Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde

Side 6 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri - Du er hverken til at stikke eller hakke i, at du begynder inddirekte at anbefale brugere blindt at acceptere et firmas foretningsbetingelser, viser bare hvor farvet du er, og fuldstændig ligeglad med om de brugere der opretter sig dummer sig. Bare du får dine penge.

Fred være med det.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:00
Dato: 21-02-2007 19:55:11
Forfatter: Martin Tygsen

Dimitri - Du er hverken til at stikke eller hakke i, at du begynder inddirekte at anbefale brugere blindt at acceptere et firmas foretningsbetingelser, viser bare hvor farvet du er, og fuldstændig ligeglad med om de brugere der opretter sig dummer sig. Bare du får dine penge.

Fred være med det.

Nej, ikke når jeg har ret.

Jeg har aldrig bedt, sagt, skrevet, spurgt etc., at folk ikke skal læse betingelserne... Jeg kan blot se fakta efterfølgende.

"Bare jeg får mine penge" - Ja, jeg arbejder for at tjene penge, det har du ret i. Og du vil sige med det?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 20:57
Dato: 21-02-2007 19:11:58
Forfatter: Dimitri Hardorff
Dato: 21-02-2007 19:07:59
Forfatter: Peder TakeTwo

Hov jeg tror du misforstod mig eller det kan godt være at jeg formulerede mig dårligt og så undskylder jeg mange gange. Der er for mig at se ikke noget i galt i at snakke om affiliate marketing i debatten, problemet for mig opstår når de affiliatele tilbud man selv får bliver lagt ud på debatten.

Det er mig der er træt :)
Kan jeg få dig til at skære det ud i pap for mig? Jeg tror jeg forstår hvad du skriver, men jeg vil lige være sikker.

Jeg skulle lige have noget foder.
Det jeg mener er det er i orden at snakke om affiliate marketing som en forretningsform, hvordan, hvorfor, etc.
Men at ligge div.
affiliatelinks på debatten, fra f.eks. pokersider, eller andet. Hvor man ikke har anden interesse end at få provisionen syntes jeg ikke er så godt.
Så kan du sige at den her debat tråd ikke ligefrem handler om poker, men som jeg skrev i et tidligere indlæg så har jeg lidt svært ved at se den konceptuelle forskel på de to ting.

Håber jeg var i stand til at gøre mig lidt mere forståelig.

Peder
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 21:13
Dato: 21-02-2007 20:56:30
Dato: 21-02-2007 19:11:58
Forfatter: Dimitri Hardorff
Dato: 21-02-2007 19:07:59

Hov jeg tror du misforstod mig eller det kan godt være at jeg formulerede mig dårligt og så undskylder jeg mange gange. Der er for mig at se ikke noget i galt i at snakke om affiliate marketing i debatten, problemet for mig opstår når de affiliatele tilbud man selv får bliver lagt ud på debatten.

Det er mig der er træt :)
Kan jeg få dig til at skære det ud i pap for mig? Jeg tror jeg forstår hvad du skriver, men jeg vil lige være sikker.

Jeg skulle lige have noget foder.
Det jeg mener er det er i orden at snakke om affiliate marketing som en forretningsform, hvordan, hvorfor, etc.
Men at ligge div.
affiliatelinks på debatten, fra f.eks. pokersider, eller andet. Hvor man ikke har anden interesse end at få provisionen syntes jeg ikke er så godt.
Så kan du sige at den her debat tråd ikke ligefrem handler om poker, men som jeg skrev i et tidligere indlæg så har jeg lidt svært ved at se den konceptuelle forskel på de to ting.

Håber jeg var i stand til at gøre mig lidt mere forståelig.

Peder

Så forstod jeg det :)

Problemet ifm. Affiliate Marketing er, at mange tror at der er nemme og hurtige penge at tjene på det. Dertil kommer at folk der tilfældigt tegner op via et system på nettet, ofte får meget svag eller ingen uddannelse og træning, hvilket overlader dem til dem selv, og de går så igang med at smide linksdiverse fora, for aldrig at komme tilbage...

Det er ikke en metode jeg synes om, eller som jeg synes er specielt effektiv, det giver derimod meget mere, at "blive hængende" i de forskellige steder man lægger sit link, for herved at svare på spg., yde support osv. på produktet...

Skal jeg sammenligne at sælge via Affiliate Marketing og at sælge via en hvilken som helst webshop, ser jeg ingen forskel, bortset fra, at folk der arbejder med Affiliate Marketing i det store hele ikke får den fornødne uddannelse i hvordan man opfører sig...
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:32
Så er vi langt hen af vejen enige. Det er de uddannede som jeg er nervøs for, og dem er der trods alt en hel del af.
Det kan meget nemt ende med at et forum drukner i poker, tuberware, rejse og alt muligt andet tilbud. Som bare får lov at stå uden at der ligger anden end 20$ registrerede bag.

Peder

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 21:38
Det kan det helt bestemt, det har jeg endda kommet med en mulig løsning på... Se mit tidligere indlæg og svar til Martin Tygsen.

Hvis løsningen er acceptabel, skal jeg da gerne melde mig til at adm. den så vidt jeg har tid...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:40
Dato: 21-02-2007 17:37:11 Forfatter: Martin Tygsen Hvis Viceværten skulle få tid på et tidspunkt, kunne jeg nu stadig godt tænke mig at høre hans holdning til affliate-tilbud, for jeg frygter desværre lidt at vi hurtig kan blive oversvømmet i dem.

Jeg vil lige se tiden an, der skal være så få regler som muligt.

Jeg er dog helt med på at det nemt kan blive værre, så jeg holder øje.

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 21:58

Hej Henrik Arvedsen

Du skriver i første indlæg at du er uafhængig repræsentant og modtager provision,

hvor meget udgør denne provision ??

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:48
Jeg kender ikke nogle andre seriøse debatter, der har mange selvstlændige, iværksættere og webfolk, som tillader affiliate links overhovedet. Det forplumrer simpelthen debatten, og skaber unødigt grundlag for en masse ligegyldige tråde. Se bare på denne!

Denne tråd er så yderligere provokerende fordi overskriften faktisk er lodret løgn - det er lige præcis den slags markedsføringsloven forsøger at forhindre
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:30
Dimitri:

Jeg finder det nu meget passende, at der bliver skabt en debat omkring affiliatelinks. Og jeg er helt enig i, at det ville være trist hvis Amino blev bombarderet med den slags tråde.

Når det så er sagt, så har jeg en 20-30 bøger fra Amazon, som jeg vil anbefale jer at købe. Skal jeg bare starte en tråd pr. bog?

Side 6 ud af 12 (115 indlæg)