Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye og præciserede regler for signaturen

Side 9 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Jeg ved udemærket godt hvordan jeres sider fungere.
Og jeg er nu heller ikke specielt fortaler for at jeres links er mindre velkommende end mine egne. Wink

Jeg forholder mig blot til at det er uklart om jeres signatur er i orden eller ej - på mange andre sider ville det være et no-go. Derfor jeg bad om et svar på hvordan reglen skulle forstås.

Med venlig hilsen
Sven Philipsen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper:
Thomas, hvad siger du som SEO-mand, der netop har skrevet om Panda ift. bounce rate & lav tekst vs. reklame-ratio, til idéen om at autogenerere 10-40K+ links til de tekst- og indholdsfattige wikisider på en uges tid?

Det siger jeg ikke noget til såmænd. Det er meget nemt algoritmisk for Google at "se", at det en Wiki, og det er jo 100% interne links. Antallet er jo relativt, eftersom ikke samtlige indlægAmino crawles på ny i realtid. De nyere gør - men flere år gamle gør næppe.

I forhold til bounce rate er jeg ikke bekymret. Det er jo ikke bounces udefra - men interne. Og vi må jo også formode, at indholdet på Wikisiderne agtes udvidet betragteligt. Ellers er linkene jo formålsløse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Thomas Rosenstand:

Kasper:
Thomas, hvad siger du som SEO-mand, der netop har skrevet om Panda ift. bounce rate & lav tekst vs. reklame-ratio, til idéen om at autogenerere 10-40K+ links til de tekst- og indholdsfattige wikisider på en uges tid?

Det siger jeg ikke noget til såmænd. Det er meget nemt algoritmisk for Google at "se", at det en Wiki, og det er jo 100% interne links. Antallet er jo relativt, eftersom ikke samtlige indlæg på Amino crawles på ny i realtid. De nyere gør - men flere år gamle gør næppe.

I forhold til bounce rate er jeg ikke bekymret. Det er jo ikke bounces udefra - men interne. Og vi må jo også formode, at indholdet på Wikisiderne agtes udvidet betragteligt. Ellers er linkene jo formålsløse.

Det var dæleme et godt svar! Tak! :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:13

- slettet -

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:52

Amino Drama! Vi skal snart have en seperat afdeling :-)

Personligt ser jeg intet problem, kan det få flere til at debattere og hjælpe på eventuelle misforståelser, så link link link!

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Casper Schneidereit:

- slettet -

Sender du den ikke på mail?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:14

Jeg overså Nicolajs svar i forbindelse med spørgsmålet omkring vores sider kun indeholdte affiliate links (det mente jeg ikke var helt rigtigt :-) ), men Nicolaj svarede jo fint. Swon præciserede det blot handlede om hvorvidt det var okay at linke til en side, som linker videre til andre affilaite kilder, og så var der ingen grund til at rive mere op i det

Jeg kan sagtens acceptere at moms, virksomhed, iværksætter, ctr, cpa - og med tiden mange flere ord automatisk linker til wiki'en. Martin bad om noget kritik, og jeg sendte mine inputs. Udfra et brugermæssigt synspunkt kan jeg ikke forstå at der ikke kan laves en dynamisk løsning. Fra et forretningsmæssigt synspunkt kan jeg dog godt, for det handler vist om de gerne vil rykke ved den generelle brug af amino, wikien og den måde der søges informationer på. Så i stedet for en ny bruger læser et indlæg, går på google og søger efter ex ctr , så kan han nu klikke sig videre og finde informationen på Amino.

Måske med tiden man kan blive amino-keyword sponsor... så en bogholder kan køber en annonce på ordet moms ?

Det var kun for at uddybe, og ikke for at forsætte i samme rille

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:37

Martin Thorborg:

Kasper:

KTJ-Media.dk:

For den metode i bruger i dag, betyder at der kan komme rigtig mange links i et indlæg, hvilket både gør at jeres egne interne links får lavere værdi, jeres wikilinks får lavere værdi, men det samme sker jo for alle de links som Amino's brugere har i signaturer og indlæg.

Og på den måde er det jo en meget go' foranstaltning, kan man sige -- at få linkflowet justeret til Amino.dk's fordel...

Der kommer ikke mange links i et indlæg og alt er checket af førende SEO folk, så ro på.

De bedste hilsner

Martin

Der er vel ingen grund til at lave wiki-henvisninger på ord der ikke er nævnt. Det sker f.eks. her: prøve

Altså en wiki-henvisning uden sammenhæng til indholdet.

Edit: PR er åbenbart nævnt tidligere i tråden, men har set i en anden tråd, at prøve bliver til prøve

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:50

Martin Thorborg:

Farven bliver ændret til normal linkfarve og der kommer en streg under så i kan se hvad der er hvad. Har i andre forslag, så sig til.
Men det bliver helt sikkert ikke slået fra, der ligger endog meget arbejde bag og en masse gode tanker.
Så stryg den tanke og kom tilbage med forslag til forbedringer.
I kunne f.eks. i stedet hjælpe med at skrive artiklerne bedre :-)

De bedste hilsner

Martin

Hvad med om linket har samme farve som resten af teksten - og, at understregen er stiplet? Det vil da hjælpe på læsekvaliteten.

Bare en idé.

Mvh.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nicolaj Thomasen:

Edit: PR er åbenbart nævnt tidligere i tråden, men har set i en anden tråd, at prøve bliver til prøve

Jo Nicolai, det er meget nødvendigt og en vigtig feature i vores system, at inspirere folk til at vide mere om PR.
Eller også er det en bug, du må selv afgøre det...

De bedste hilsner

Martin

Side 9 ud af 12 (116 indlæg)