Kære venner
|
Det lyder MEGET godt. Godt tænkt !
Kære venner
|
Det lyder MEGET godt. Godt tænkt ! |
Sej feature! Martin jeg forsøgte lige at stoppe dig, men det er desværre ikke muligt |
Fremragende tiltag, Martin! Lige da jeg læste overskriften om, at superbrugere nu kan stoppe skadelige brugere, tænkte jeg: - Uha, for et ansvar! Det kan kraftigt misbruges mod alle de, som superbrugerne bliver mobsede på! Men da jeg så læste mere, kunne jeg godt se, at I har udtænkt det lidt mere! Udmærket. Så må vi bare håbe, at supperbrugerne ikke begynder at rotte sig sammen i 2-personers fraktioner med det ene formål at pege fingre ad andre fraktioner og stikke dem en kæp i hjulet! Det er sgu' lissom med skattelovgivningen: Lisså snart der kommer nye regler, er der idioter for hvem det er en sport at finde alle hullerne og udnytte dem! |
Godt ord igen Boysen, du kunne faktisk godt gøre det :-) |
Nej Martin, funktionen er ikke tilgængelig på knappen ud for på indlæg, som du har skrevet. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg skal lige forstå dig, du ser ikke knappen på din puter? |
Ud for de andre brugeres indlæg, jo. Nej. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg har tidligere været lidt kritisk over for Amino, men Martin, det er her er sgu cool! Jeg syntes det er en fed faeture og jeg er sikker på at den vil hjælpe moderatoerne! |
Bliver dejligt at se om det kan løfte det tiltagende dalende niveau;) Skønt tiltag... BH Lars |