Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde

Side 5 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov jeg tror du misforstod mig eller det kan godt være at jeg formulerede mig dårligt og så undskylder jeg mange gange. Der er for mig at se ikke noget i galt i at snakke om affiliate marketing i debatten, problemet for mig opstår når de affiliatele tilbud man selv får bliver lagt ud på debatten.
Lige på en sidenote syntes jeg ikke i sig selv at der er noget galt med markedsføringsformen, den er præcis lige så godt som alle andre. Men som sagt syntes jeg ikke det er på sin plads at der bliver f.eks. luftet div.
affiliate tilbud fra pokersider og lat muligt andet.

Mvh Peder

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:12
Dato: 21-02-2007 19:07:59
Forfatter: Peder TakeTwo

Hov jeg tror du misforstod mig eller det kan godt være at jeg formulerede mig dårligt og så undskylder jeg mange gange. Der er for mig at se ikke noget i galt i at snakke om affiliate marketing i debatten, problemet for mig opstår når de affiliatele tilbud man selv får bliver lagt ud på debatten.

Det er mig der er træt :)
Kan jeg få dig til at skære det ud i pap for mig? Jeg tror jeg forstår hvad du skriver, men jeg vil lige være sikker.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:13
Dato: 21-02-2007 18:33:59
Forfatter: Dimitri Hardorff

Amino er et debatforum med en opslagstavle, derfor denne kategori.
Det er desuden helt OK med stormvejr og andre indlæg, hvis ''man'' sætter sig ind i konceptet før ''man'' kommenterer.

Ro på Dimitri. Sæt dig lige ned med en kop kaffe eller en smøg, det virker som om du er ved at koge over

Min første indlæg i denne tråd, var en konstatering af at jeg også mente at det lignede et MLM-koncept, samt dertil et spørgsmål. Det går du til dels ind og besvarer, men i mine øjne kritisk og ikke uden lige at sende en kritik afsted mod mit firma.
Næste gang jeg skriver noget, er det for at fraråde Henrik af oprette en ny identisk tråd - samt give tilkende at jeg ikke mener denne tråd hører hjemme på Amino. Til det bringer du endnu engang mit firma ind i debatten og begynder desuden at snakke om forskelle på MLM og forskellige divisioner af Dubli. Hvorfor kommer du ikke med en udredning af forskellene i stedet for at brokke dig over, at vi andre ikke kender dem?

Jeg har aldrig skrevet at linket ikke er et affiliatelink, jeg har skrevet at det ikke er NM. Der er væsentlig forskel.
Er du sød at linke til hvor jeg skriver at det IKKE er et affiliatelink?

Her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=12189&num=20&pageNo=2#83268
Jeg skriver at Henriks link/tråd helt klart er et affiliatelink - du skriver at du vil tilbagevise det, uden at gå mere i dybden. Jeg kan kun tolke ud fra det, at du er af anden overbevisning end mig.

Grunden til at jeg tilbød at tage den internt var, at den eneste grund til at du vil tage den i denne tråd, er for at yppe kiv, og ødelægge tilbuddet (Hey, god idé, vil jeg da huske til når du laver en tråd )...

Vi kan da godt trække det over i en ny tråd, men jeg ser ingen grund til det så længe den kører godt her hvor den blev oprettet. Sig hvad du vil, Amino er et debatforum og indtil jeg er blevet påbudt andet af Thorborg, så tillader jeg mig at tråde hvor jeg finder det interessant.
Du skal da i øvrigt være velkommen til at skrive de indlæg du finder relevant, når jeg en dag opretter noget i "Jeg har et godt tilbud"-tråden. Jeg kan til enhver tid stå ind for de produkter vi producerer og sælger, måden vi sælger dem på, kvaliteten samt det/de tilbud vi knytter dertil.
Har nogen kritik eller spørgsmål til os, vores forretning eller produkter har jeg intet imod at tage det offentlig.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:26
Dato: 21-02-2007 19:13:27
Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 21-02-2007 18:33:59
Forfatter: Dimitri Hardorff

Amino er et debatforum med en opslagstavle, derfor denne kategori.
Det er desuden helt OK med stormvejr og andre indlæg, hvis ''man'' sætter sig ind i konceptet før ''man'' kommenterer.

Ro på Dimitri. Sæt dig lige ned med en kop kaffe eller en smøg, det virker som om du er ved at koge over

Min første indlæg i denne tråd, var en konstatering af at jeg også mente at det lignede et MLM-koncept, samt dertil et spørgsmål. Det går du til dels ind og besvarer, men i mine øjne kritisk og ikke uden lige at sende en kritik afsted mod mit firma.
Næste gang jeg skriver noget, er det for at fraråde Henrik af oprette en ny identisk tråd - samt give tilkende at jeg ikke mener denne tråd hører hjemme på Amino. Til det bringer du endnu engang mit firma ind i debatten og begynder desuden at snakke om forskelle på MLM og forskellige divisioner af Dubli. Hvorfor kommer du ikke med en udredning af forskellene i stedet for at brokke dig over, at vi andre ikke kender dem?

Jeg har aldrig skrevet at linket ikke er et affiliatelink, jeg har skrevet at det ikke er NM. Der er væsentlig forskel.
Er du sød at linke til hvor jeg skriver at det IKKE er et affiliatelink?

Her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=12189&num=20&pageNo=2#83268
Jeg skriver at Henriks link/tråd helt klart er et affiliatelink - du skriver at du vil tilbagevise det, uden at gå mere i dybden. Jeg kan kun tolke ud fra det, at du er af anden overbevisning end mig.

Grunden til at jeg tilbød at tage den internt var, at den eneste grund til at du vil tage den i denne tråd, er for at yppe kiv, og ødelægge tilbuddet (Hey, god idé, vil jeg da huske til når du laver en tråd )...

Vi kan da godt trække det over i en ny tråd, men jeg ser ingen grund til det så længe den kører godt her hvor den blev oprettet. Sig hvad du vil, Amino er et debatforum og indtil jeg er blevet påbudt andet af Thorborg, så tillader jeg mig at tråde hvor jeg finder det interessant.
Du skal da i øvrigt være velkommen til at skrive de indlæg du finder relevant, når jeg en dag opretter noget i ''Jeg har et godt tilbud''-tråden. Jeg kan til enhver tid stå ind for de produkter vi producerer og sælger, måden vi sælger dem på, kvaliteten samt det/de tilbud vi knytter dertil.
Har nogen kritik eller spørgsmål til os, vores forretning eller produkter har jeg intet imod at tage det offentlig.

1. Jeg ryger ikke.
2. Jeg drkker ikke kaffe (I know, I''m boring).

Jeg er såmænd meget rolig, jeg bliver dog irriteret over konstant at få at vide at indlæg omhandlende en af mine brancher er spam.
Konstruktiv kritik er meget velkommen, men kommentarer som "Det hører til i skraldespanden" synes jeg er hamrende irriterende at få at vide, stort set hver gang emnet kommer ind på Network Marketing, affiliate etc..
Det er på sådanne kommentarer jeg tænder af, det er måske også meningen, det skal jeg ikke kunne sige... Men så skal jeg ikke også have at vide at jeg skal sætte mig ned med en kop kaffe og en smøg.

Kommentaren du linker til, var ikke møntet på din kommentar om affiliatelinket, men generelt på dit indlæg...

At svine andre til er faktisk ikke min stil, så jeg kunne ikke finde på at disse andre i deres tråde (bortset fra Henrik Bruhn), og ej heller hijacke en tråd... Heller ikke i din tråd, i modsætning til dig.

Du har 100% ret til at skrive hvor du vil, men det har dog allerede sat en mærkat på dig, set fra min synsvinkel.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:34
og ej heller hijacke en tråd...

Det klær dig ikke at være hellig, når det er tomme ord. Det er ikke længe siden du havde en tråd med en anden MLMer der blev lukket pga. hijacking og rent mudderkastning.

For det første var Henriks første indlæg, meget mangelfuldt, i mine ører lød det som om man kunne få 100 eruo på 90 sekunder, men sandheden er jo man kan vælge at oprette sig, som tager MEGET længere end 90 sekunder, hvis man vel og mærket vælger at læse deres lange tætskrevende betingelser igennem.

Derudover for man nogle point/penge, som KUN kan bruges internt i systemet, derfor vil det kræve meget mere arbejde, hvis man rent faktisk skal anvende disse penge, og hvis det kun skal anvendes på successgebyrer, så er det en ordenlig stak varer man skal sælge, hvorved man kan spare en omkostning.. Men på intet tidspunkt rent faktisk få de penge man fik at vide ved oprettelsen.

Derudover bliver der af flere brugere påpeget en bekymring for at oversvømme i affliateindlæg, som kun går ud på at spamme, men disse afvises med at affliate er iværksætteri som alt andet.

Jeg tror desværre du glemmer at se på hvordan det fungere i praksis, utallige mennesker finder ud af hvad affliate er, opretter sig et par steder og spammer x antal fora, finder ud af de er uvelkomne og dropper affliate igen.. Selvfølgelig er der enkelte mennesker der lever af det og forstår at overholde de regler og uskrevne der nu engang er. Men det er desværre bare få i forhold til hvor mange der er.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:40
Jeg ser intet galt i at leve af affiliate-programmer og selvfølgelig må folk som gør det, spørge og debattere her på Amino. Det som bringer mit pis i kog, er hvis folk begynder at oprette tråde udelukkende med affiliate-links og en kort beskrivelse. Jeg kan ærlig talt ikke se at det er andet end spam, da det jo ikke er en objektiv anbefaling af et produkt men en betalt "anbefaling" af et produkt. Tillades denne form for tråde på Amino, frygter jeg at vi ser en masse tråde oprettet udelukkende med den slags indhold og det mener jeg er skadeligt for Amino.

Men nok om det nu, tror vi alle har fået luftet vores holdninger - for som imod. Håber Martin Thorborg kommer på banen på et tidspunkt og giver eller for affiliate-links. Ind til da tager jeg et kig på arbejdet der afventer min deltagelse.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:43
Dato: 21-02-2007 19:34:14
Forfatter: Martin Tygsen
og ej heller hijacke en tråd...

Det klær dig ikke at være hellig, når det er tomme ord. Det er ikke længe siden du havde en tråd med en anden MLMer der blev lukket pga. hijacking og rent mudderkastning.

For det første var Henriks første indlæg, meget mangelfuldt, i mine ører lød det som om man kunne få 100 eruo på 90 sekunder, men sandheden er jo man kan vælge at oprette sig, som tager MEGET længere end 90 sekunder, hvis man vel og mærket vælger at læse deres lange tætskrevende betingelser igennem.

Derudover for man nogle point/penge, som KUN kan bruges internt i systemet, derfor vil det kræve meget mere arbejde, hvis man rent faktisk skal anvende disse penge, og hvis det kun skal anvendes på successgebyrer, så er det en ordenlig stak varer man skal sælge, hvorved man kan spare en omkostning.. Men på intet tidspunkt rent faktisk få de penge man fik at vide ved oprettelsen.

Derudover bliver der af flere brugere påpeget en bekymring for at oversvømme i affliateindlæg, som kun går ud på at spamme, men disse afvises med at affliate er iværksætteri som alt andet.

Jeg tror desværre du glemmer at se på hvordan det fungere i praksis, utallige mennesker finder ud af hvad affliate er, opretter sig et par steder og spammer x antal fora, finder ud af de er uvelkomne og dropper affliate igen.. Selvfølgelig er der enkelte mennesker der lever af det og forstår at overholde de regler og uskrevne der nu engang er. Men det er desværre bare få i forhold til hvor mange der er.

Du har ret tråden blev lukket ned, da der var en anden MLM der åbenbart synes det var sjovt at yppe kiv... Jeg kom med et svar og tilbød derefter min løsning... Det er hvad alle herinde gør, så hellig er jeg ikke Martin, der kan du ikke ramme mig :)

Hvis Henriks tilbud var mangelfuldt, kunne man spørge (og nøjes med det), eller deltage konstruktivt i tråden. Men det er åbenbart meget svært.

Det tager ikke engang 1½ minut at oprette en gratis profil på Dubli.com, jo hvis du vælger at læse betingelserne, men der sætter vi uret i stå, og sætter det igang igen når du har læst dem.

Nej, folks bekymring bliver besvaret med en mulig løsning (hvilket beviser at du ikke læser hvad jeg skriver, eller er ligeglad).
Jeg glemmer intet, jeg har påpeget det med lykkeriderene indenfor affiliate i et tidligere indlæg.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:47

Det tager ikke engang 1½ minut at oprette en gratis profil på Dubli.com, jo hvis du vælger at læse betingelserne, men der sætter vi uret i stå, og sætter det igang igen når du har læst dem.

Gider du ikke komme og sætte uret i stå hos mig når jeg har meget at se til? Undskyld mig, men er det ikke en lidt tåbelig kommentar, og meget misvisende.. Det tager også kun 1 år at få sig en 5 års uddannelse, hvis vi lige sætter uret på pause i 4 år.

For at tilmelde sig Dubli bliver man nød til at læse betingelserne, i og med man bekræfter man har læst dem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:48
Dato: 21-02-2007 19:40:14

Jeg ser intet galt i at leve af affiliate-programmer og selvfølgelig må folk som gør det, spørge og debattere her på Amino. Det som bringer mit pis i kog, er hvis folk begynder at oprette tråde udelukkende med affiliate-links og en kort beskrivelse. Jeg kan ærlig talt ikke se at det er andet end spam, da det jo ikke er en objektiv anbefaling af et produkt men en betalt ''anbefaling'' af et produkt.

Præcis samme form for indlæg er det når en person der sælger børnetøj, lægger et tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig".
Kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" er beregnet til salg, og kan derfor ikke være en objektiv anbefaling...

Korte beskrivelser finder du mange steder i denne kategori, så at den kun passer på affiliate, er forkert.

Dato: 21-02-2007 19:40:14

Men nok om det nu, tror vi alle har fået luftet vores holdninger - for som imod. Håber Martin Thorborg kommer på banen på et tidspunkt og giver eller for affiliate-links.

Ja, det kunne være dejligt.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:51
Dato: 21-02-2007 19:47:15
Forfatter: Martin Tygsen

Gider du ikke komme og sætte uret i stå hos mig når jeg har meget at se til? Undskyld mig, men er det ikke en lidt tåbelig kommentar, og meget misvisende.. Det tager også kun 1 år at få sig en 5 års uddannelse, hvis vi lige sætter uret på pause i 4 år.

For at tilmelde sig Dubli bliver man nød til at læse betingelserne, i og med man bekræfter man har læst dem.

Niveauet svarer til niveauet på din kommentar jeg besvarede...

Jeg skal ikke kunne sige om folk er superlæsere, men de folk jeg har henvist til Dubli.com har stort set alle klaret det på ca. et minut.

Side 5 ud af 12 (115 indlæg)