Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 7 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:
Godt jeg skaffer 10 mand under mig som hver skaffer 10 mand under sig osv dette kan ikke lade sig gøre ret mange gange før jordens befolkning er booket op

Lad os dog for sjovs skyld tage denne påstand alvorlig, for mathematisk set har manden jo i for sig ret. Tager man hans 10`er følge og ganger den ud, så bliver dette ikke til mange niveauer, før det meste af befolkningen er involveret. Theoretisk. Theoretisk og mathematisk tør jeg også godt sætte mig midt på sydmotorvejen i myldretrafikken, uden at blive kørt over. I praksis kunne jeg ikke drømme om at gøre det.

Hans øvrige påstande omkring MLM/NM hverken kan/vil jeg tage seriøst ,ej heller vil jeg kommentere disse.

Men lige netop denne påstand synes jeg da, er værd og bruge lidt tid/kommentarer på.

Dbh.

Michael

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 16:12

henning - Jeg kender en fyr der tilbyder SEO, fordi han har købt en SEO-website på Ebay. Hans ydelser er absolut intet værd, så derfor kan vi med din logik konkludere at din  SEO-service er værdiløs og for den skylds alle andre i branchen. Damn, vi får travlt med alle de nye SEO-netværkere der kommer ind nu.

Din 10 mands regnestykke er jo helt væk, og demonstrerer med al tydelig hvor lidt du ved hvad du taler om,- det du beskriver er beviset imod kædebreve, hvilket intet har at gøre med legale networkingselskaber. Ikke særligt overraskende når du på den ene side ævler om dårlige produkter og i næste øjeblik forklædte pyramidespil. Prøv at læs loven, der netop der definerer fraværet af produkter og services som pyramidespil -  du er totalt selvmodsigende!

Pudsigt som du pludselig får travlt med at ignorere det du troede var blær, i virkeligheden var min virkelighed. Spanien og tennis var reelt, og bliver det igen fra august.

Så angriber du mine værdier. Måske mit valg af bil og ur var en planlagt del af min personlige branding der beviste at man kunne få succes med networking. Svært at formidle investeringsplatforme med +300% i afkast om året når man går med Føtex ur og kører i rusten Skoda. Det må være svært for dig at tackle når du lige har påstået man ikke kan tjene millioner i MLM.

At det så slet ikke er målsætningen for langt de fleste, der betragter MLM som en hyggelig og ekstra indtægt er ikke helt overraskende gået over dit hoved.

Og så er Bayliner altså ikke godt nok, og en spansk jaguar ikke fin nok - ja, kan godt se at dine værdier er helt fantastiske.

Det er tydeligt at du føler dig højt hævet over alle os lokkende, lyvende, pyramideforklædte netværkere, så jeg vil spare dig for flere kommentarer herfra.

MVM

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henning:

Jeg håber du udlever din drøm og nyder det for alle dem du har tørret r... på gør ikke

Om jeg fatter at du kan opføre dig som du gør.  Det er fint nok at du har en holdning til MLM, sådan er det, alle kan ikke være enige. Men at du gør dig til produkt ekspert kan jeg kun grine af.

Men jeg syntes du opfører dig fuldstændig til grin her. DU kender ikke manden men udtaler dig udfra en hulens masse mennesker du ikke kender. Det er da ekstremt respektløst og arrogant.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:22

MVM:
så jeg vil spare dig for flere kommentarer herfra.

Nej nej nej - du må ikke stoppe kommentarerne!

Jeg eeelsker når du skamtæsker 20 år gamle fordomme og misforståede fakta! Big Smile

Jeg har nogen flere du kan prøve kræfter med her:

1) Man skal vente en time med at gå i vandet efter man har spist

2) Alle fodboldfans er hjernedøde

3) Alle politibetjente i KBH er jyder og har overskæg

4) Alle brugtvognsforhandlere er svindlere

5) Man skal spise 6 stykker frugt om dagen

Jeg kan godt komme med flere :-D

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 18:27

LOL, Allan....bare rolig jeg skal nok fortsætte, men der er grænser for hvor meget arrogance, respektløshed og uvidenhed jeg kan tackle fra en person.

1) Fordi luskede netværkere venter i vandet på at hverve dig, når du kræftesløs fordøjer

2) Fordi alle netværkere er fodboldfans

3) Fordi de mislykkedes som netværkere, og fandt det mest underbetalte job set i forhold til deres personlige risiko

4) Indlysende er alle brugtvognsforhandlere netværkere

5) Påstand konstrueret af netværks-frugthandlere

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 18:28

Martin Slot:

Henning:

Jeg håber du udlever din drøm og nyder det for alle dem du har tørret r... på gør ikke

Om jeg fatter at du kan opføre dig som du gør.  Det er fint nok at du har en holdning til MLM, sådan er det, alle kan ikke være enige. Men at du gør dig til produkt ekspert kan jeg kun grine af.

Men jeg syntes du opfører dig fuldstændig til grin her. DU kender ikke manden men udtaler dig udfra en hulens masse mennesker du ikke kender. Det er da ekstremt respektløst og arrogant.

Yes

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:32

Martin Slot:

Henning:

Arrogant den startede vist da en hævdede at han spillede tennis i Spanien når nej Sydspanien men nok om det jeg har da om ikke om andet fået bygget lidt backlinks....

I skal da have jeres MLM i fred.

Men hvis i har en fed deal så smid mig et link så skal jeg gerne investere lidt skillinger i det for at udbygge mine påstande. Jeg tester alligevel så meget andet.

Så kom med jeres milliondollar deals og lad os komme igang!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:43

Allan I:

MVM:
så jeg vil spare dig for flere kommentarer herfra.

Nej nej nej - du må ikke stoppe kommentarerne!

Jeg eeelsker når du skamtæsker 20 år gamle fordomme og misforståede fakta! Big Smile

Jeg har nogen flere du kan prøve kræfter med her:

1) Man skal vente en time med at gå i vandet efter man har spist

2) Alle fodboldfans er hjernedøde

3) Alle politibetjente i KBH er jyder og har overskæg

4) Alle brugtvognsforhandlere er svindlere

5) Man skal spise 6 stykker frugt om dagen

Jeg kan godt komme med flere :-D

Altså korrekt de flest jyder politibetjente men de har ikke alle overskæg

6 frugt om dagen er korrekt

korrekt mange brugtvognsforhandlere er svindler ,men ikke alle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:45

@Henning: Arrogant, at vedkommende spiller tennis i Spanien? Jeg er slet ikke med? Gider du ikke at uddybe den bemærkning?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52

@Henning: Arrogant, at vedkommende spiller tennis i Spanien? Jeg er slet ikke med? Gider du ikke at uddybe den bemærkning?

Mvh

Thomas

At være nødt til at fortælle at man spiller tennis i Spanien med en pro og kører Jaguar for at legitimere sine indlæg er da arrogant opførsel, selvom det får modsat effekt.

@alle det måtte vedkomme så er der lidt læsning her http://www.vandruff.com/mlm.html

Side 7 ud af 13 (128 indlæg)