Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde

Side 9 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-02-2007 11:23:56 Forfatter: Dimitri Hardorff
Dato: 22-02-2007 11:09:26 Forfatter: Dimitri Hardorff
Du har ret overskriften er vildledende, kursen er højere end 745,00, så du får mere end 745 kr..
Kilde: Valutakurser.dk

suk....jeg tror, du glemte en smiley...  jeg synes ikke, det fremgår af valutakurser.dk, at jeg kan få pengene udbetalt i stedet for at skulle bruge dem på ydelser på dubli, hvilket jo er sagens kerne.

Mener du, Dimitri, at overskriften ikke er vildledende?

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:43
Nej, det gjorde jeg ikke. Du får jo mere end 745 kr., og det er da en vigtig detalje... Men jeg kan da godt sætte en smiley på

Korrekt, du kan kun bruge pengene på at købe serviceydelser såsom køb af shop, features, succesgebyrer osv. på Dubli.com. Ydelser som koster penge, så nej, jeg synes ikke at den er vildledende...

Om de ca. 90 sekunder er korrekt eller ej, kommer an på personen der vælger at læse betingelserne...
Jeg kender flere der kan skimme (og stadig forstå) en tekst af den længde på ca. den tid... Det kræver dog øvelse, som så meget andet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:06
Dato: 22-02-2007 11:42:50 Forfatter: Dimitri Hardorff
(...) nej, jeg synes ikke at den er vildledende...

OK - fred med det. Jeg mener stadig klart, det er villedende, da jeg ikke kan få pengene, men kun hvad der svarer til et tilgodebevis.

mvh Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:29
Hvad med at oprette et område til "Affiliate tilbud" og holde den ude af "indlæg i dag". Burde det ikke kunne tilfredsstille alle parter?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:31
Der er ingen tvivl om at overskriften er vildledende, og den ville ikke blive godkendt i forhold til Markedsføringsloven. Spørgsmålether er alene, om Amino skal udvikle sig til en ligegyldige affiliate salgs-portal, eller om vi skal prøve at få tingene tilbage på rette spor, og koncentrere os om iværksættersnak.

Jeg er ved at være rigtig træt af denne gang udenomssnak. Det minder sgu om de samme ligegyldige diskusioner vi har haft om MLM - iøvrigt med mange af de samme elementer. Overskften er løgn, det er et faktum. Og affiliate links forurener debatten. Det er også et faktum.

Nu MÅ det altså stoppe. LAD os få de affiliate links forbudt nu og her. Jeg tror der er mange andre end undertegnede som simpelt hen ikke gider spilde tiden på Amino, hvis vi skal grave os gennem flere ligegyldige og løgnagtige affiliate tilbud som denne tråd.
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:46
Mikkel og andre.....
Hvis I ikke gider spilde tiden på affiliate indlæg, hvorfor læser I dem så?

I er jo intelligente nok til at kunne gennemskue affiliate links - og jeg gjorde intet for at skjule det....
Hvis I mener "et godt tilbud" er støj i forummet her, hvad skal vi så kalde de 84 andre indlæg, som kritiserer enkeltpersoner, det gode tilbud samt affiliate links generelt? For mig er det endnu mere støj....

Nu har jeg flere gange set reklamer for webshops, der blandt andet sælger babytøj og meget andet her i forummet.
Når I ser disse "støjende" indlæg, kritiserer I så også butiksindehaveren? Skriver I også kommentarer som "Ja - dit tøj er sikkert lavet af kinesiske børnearbejdere uden løn.."
Beskylder I også den stakkels pige, der bare gerne vil gøre opmærksom på sin forretning, for at lyve? Og for at spamme forummet?
Nej vel? I suser jo ind på hendes shop og kommenterer den. Kommer med gode råd osv. Hvis I har børn køber I måske jeres børnetøj der, for at stønne en fellow aminoer....

Her er mit aller bedste forslag til, hvorledes unødig "støj" kan undgås på Amino:
Hvis du læser et indlæg, som du IKKE har interesse i, så undgå at kommentere tråden, bare for kommentarens skyld.
Det vil skabe en mere saglig debat, hvor der kun er konstruktive kommentarer.

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:55
Tilgodebeviset har stadig et pålydende på DKK 745,00 eller Euro 100.00.
Ergo må værdien være 745,00 gode danske kroner, som jeg kan bytte til ydelser for - tja, 745,00 danske kroner.

Men du har ret - måske skulle jeg have postet HELE indlægget i overskriften, således at denne ikke er vildledende for nogle overhovedet. Ej heller dem, som bare ønsker at opfatte ting for vildledende bare for at kunne poste en negativ kommentar.

Jeg foretrækker nu nok at overskrifter er korte og præcise, således at jeg ud fra overskriften kan gennemskue, om jeg har interesse i at læse indlægget. Står der f.eks BILLIGT BØRNETØJ, så scroller jeg med det samme videre til næste tråd. Jeg går ikke ind og kommenterer den negativt, fordi jeg ikke bryder mig om annoncer for børnetøj.

Hvad der interesserer nogle, interesserer ikke andre. Der skal være plads til alle - også på Amino.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:55
Henrik,. jeg gør mig ingen forestilling om at du fatter det her, men alle andre serøse debatter har måtte tage samme skridt som Amino også bliver nødt til, hvis det skal fortsætte som en ordenlig debat: Forbyd affiliate links. Spørgsmålet er kun om det skal ske nu - eller lidt senere. Affiliate links kan ikke fortsætte her på Amino, hvis debatten skal have en ordentlig kvallitet

Du kan snakke herfra og til evigheden, men du kommer bare ikke udenom at det ødelægger debatten med alle de ligegyldige salgsindlæg, og i særdeleshed affiliate links som ingen som helst merværdi bringer. Affiliate links er og bliver støj, og sålænge vi tillader det vil mængden af denne støj stige. Så vi kan lige så godt droppe dem nu som senere. Jo længere tid vi venter, jo flere vil ikke gide Amino.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:10
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:23

Fin ide, Kenneth.

Side 9 ud af 12 (115 indlæg)