Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM = Jehovas vidner er de !!!!

Side 10 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 23:24
Hej de Mib!

Hvor har du bare helt ret - tænk bare på hvordan din egen branche nu gennem flere år har formået at have en stor omsætning og på hvordan denne branche har formået at "fiske" penge endog mange penge op af private og virksomheders lommer ved at sælge disse produkter under lovning af, at når du har ivesteret i dette og hint så er alle dine problemer ..............!!!

Jeg har set det på min vej i erhvervslivet store integrerede systemer hvor såvel kontraktsum som terminer var oversolgte ydelser!

Men dit problem er tilsyneladende at du ikke kan udføre en opgave så kvalificeret at du villle anbefale dine ydelser til din famile og dine venner - men KUN til parter nævnt ovenstående!

Det finder jeg er meget tankevækkende - for hvis man ikke kan anbefale ydelser/produkter til sine nærmeste er det så begrundet i at man ikke kan indestå for dem?

Underforstået - man "Snyder ikke sine nærmeste" - det gør man så altså kun ved de "Man ikke kender" ?

Hilsen

mvh john sommer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:37

John, jeg ved ikke hvad det er for en branche du har i tankerne, men det jeg og de fleste af mine kollegaer i min branche beskæftiger sig med med at rådgive om, er slet ikke henvendt til private. For mit eget vedkommende er det faktisk kun interessant for forholdsvis store virksomheder. Og dine fuldkommen tomme påstande om hvad jeg skulle love mine kunder er så langt ude i hampen at jeg vælger at tro du må være fuld på det her sene tidspunkt.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:44
Hej de Mib!
Jamen dog - jeg ønsker som blot at påpege nogle sammenhænge i udbud og efterspørgsel og det uanset hvilken virksomhed vi taler om - IT-branchen - det ved du og du ved jeg ved det - har jo gennem flere år oversolgt deres ydelser til erhvervlivet og til privatmarkedet.

Hvorfor fremhæver jeg dette - jamen det gør jeg kun for at pege på at der i alle brancher findes gode og drålige udbud - så finder jeg det lidt beskæmmende at der herinde er personer som bla. du der vælger at kommentere på alle input og derved demonstrerer manglende pli og indsigt i hvad andre personer har af drømme og visioner med deres liv.
Endvidere er jeg meget overrasket over at det stort set stadig er de samme personer der kommer med synspunkter på Network Marketing - før såvel som efter at denne gruppe er holdt uden for "daglige indlæg" - hvorfor du og den faste stab i Amino til stadighed opsøger denne gruppe og kommentere på alle indlæg efterlader læseren med det indtryk at du og de andre må være interesseret i denne forretningsform siden man vælger at anvende så megen tid på noget som man er så lidt positiv overfor - lad dog disse indlæg ligge - hvorfor læse disse når man ikke .......

Hvad du vælger at tro er op til dig - men husk også at andre personer har samme ret!

Hilsen

mvh john sommer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:53
Jeg er ikke i IT-branchen. De ved jeg ikke hvor du har fra. Jeg er arbejder udelukkende med online markedsføring og vi har ingen produkter der henvender sig til private. Så dine sammenligninger holder ikke en meter - naturligvis vil jeg ikke prakke erhversvprodukter på private mennesker, venner eller ej. Men uanset om jeg så havde noget at sælge som private kunne bruge, ville jeg aldrig sælge det til mine venner. Jeg holder venner og forretning adskilt og det tror jeg mine venner er rigtig glade for.

Og til din liegyldige indblanding i hvor jeg skriver i Amino må jeg blot le. Er du stadig morgenfuld? LOL
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:53
Dato: 15-11-2006 10:43:30 Forfatter: john sommer

Hvad du vælger at tro er op til dig - men husk også at andre personer har samme ret!

Hilsen

Hej John,

Lidt uden for topic - så blot i din signatur at du reklamere for Ludbrooks bog omkring principper for Network Marketing; har et par af hans bøger - og de er ganske fængede - især hans bog hvor han beskriver "flodbølgen".

Men samtidig er det jo værd at bemærke, at Edward - som så mange andre Network Marketing eksperter og "guruer" jo oftest ikke selv er så heldige i deres valg af selskaber som de rent faktisk er - eller har været beskæftiget i - det samme gælder især Ludbrook... ;-)

Uanfægtet af det faktum - så anbefaler jeg klart hans bøger - meget interessante, nærværende og brugbare.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 11:00
Nu vi er ved bøger/uddannelse, så vil jeg klart anbefale Jim Rohn''s bøger og CDer/DVDer. De kan bruges i alle former for forretning (og livet generelt).

En lille CD han har lavet vedr. dette topic er "Building Your Network Marketing Business". Den vil jeg anbefale varmt.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:18
Dato: 15-11-2006 10:59:57 Forfatter: wubi.dk Nu vi er ved bøger/uddannelse, så vil jeg klart anbefale Jim Rohn''s bøger og CDer/DVDer. De kan bruges i alle former for forretning (og livet generelt).

En lille CD han har lavet vedr. dette topic er ''Building Your Network Marketing Business''. Den vil jeg anbefale varmt.

Korrekt! Jim Rohn er konge på området - især er hans bøger omkring personlige motivation/egen-motivation og coaching m.m. rigtig gode. Kan især anbefale hans DVD´er, der på samme tid er lærerige og underholdende.

Jim Rohn er jo gammel Herbalife-mand iøvrigt... der fremgår blot ikke så tydeligt når han beskriver hans egne Network Marketing erfaringer.

Slutteligt vil jeg pointere at mange af hans bøger og kurser, dvd´s m.m. ikke udelukkende henvender sig til personer involveret i Network Marketing branchen.

Mit eget favorit-citat kommer iøvrigt fra Jim Rohn:

"When the final book on you is written, let it show your wins, and your losses. Don´t let it show you never played!"

Et kort, simpelt citat - en leveregel jeg så godt som muligt efterlever ;-)

I alle aspekter af livets gang ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 13:28
Hej Lasse!
Ja - jeg finder også at denne bog er et godt sted at få forståelse for at modellen "Network Marketing" er kommet for at blive og hvad og hvorfor den breder sig - dette syntes jeg bliver sat i et nationaløkonomisk og arbejdsmarkedsmæssigt meget spændende perspektiv!
Bogen giver en god introduktion til branchen på en god måde - og er tilmed en bog som alle erhvervsdrivende har glæde af at læse. Der er en række emner der naturligvis anvendes i alle afsætningsvirksomheder.

Med hensyn til forfatteren - ja nogle stikker retningen ud og andre gennemføre dem!
- men enig det er en bog der er værdig læsning

Ps! Hvad er jeres bud på at Network Marketing er kommet for at blive?

Hilsen

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 13:36
Hej de Mib!

Dit citat:

Og til din liegyldige indblanding i hvor jeg skriver i Amino må jeg blot le. Er du stadig morgenfuld? LOL
Citat slut:

Ja så - jammen gør du så det - altså - le - jeg er ikke siker på at der ikke allerede er mange der gør det - men deMib - prøv lige at tænke efter hvorfor mon !

Fortsat god dag!

mvh john sommer

Side 10 ud af 13 (121 indlæg)