Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 13 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

@Henning: Hvor mange profiler har du egentlig? Og hvis du beskylder MLM for ikke at spille med åbne kort, hvorfor gør du det så ikke i det mindste selv? Wink

det er samme profil - han ændrer bare navnet jævnligt ;)

Hmm. Mener også, at han har en anden profil, der hedder noget med "hat"? Muligvis - og i så fald ganske forståeligt - hedder profilen noget med "Ham med klaphat på"!? Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:24

TT Tekstforfatter:

@Henning: Hvor mange profiler har du egentlig? Og hvis du beskylder MLM for ikke at spille med åbne kort, hvorfor gør du det så ikke i det mindste selv? Wink

Jeg har kun en profil og intet andet. Jeg redigere bare navnet engang imellem

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:29

H€nning (Aminos største spradebasse):

TT Tekstforfatter:

Jeg har kun en profil og intet andet. Jeg redigere bare navnet engang imellem

Forstår bare ikke hvorfor? Du må vel stå inde for det, du skriver?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:35

TT Tekstforfatter:
Forstår bare ikke hvorfor? Du må vel stå inde for det, du skriver?

Synes du ikke jeg står inde for det jeg skriver

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:17

Jubii så lykkes det igen. TILLYKKE med den store pokal.... Lavet af mudder og med en værdi på højde med ingen ting.

Den bliver udelt til alle som opnår at ødelægge den ene tråd efter den anden med fuldstændig værdiløs snak.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:06

Så er denne funktion aktiveret i alle tre tråde StarStarStarStarStarStar

Stop venligst med at sende e-mail svar til mig

Når der er sagt noget og gjort noget - så er der sagt mere end der er gjort !

mvh   Storm

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:10

Keld_J:

Jubii så lykkes det igen. TILLYKKE med den store pokal.... Lavet af mudder og med en værdi på højde med ingen ting.

Den bliver udelt til alle som opnår at ødelægge den ene tråd efter den anden med fuldstændig værdiløs snak.

jeg tror bare man skal ignorere det jeg synes nu alle parter kan være ligegode om det

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:16

Hermed de to afsluttende interviews med Jeff Roberti, håber de har givet inspiration og ekstra blod på tanden.

MVM

Video interview 11: http://networkmarketingpro.com/2011/05/08/jeff-roberti-interview-part-11-of-12-nmpro-516/

Establishing a productive daily method of operation, how to build momentum, the importance of big events and much more.  If you’re getting value from this series take a moment and comment below on what you’ve learned.

Video interview 12: http://networkmarketingpro.com/2011/05/09/jeff-roberti-interview-part-12-of-12-nmpro-517/

Can you turn the worst day of your life into the best day of your life?  In the final episode of this Epic interview with $70 million dollar earner Mr. Jeff Roberti, you’ll find the answer to that question as well as many others

Side 13 ud af 13 (128 indlæg)