Det har du fuldstændig ret i. Forskellen er bare, at når han har så mange bedømte indlæg, vil en med 4 næsten ikke trække ned. Derimod vil kun nogle få med 1 sende ham under 4,0.
Jeg har også ligget på vippen. Var lige nået op på at få lov at give stjerner. Den ret havde jeg i fem minutter - og vupti med en dumpekarakter var festen forbi
Jeg har også ligget på vippen. Var lige nået op på at få lov at give stjerner. Den ret havde jeg i fem minutter - og vupti med en dumpekarakter var festen forbi
Ja, man skal virkelig passe på med sine meninger . Det kan hurtigt give bagslag!
Det udtrykte du vist egentligt klart nok, men tak for at få mig på rette spor igen.
Det var bare mig der kom på afveje med at tænke i summen af karma man jo vist skulle op på for at kunne give stjerner. Det havde så ikke noget med snit at gøre.
Det udtrykte du vist egentligt klart nok, men tak for at få mig på rette spor igen.
Altid til tjeneste
Det virker jo selvfølgeligt også den anden vej, så hvis man ligger under 3 i snit, så trækker en 3-stjerne op.
Meeen - den nemme beregning havde jo været at tage karma og dividere dem med antallet af samtlige indlæg. Omvendt er der nok en grund til at det er som det er (f.eks at man sikkert også kan optjene point med blogindlæg)
Så fred være med det - det var bare en reaktion der kom fra mit pedantiske indre
Ja, man skal virkelig passe på med sine meninger . Det kan hurtigt give bagslag!
Der sjove er at jeg synes det tit er indlæg med minuspoint der er med til at gøre en debat interessant. Men det er da alligevel lidt sjovt at magten kan vippe. Det er jo nok lidt ligesom vilkårene ved at være i Folketinget.
Ja, der var såmænd heller ikke den store panik i den her ende :-)
Nogengange er det bare hyggeligt at beskæftige sig med små overskuelige problemstillinger. Uanset hvor ubetydelige de må virke når man tænker på de resten af ens liv, så betyder de små ting alligevel noget. Det er også derfor de er der. De har en effekt. Vi vil alle gerne have stjerner på et eller andet plan (nogen herinde foretrækker helt klart altid at få en ad gangen - og det kan jeg ikke undlade at smile af).