Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde

Side 8 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-02-2007 10:11:42 Forfatter: Henrik Arvedsen
Det er vigtigt at forstå, at der ingen forskel er på at poste et affiliate link og en "annonce" for egne varer eller varer man sælger for et firma.

Her er vi så dybt uenige, jeg kan se en stor forskel i at kæmpe med sin foretning og få det hele stablet på benene, få hjælp af andre aminoer, og så gøre dem glade ved at oprette et godt tilbud herinde. Som du også ofte vil kunne læse i mange tråde, efterspørgers der en aminorabat, der er mange der ikke synes det er særlig fedt folk opretter et tilbud som alle andre får.

Affliates, bruger ofter kun de her CIRKA 90 sekunder, på at oprette sig som affliate og så begynder de ellers at tage den ene fora efter det andet og spamme med et tilbud, og her kan man jo heller ikke ligefrem tale om at det er et amino tilbud.

Kategorien er i mine øjne tænkt sådan at hvis en amino ligger inde med nogle overskydende varer eller lign så kan de sælges her i denne kategori, hvilket den også ofte bliver brugt til.  Varelager, gamle maskiner etc. Ind i mellem kommer der så nogle gode tilbud hvor der gives en god rabat hvis man er bruger på Amino, nogle vælger at lave det sådan at rabatten er individuel alt efter hvor aktiv man er på siden. Det gjorde Thorborg blandt andet.

Alt dette er overhovedet ikke muligt når der bare smides en kort beskrivelse og en affliate link, affliate linket kan man sikkert få af de første 1000 personer der forsøger lykken med at tjene en lille skilling.

Og så lige til sidst, vil jeg bede dig om at læse dublis foretningsbetingelser igennem, eller ihvertfald bare skimme dem igennem. Så vil du hurtigt opdage de hverken kan læses på 90 sekunder eller 2 minutter. Nok nærmere 10-15 min hvis man er en dygtig læser. Men eftersom det står sammenpresset i et lille vindue uden danske tegn, vil jeg nok skyde på tiden nærmere er 30 min. Altså 1800 sekunder. Det er jo en smule langt fra de cirka 90 sekunder du nævner ikke sandt?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:23
Dato: 22-02-2007 10:19:02 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Hvis man ikke føler et behov for disse ydelseer, får man reelt 0 Euro.

Hvs man ikke har behov for €100 i ydelser, har man ikke behov for at sælge derinde, og så er der ingen grund til at oprette sig.

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 10:24
Jamen kære Mikkel.

Jeg skrev jo netop i mit indlæg, at beløbet på de 100 Euro kun kan anvendes til køb af ydelser, gebyrer osv.

Der kan ikke herske tvivl herom. Det er kun folk som bevidst ønsker at så tvivl herom, som opfatter det forkert.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:32
Jamen Henrik, så synes jeg du skal forsøge at sætte en annonce i avisen med den overskrift, så anmelder jeg den til de rette myndigheder og så tager vi den derfra. OK? Der er ingen grund til udenomssnak - du ved ligeså godt som jeg at den overskrift er lodret løgn. Man får jo ikke de 745 kroner. Den eneste grund til at du skriver sådan er for at skabe blikfang.

Men uanset din overskrift må de affiliate links altså stoppe nu!

Jeg har intet imod affiliate marketing. Jeg har gennem tiden tjent masser af penge på det og har masser af eksisterende affiliate aftaler kørende. Skulle jeg oprette en tråd for hvert af dem, som et "tilbud til Aminoer" så ville denne her debat hurtigt død af oversmømmelse.

Vi bliver nødt til at få Amino tilbage på sporet som en iværksætter-debat, frem for en salgskanal!
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 11:01
Dato: 22-02-2007 09:55:28 Forfatter: Henrik Arvedsen
Hvad er forskellen på at oprette en tråd med et affiliatelink til en vare/service, som man kan tilbyde via et firma eller oprette en annonce for en vare/service, som man kan tilbyde via eget firma eller et firma man er sælger for?
Jeg kan nemlig ikke se forskellen.....

Se det ud fra et spamperspektiv: Det tager 1-2 minutter at tilmelde sig en affiliateordning. Det er lidt mere omstændigt at starte sin egen virksomhed.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 11:03
Dato: 22-02-2007 01:42:19 Forfatter: Mikkel deMib Der er intet forkert i at anbefale os nogle gode bøger, som du synes vi skal læse. Jeg syens personligt det ville være smartest at samle din liste i en enkelt tråd. Men hvis du anbefaler dem med dit Amazon affilite ID i linket vil der opstå berettiget tvivl om, om du har medtaget børgerne fordi du synes de er gode eller fordi du tror du kan sælge. Det er det der er problemet med affiliate links i en debat. Det forplumrer debatten.

Jeg synes som sagt de mange gentagne affiliate links, med forskellige affiliate ID''er, som har sopredt sig på Amino i den seneste tid i sig selv er grund nok til at få sat en permanent stopper for brugen af affiliate links her. Allerede nu synes jeg det skaber for meget unødig støj - og det får Amino til at fremstå mindre seriøst end det burde.

Vi er helt enige. Håber du fangede ironien. ;-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:05
Dato: 22-02-2007 10:22:37 Forfatter: Dimitri Hardorff
Hvs man ikke har behov for €100 i ydelser, har man ikke behov for at sælge derinde, og så er der ingen grund til at oprette sig.

Helt enig, og derfor har Mikkel også ret i, at overskriften er usand.

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:09
Dato: 22-02-2007 11:04:51
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 22-02-2007 10:22:37 Forfatter: Dimitri Hardorff

Helt enig, og derfor har Mikkel også ret i, at overskriften er usand.

mvh Hans

Det er ikke forbudt at læse indlægget... Det er nemmere at klage.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:15
Dato: 22-02-2007 11:09:26 Forfatter: Dimitri Hardorff
(...) Det er nemmere at klage.

Hvilket ikke ændrer på, at overskriften er vildledende.

Jeg klikkede f.eks. selv på overskriften, med udsigten til at tjene hurtige, lette penge. Og selvfølgelig med udsigten til at få min skepsis bekræftet.

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:24
Dato: 22-02-2007 11:14:54
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 22-02-2007 11:09:26 Forfatter: Dimitri Hardorff
(...) Det er nemmere at klage.

Hvilket ikke ændrer på, at overskriften er vildledende.

Jeg klikkede f.eks. selv på overskriften, med udsigten til at tjene hurtige, lette penge. Og selvfølgelig med udsigten til at få min skepsis bekræftet.

mvh Hans

Du har ret overskriften er vildledende, kursen er højere end 745,00, så du får mere end 745 kr..
Kilde: Valutakurser.dk

Side 8 ud af 12 (115 indlæg)