Det usympatiske ligger i, at I egenrådigt ændrer i folks tekster -- ud fra principper, som I styrer. Det er intrusivt; og det gi'r kommunikativ støj. Og det ligegyldigt om det er det pædagogiske eller seo-hensyn, der er den primære driver.
Amino er en forretning der lever af at hjælpe iværksættere og jeg er helt sikker på at det nye tiltage vil hjælpe flere. At det så pisser en promille superbrugere af, det må jeg leve med.
Kan godt forstå kritikken, men er slet ikke enig i, at de interne links støjer. Jeg er fuldt ud enig i Martins vurdering af, at det kan hjælpe nye iværksættere igang med begreber og ord, som vi andre for længst har lært betydningen af.
Nogle gange må man acceptere, at Amino kommer med nogle tiltag, der indgår i en større sammenhæng. Også selvom det betyder, at jeg ikke har fuld kontrol over hvad jeg linker til, og hvornår jeg gør det.
I virkeligheden vil jeg sige, at rigtig gode indlæg har fået endnu mere værdi, da alle iværksættere - på alle niveauer - nu føler, at de bliver ramt i øjenhøjde.
Farven bliver ændret til normal linkfarve og der kommer en streg under så i kan se hvad der er hvad. Har i andre forslag, så sig til. Men det bliver helt sikkert ikke slået fra, der ligger endog meget arbejde bag og en masse gode tanker. Så stryg den tanke og kom tilbage med forslag til forbedringer. I kunne f.eks. i stedet hjælpe med at skrive artiklerne bedre :-)
Jeg kan slet ikke se de her problemer. Ja det giver lidt øjebæ som man bliver vant til - det er minus.Og jaja, det er intrusivt og for andre giver det posttraumatisk stresssyndrom, at der bliver indsat links man ikke selv har valgt. Men er vi enige om at det er relevante, brugervenlige links ? Jo tak
Plusserne er at Amino bliver langt mere attraktivt i søgemaskinerne, mere attraktivt for andre at hente info fra, mere attraktivt at linke til og får flere besøgende som alle sammen kan se jeres signaturlinks.
Desuden gør det Amino mere rentabelt.
Stå du roligt fast på den her Martin :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.