Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye og præciserede regler for signaturen

Side 7 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

KTJ-Media.dk:

For den metode i bruger i dag, betyder at der kan komme rigtig mange links i et indlæg, hvilket både gør at jeres egne interne links får lavere værdi, jeres wikilinks får lavere værdi, men det samme sker jo for alle de links som Amino's brugere har i signaturer og indlæg.

Og på den måde er det jo en meget go' foranstaltning, kan man sige -- at få linkflowet justeret til Amino.dk's fordel...

Der kommer ikke mange links i et indlæg og alt er checket af førende SEO folk, så ro på.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Hvad sker der, hvis en bruger har lavet et link på et ord i teksten, og Amino mener, at der er brugbar viden om det ord i Wiki?

Kommer der eksempelvis en artikel om IT sikkerhed i Wiki, vil et af mine primære keywords blive omtalt i Wiki.

Hvis Wiki beskriver begrebet mobiltelefon eller mobil abonnement, hvad sker der så for de, som ivrigt linker til deres egne sider med de ord?

VI overruler ikke folks links hvis det er det du mener.
Har folk lavet et link på et ord vi har i Wikien, så er det det der gælder.

De bedste hilsner

Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:07

Kasper:

Det kunne man vel med fordel køre noget A/B-test på. Jeg finder personligt kvaliteten af wiki-opslagene meget svingende.

Det kan , og skal, man helt sikkert nok gøre. Men mon ikke de venter til de kan regne forventet trafikforøgelse med ind i regnskabet ? Det ville jeg gøre.

Giv dem nu noget slack. De kan jo ikke sidde og hyggenørkle på en lille side , uden at der er særlig mange der opdager det. At tro at Martin ikke ved hvad han laver her på den lange bane, er simpelthen for fjollet.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:12

Synes også det er møg irreterende at de links til f.eks. Wiki skal til at være i teksterne. men ok det giver vel lidt til jeres wiki

Virksomhed

Virksomhed

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:17

Mark MK:
Synes også det er møg irreterende at de links til f.eks. Wiki skal til at være i teksterne. men ok det giver vel lidt til jeres wiki

Hvis man ved bare lidt om seo, så ved man at det her er giver MEGET til Amino, og dermed til os allesammen. Jeg har ventet mindst et år på at Amino begyndte at udleve sit fulde potentiale, da jeg selv har forklaret Martin om den her mulighed. Jeg tvivler dog på at han lyttede til mig , men nærmere til en fin seo ekspert ;-)

Ja det har ikke set så pænt ud, men det bliver rettet, selvfølgelig. I bliver SÅ glade for at have gode links på Amino lidt ude i fremtiden. Og dem der kalder sig SEO folk, burde vide det. Trafik først, konvertering bagefter- Learn :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:19

Undskyld jeg siger det, men mange af jer lyder sgu som en flok pensionsmodne lønmodtagere, der har fået deres Wordperfect opgraderet og nu skal huske at funktionerne sidder anderledes.

Kom nu ind i kampen og kom med det konstruktive feedback i har. Og som i har set, så lytter vi til de forslag i har. Links er gjort mørkere og nu med streg under, så i ikke kommer til at spilde jeres kostbare tid med et "fejlklik".

Og mht. kvaliteten, så bliver et link først aktivt i debatten når jeg har godkendt det og ikke fordi en eller anden laver en tilfældig artikel.

Så de artikler i syntes er ringe kan i fixe på to måder.

Hvis i er dovne, så mail dem til mig martin@thorborg.dk

Hvis i er friske og lidt iværksætteragtige, så til højre for artiklen står der "Ret side" og nu kan i strø om jer med guldkorn og dermed få flere karmapoint, både i systemet, men også hos jeres medAminoer.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:23

Jimi Hove:

Hvis man ved bare lidt om seo, så ved man at det her er giver MEGET til Amino, og dermed til os allesammen. Jeg har ventet mindst et år på at Amino begyndte at udleve sit fulde potentiale, da jeg selv har forklaret Martin om den her mulighed. Jeg tvivler dog på at han lyttede til mig , men nærmere til en fin seo ekspert ;-)

Ja det har ikke set så pænt ud, men det bliver rettet, selvfølgelig. I bliver SÅ glade for at have gode links på Amino lidt ude i fremtiden. Og dem der kalder sig SEO folk, burde vide det. Trafik først, konvertering bagefter- Learn :-)

Det kan sagtens være kommet fra dig, jeg suger alt til mig af de gode ting der bliver sagt i debatten.
Ideen her er ikke kommet fra en fin SEO'er, men jeg har checket op med en sådan, hvordan vi gør det, så Google ikke besvimer.
SÅ lad mig da sige tak for ideen :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:27

Jeg er sgu også ligeglad hvor den ide kommer fra, jeg får ikke nogen penge alligevel, som sædvanlig ;-)

Men det jo så åbenlyst som det kan være, at hvis i fik gang i noget intern linkning fra brødtekst at i kunne ranke på næsten hvad som helst, og dermed tiltrække flere links der peger mod jer og mere trafik.

Det skal så gøres med så god stil som man nu kan, og det er i så i gang med. Og kan i andre så komme videre :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:29

Kaffe & Co:
Jeg har klikket på de første 25 links for bare at blive sendt til Aminos wiki og ikke noget mere indhold der var relateret direkte til indlægget.

Hvad med noget mouseover-pling-pling som viser at man nu er på vej mod wiki.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:37

Martin Thorborg:
Undskyld jeg siger det, men mange af jer lyder sgu som en flok pensionsmodne lønmodtagere, der har fået deres Wordperfect opgraderet og nu skal huske at funktionerne sidder anderledes.

LOL :-) Ja - feedback kan jo opleves på mange måder.

At et indlæg er fyldt med links, lærer øjnene hurtigt at ignorere. Og så er de ikke specielt irriterende længere. Hvis man selv laver et link i et indlæg til en uddybende artikel andetsteds (ikke Wikien), kan man jo bare gøre det tydeligt, at det er et menneskeligt lavet link og ikke et autogenereret.

Om kort tid er det bare sådan, et indlæg på Amino ser ud - og så har vi alle glemt, hvordan det var før. Og så kan vi jo alle lære lidt om at give og tage feedback samtidig ;-)

Side 7 ud af 12 (116 indlæg)