Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye og præciserede regler for signaturen

Side 5 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Det usympatiske ligger i, at I egenrådigt ændrer i folks tekster -- ud fra principper, som I styrer. Det er intrusivt; og det gi'r kommunikativ støj. Og det ligegyldigt om det er det pædagogiske eller seo-hensyn, der er den primære driver.

Amino er en forretning der lever af at hjælpe iværksættere og jeg er helt sikker på at det nye tiltage vil hjælpe flere. At det så pisser en promille superbrugere af, det må jeg leve med.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10

Nicolaj Thomasen:

Sker dette fordi Jeres links overruler skribentens link, det ser da tosset ud:

Ja det er en bug som har været debatteret andet steds og som er under udbedring.

De bedste hilsner

Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må så give de fleste ret, det giver en utrolig dårlig læsekvalitet, når der er link i ens indlæg

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:22

Kan godt forstå kritikken, men er slet ikke enig i, at de interne links støjer. Jeg er fuldt ud enig i Martins vurdering af, at det kan hjælpe nye iværksættere igang med begreber og ord, som vi andre for længst har lært betydningen af.

Nogle gange må man acceptere, at Amino kommer med nogle tiltag, der indgår i en større sammenhæng. Også selvom det betyder, at jeg ikke har fuld kontrol over hvad jeg linker til, og hvornår jeg gør det.

I virkeligheden vil jeg sige, at rigtig gode indlæg har fået endnu mere værdi, da alle iværksættere - på alle niveauer - nu føler, at de bliver ramt i øjenhøjde.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:36

På et tidspunkt vil det i hvert fald give problemer, hvis der ikke jævnligt bliver ryddet op i stop-keywords, eller hvad det nu hedder...

"Amino er en iværksætter hjemmeside, der kan hjælpe din virksomhed med mere salg (men også give dig inblik i f.eks moms). Her er mange spændende kategorier som f.eks søgemaskineoptmering på google og affiliate. "

Edit: Tror det er farven der gør det. En farve tættere på sort, eller en mulighed for at slå det til & fra er at ønske :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:44

Farven bliver ændret til normal linkfarve og der kommer en streg under så i kan se hvad der er hvad. Har i andre forslag, så sig til.
Men det bliver helt sikkert ikke slået fra, der ligger endog meget arbejde bag og en masse gode tanker.
Så stryg den tanke og kom tilbage med forslag til forbedringer.
I kunne f.eks. i stedet hjælpe med at skrive artiklerne bedre :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Casper Schneidereit:

På et tidspunkt vil det i hvert fald give problemer, hvis der ikke jævnligt bliver ryddet op i stop-keywords, eller hvad det nu hedder...

"Amino er en iværksætter hjemmeside, der kan hjælpe din virksomhed med mere salg (men også give dig inblik i f.eks moms). Her er mange spændende kategorier som f.eks søgemaskineoptmering på google og affiliate. "

Edit: Tror det er farven der gør det. En farve tættere på sort, eller en mulighed for at slå det til & fra er at ønske :-)

Det er bare et spørgsmål om at wiki bliver stor nok, alle ord er blå Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:47

Vi overlever nok automatiske links fremfor de der mouseover reklamer på udvalge links/ord som man ser på mange fora ;-)

/Søren

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:47

Desværre, det var nok det bedste jeg kunne trylle frem :-). 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan slet ikke se de her problemer. Ja det giver lidt øjebæ som man bliver vant til - det er minus.Og jaja, det er intrusivt og for andre giver det posttraumatisk stresssyndrom, at der bliver indsat links man ikke selv har valgt. Men er vi enige om at det er relevante, brugervenlige links ? Jo tak

Plusserne er at Amino bliver langt mere attraktivt i søgemaskinerne, mere attraktivt for andre at hente info fra, mere attraktivt at linke til og får flere besøgende som alle sammen kan se jeres signaturlinks.

Desuden gør det Amino mere rentabelt.

Stå du roligt fast på den her Martin :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 5 ud af 12 (116 indlæg)