Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye og præciserede regler for signaturen

Side 4 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Lasse Smith:
Værdien ved Amino plus er at man får en stærk reklame plads i debatten.
Begynder du at vise indhold på en måde for forbrugerne og en anden for Google, så kan det også skade.
Jeg tror du blander to ting sammen, det kan ikke skade Amino at man viser en type indhold for brugere og en anden for medlemmer, selv Google gør det, og det er nu engang sådan man gør på langt de fleste hjemmesider hvor man kan blive medlem, ellers er der jo ikke rigtig nogen fordel i at kunne blive medlem ;)

Jeg har formuleret mig for dårligt, det er ikke mellem bruger og medlemmer men! fra alle brugere og søgemaskiner.

Jeg er ret sikker på at hvis det indhold som du viser dine brugere er forskelligt fra hvad søgemaskinerne får lov til at se, så vil du løbe ind i problemer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:57

Frederik Trovatten:

Jeg har en idé:

Hvad med at vi holder signatur-links under 5 stks.

Tilgengæld stopper Amino med at lave interne links med vores kommentarer?

Hvis jeg f.eks skriver google så linker den automatisk til jeres ordbog og jeg vil ærlig talt have det bedst med selv at vide hvornår jeg linker og til hvad. Er det ikke fair?

Hilsen
Frederik

Hej Frederik

Rigtigt mange Amino brugere har svært ved at forstå de svære ord og det her hjælper gevalidigt på det. Samtidig kan vi også vise vej til nye spændende indlæg, der kan være relevante for debatten og det ser vi igen som et plus.
Og så får Amino nok en bedre placering i søgemaskinerne og det er vi nu også ret glade for.

Vi linker kun til et ord første gang det nævnes i debatten, vi vil ikke oversvømme sitet med links, det er ikke meningen.

De bedste hilsner

Martin

Rettelse: Spøjst.. Nu linker den ikke automatisk til jeres ordbog. Er det kun ved oprettelse af tråd?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

Frederik Trovatten:

Jeg har en idé:

Hvad med at vi holder signatur-links under 5 stks.

Hvis jeg f.eks skriver google så linker den automatisk til jeres ordbog og jeg vil ærlig talt have det bedst med selv at vide hvornår jeg linker og til hvad. Er det ikke fair?

Hilsen
Frederik 

Rettelse: Spøjst.. Nu linker den ikke automatisk til jeres ordbog. Er det kun ved oprettelse af tråd?

Jeg er på linje med Frederik. Det er dæleme en usympatisk & intrusiv måde at bygge sin interne linkstruktur op på. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:06

Frederik Trovatten:

Enig - det giver lige så meget støj som på Wikipedia.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper:
Jeg er på linje med Frederik. Det er dæleme en usympatisk & intrusiv måde at bygge sin interne linkstruktur op på. 

Jeg fatter ikke hvor det usympatiske ligger??
At hjælpe nye iværksættere til at forstå jeres forretninssprog ser jeg som en gave og hjælp??
Men jeg har bedt om at der kommer en streg under de interne links, så i "vide alt guder" ikke kommer til at bruge dem fremover.

De bedste hilsner

Martin

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg syntes såmændt det er en ok funktion og det selvom jeg nok skal vænne mig til at links i et indlæg ikke er noget som debatøren selv har oprettet, men noget som Amino sætter automatisk.

Jeg har klikket på de første 25 links for bare at blive sendt til Aminos wiki og ikke noget mere indhold der var relateret direkte til indlægget. Måske Amino kunne gøre det tydeligt hvilke links der er bruger links og hvilke der er automatiske links evt. med en farve eller et lille ikon.

Da jeg første gang så disse links syntes jeg det var lidt 'flabet' at en trådstarter kunne finde på at henvise til hvad Google eller hvad en virksomhed er - måske er der nogle Wikimoderatorer eller endda Aminoerne selv som kunne markere hvilke termer der er svære at forstå, således at det kun var disse der bliver oprettet automatiske links til?

/Søren 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35

Kaffe & Co:

Jeg syntes såmændt det er en ok funktion og det selvom jeg nok skal vænne mig til at links i et indlæg ikke er noget som debatøren selv har oprettet, men noget som Amino sætter automatisk.

Jeg har klikket på de første 25 links for bare at blive sendt til Aminos wiki og ikke noget mere indhold. Måske Amino kunne gøre det tydeligt hvile der er bruger links og hvilke der er automatiske links evt. med en farve eller et lille ikon.

Da jeg første gang så disse links syntes jeg det var lidt 'flabet' at en trådstarter kunne finde på at henvise til hvad Google eller hvad en virksomhed er - måske er der nogle Wikimoderatorer eller endda Aminoerne selv som kunne markere hvilke termer der er svære at forstå, således at det kun var disse der bliver oprettet automatiske links til?

/Søren 

Som jeg lige har skrevet, så kommer der en streg under.
Mht. de svære ord, hvem skal være dommmer over det?
Hvis du vidste hvor ofte vi bliver spurgt om hvad alminelige ting som "Et klik", "LinkedIn", "Adwords" etc. så ville du forstå nødvendigheden af tiltaget.

De bedste hilsner

Martin

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:45

Martin Thorborg:
Hvis du vidste hvor ofte vi bliver spurgt om hvad alminelige ting som "Et klik", "LinkedIn", "Adwords" etc. så ville du forstå nødvendigheden af tiltaget.

Fair nok - og det bliver såmændt også godt med en tur tilbage i tiden hvor alle links var understreget :-)

/Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:

Kasper:

Jeg fatter ikke hvor det usympatiske ligger??
At hjælpe nye iværksættere til at forstå jeres forretninssprog ser jeg som en gave og hjælp??
Men jeg har bedt om at der kommer en streg under de interne links, så i "vide alt guder" ikke kommer til at bruge dem fremover.

De bedste hilsner

Martin

Det usympatiske ligger i, at I egenrådigt ændrer i folks tekster -- ud fra principper, som I styrer. Det er intrusivt; og det gi'r kommunikativ støj. Og det ligegyldigt om det er det pædagogiske eller seo-hensyn, der er den primære driver.

Links skaber kontekst; links er det, nettet er bygget af. De signalerer noget. Den kontrol overta'r I...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:43

Martin Thorborg:

Kaffe & Co:

Jeg har klikket på de første 25 links for bare at blive sendt til Aminos wiki og ikke noget mere indhold. Måske Amino kunne gøre det tydeligt hvile der er bruger links og hvilke der er automatiske links evt. med en farve eller et lille ikon.

/Søren 

De bedste hilsner

Martin

Sker dette fordi Jeres links overruler skribentens link, det ser da tosset ud:

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 12 (116 indlæg)