Lad os dog for sjovs skyld tage denne påstand alvorlig, for mathematisk set har manden jo i for sig ret. Tager man hans 10`er følge og ganger den ud, så bliver dette ikke til mange niveauer, før det meste af befolkningen er involveret. Theoretisk. Theoretisk og mathematisk tør jeg også godt sætte mig midt på sydmotorvejen i myldretrafikken, uden at blive kørt over. I praksis kunne jeg ikke drømme om at gøre det. Hans øvrige påstande omkring MLM/NM hverken kan/vil jeg tage seriøst ,ej heller vil jeg kommentere disse. Men lige netop denne påstand synes jeg da, er værd og bruge lidt tid/kommentarer på. Dbh. Michael
|
henning - Jeg kender en fyr der tilbyder SEO, fordi han har købt en SEO-website på Ebay. Hans ydelser er absolut intet værd, så derfor kan vi med din logik konkludere at din SEO-service er værdiløs og for den skylds alle andre i branchen. Damn, vi får travlt med alle de nye SEO-netværkere der kommer ind nu.
Din 10 mands regnestykke er jo helt væk, og demonstrerer med al tydelig hvor lidt du ved hvad du taler om,- det du beskriver er beviset imod kædebreve, hvilket intet har at gøre med legale networkingselskaber. Ikke særligt overraskende når du på den ene side ævler om dårlige produkter og i næste øjeblik forklædte pyramidespil. Prøv at læs loven, der netop der definerer fraværet af produkter og services som pyramidespil - du er totalt selvmodsigende!
Pudsigt som du pludselig får travlt med at ignorere det du troede var blær, i virkeligheden var min virkelighed. Spanien og tennis var reelt, og bliver det igen fra august.
Så angriber du mine værdier. Måske mit valg af bil og ur var en planlagt del af min personlige branding der beviste at man kunne få succes med networking. Svært at formidle investeringsplatforme med +300% i afkast om året når man går med Føtex ur og kører i rusten Skoda. Det må være svært for dig at tackle når du lige har påstået man ikke kan tjene millioner i MLM.
At det så slet ikke er målsætningen for langt de fleste, der betragter MLM som en hyggelig og ekstra indtægt er ikke helt overraskende gået over dit hoved.
Og så er Bayliner altså ikke godt nok, og en spansk jaguar ikke fin nok - ja, kan godt se at dine værdier er helt fantastiske.
Det er tydeligt at du føler dig højt hævet over alle os lokkende, lyvende, pyramideforklædte netværkere, så jeg vil spare dig for flere kommentarer herfra.
MVM