Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM = Jehovas vidner er de !!!!

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

> Plus en omsætning på ca. 6milliarder US$ på et år. Det fortæller også lidt om at det er en seriøs forretning og dermed også en konkurrent til andre forretningsformer og kæder!

Omsætning i sig selv fortæller intet om hverken seriøsitet eller lovlighed. Som ekstreme eksempler (uden i øvrigt at drage nogle paraleller til MLM) kan nævnes narkohandel og handel med kvinder og børn. Det er alt sammen kæmpe store forretninger, men det gør det ikke mindre kvalmende og ulovligt.

Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:28
Dato: 11/27/2005 1:16:54 PM Forfatter: Mikkel deMib

Omsætning i sig selv fortæller intet om hverken seriøsitet eller lovlighed. Som ekstreme eksempler (uden i øvrigt at drage nogle paraleller til MLM) kan nævnes narkohandel og handel med kvinder og børn. Det er alt sammen kæmpe store forretninger, men det gør det ikke mindre kvalmende og ulovligt.

Hej Mikkel fedt at høre fra dig. Altid seriøse indlæg fra dig når det handler om MLM.
Uden at drage paraleller, det virker som der er en skjult Ekstra bladsrapporter gemt i dig?? Vil altid gerne pifte en stemning op og dermed blive hørt. ( her tænker jeg på "uden at drage paraleller")

Pis. Du fik mig ned på dit barnlige niveau...øv 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:55
Jonas, det er sjovt så interesseret du er i min person. Hvis du en gang imellem gad at forholde dig til det jeg skriver i stedet for er det muligt der er nogle der gad lytte.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:27
Dato: 11/27/2005 1:16:54 PM Forfatter: Mikkel deMib

> Plus en omsætning på ca. 6milliarder US$ på et år. Det fortæller også lidt om at det er en seriøs forretning og dermed også en konkurrent til andre forretningsformer og kæder!

Hej Mikkel

Det er jo ikke kun omsætningen volumen der hentydes til i forbindelse med at firmaet er seriøst og veletableret. Det er før blevet nævnt, at Amway lagde grunden for MLM. Det bliver nævnt, at 3,6 millioner IBO''er er med i Amways forretningskoncept. Amway opererer i 70 forskellige lande. Amway kan præsentere et af de mest velspækkede varesortimenter af de firmaer der findes.

Kort sagt en masse saglig fakta og selvom du selvfølgelig har ret i din udtalelse, så er det bare svært at se pointen i den.

Der er selvfølgelig flere fakta omkring Amway og hvorfor Amway har sat sig fast på markedet som et af de største MLM firmaer i verden. Men jeg må hellere passe på med ikke at levere en "salgstale", der efterfølgende vil blotte mig negativ kritik.

Mvh.

James
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:42
Når der henvises direkte til omsætning som en faktor for seriøsitet, synes jeg det er værd at pointere at jeg mener det er forkert, af allerede nævnte årsager. At der er en stor omsætning i en branche eller indenfor bestemte produktområder eller services gør dem ikke nødvendigvis hverken lovlige eller moralsk forvsarlige.
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:19

Dato: 11/27/2005 1:55:29 PM Forfatter: Mikkel deMib Jonas, det er sjovt så interesseret du er i min person. Hvis du en gang imellem gad at forholde dig til det jeg skriver i stedet for er det muligt der er nogle der gad lytte.

Jeg synes du har ret i at man skal forholde sig til det der bliver skrevet.
Det var også det jeg prøvede, jeg troede faktisk du mente det som en Joke/ironi at du "ikke drager paraleller" og så skriver om to så vidt forskellige ting i dit topic. Derfor lavede jeg lige en sammenligning uden paraleller om din måde at skrive indlæg, her på mlm-debatten. Point taken, Point taken, som de ville sige i mandril-aftalen

Jeg synes det er fint og jeg respekterer at du ikke synes om mlm. Det er også fint at du synes det er kvalmende.
Men at putte mlm, ned i samme sætning som børne- og narkohandel synes jeg er kvalmende. Derfor skrev jeg det med Ekstrablads reporteren. De forstår nemlig i mine øjne at sætte nogle mærkelige sætninger sammen til tider.
Jeg synes tilfældigvis også at børne- og narkohandel er kvalmende og sygt! Det samme synes jeg om ekskrementsex, men temaet er bare ikke i samme båd, derfor ville jeg aldrig sidestille det som du gjorde tidligere.

sov godt derude

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:37

Til Extacia...

Uanset hvad din veninde har tilbudt dig, så vil jeg minde dig om at vi Danmark, ud over jantelov, har retten til selv og vælge.
Med andre ord. Du kan bare sige NEJ TAK!

Det er ikke så svært... Det siger jeg også til Jehovads vidner. Og jeg siger det også når avisen ringer og tilbyder abonnement. Faktisk også til mange gratis smagsprøver i supermarkedet.

Det er to små ord på hver i sær 3 bogstaver og langt de fleste mennesker forstår dem. Og hvis de ikke gør, så ligger intelligensen tilsyneladende så lavt at jeg ikke gad bruge tiden sammen med dem alligevel.
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:16
Hej Extasia

Der fik du godtnok sat gang i en masse, hvad? Jeg ved fint hvad du mener. Da jeg startede på MLM, skrev jeg en liste over alle dem, jeg kendte og var forbavset over at det var SÅ mange. Så arbejde jeg med MLM et års tid, og så var jeg forbavset over at der var SÅ få tilbage. Altså det, som du også snakker om.

Nu sidder jeg og tænker lidt...

Danskere er ikke ret gode til at huske at skrive eller ringe til hinanden, man har prøvet at gøre noget ved det, men det virker ikke lissom...

Men så var det jo det der MLM-huttelihut, jeg arbejder med. Så jeg ringede til en del af dem, og selvom de var ret hurtige til at råbe 'pyramide', så var det dejligt at have en eller anden dum undskyldning for at ringe til dem - eller skrive. Så mange af mine venner, der gled fra mig efter fx gymnasiet, er nu vendt tilbage, og det føles enormt skønt. Vi hygger os, de driller mig med min pyramide og vi ses igen efter mange år. Nyder det, og griner lidt af grunden til vi ses. Og nogen af dem piller da også lidt med MLM nu, men det får de aldrig aldrig til at fungere. Men så har vi det sammen også. Jeg tror de gør lidt for at glæde mig, og er glade for at jeg fandt på en undskyldning for at ses igen.

Jeg har ikke råd til at dømme andre, og heller ikke mig selv. Rigdom er mange ting. Penge er en af de små.

eFrimann

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:29
Hvad laver du egentlig herinde, hvorfor har du oprettet en profil herinde ?

Nu har jeg brugt en lille halv time på at læse dine mere eller mindre usaglige indlæg igennem og jeg står helt uforstående over for dit angreb på alt og alle omkring MLM og de personer som er uenig med dig.

Er det ikke lidt respektløst at vende det døve øre til og undlade at høre andet end det du har i sinde.

Kan man forestille sig at du måske har været ude for et "brodden" kar inden for MLM og derfor mener alle MLM forretninger er spild af tid og ulovligt....

Men for gud skyld, vil du ikke holde dit dialog på et sobert niveau, tak!

// Thomas

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:50
Ja - ja ! 

Trodenskjolds soldater - men husk at du skal sætte dig godt ind i forretningen/markedet  før du kaster dig ud i at starte selv - uanset om det så er Network Marketing eller noget helt andet - der er faldgrupper overalt.

Benyt dig af rådgivning også ved valg af Network Marketing virksomhed!

Det vil være en god idee at undersøge om virksomheden er medlem af branceorganisationen - et godt hint og med hensyn til lovlighed er det vigtigt at man ......Læs mere her!

Hilsen 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)