"Amino Superbrugere, er brugere der har skrevet mere end 200 indlæg i debatten, fået bedømt min. 20 af dem og dertil har opnået gennemsnitskarakteren 4 eller der over.
Hvis man senere kommer under gennemsnittet på 4, så mister man sin Superbruger status indtil man igen kommer op i gear.
Du kan se i din profil under billedet om du er Superbruger. Hvis du ser en meget glad smiley med en karakter på 4 eller over, så er du Superbruger."
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hvordan defineres super-bruger? Umiddelbart kan jeg antage at definitionen inkluderer "Not mig" for jeg kan ikke se nogen nye knapper :-)
"Amino Superbrugere, er brugere der har skrevet mere end 200 indlæg i debatten, fået bedømt min. 20 af dem og dertil har opnået gennemsnitskarakteren 4 eller der over.
Hvis man senere kommer under gennemsnittet på 4, så mister man sin Superbruger status indtil man igen kommer op i gear.
Jeg har lige regnet lidt statistik ud.
1. Stjerne = 62 * 1 = 62
2. Stjerner = 1 * 2 = 2
3. Stjerner = 0 * 3 = 0
4. Stjerner = 8 * 4 = 32
5. Stjerner = 197 * 5 = 985
I alt 268 bedømmelser. Samlagt antal stjerner = 1081 / 268 = 4,03 - så jeg holder mig lige på grænsen.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
I alt 268 bedømmelser. Samlagt antal stjerner = 1081 / 268 = 4,03 - så jeg holder mig lige på grænsen.
Det var noget af et regnestykke.
Du kunne også have gået om på din profil og holdt markøren over din flotte smiley:
Så ville du kunne se næsten det samme resultat.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn