Dato: 21-02-2007 19:13:27
Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 21-02-2007 18:33:59
Forfatter: Dimitri Hardorff
Amino er et debatforum med en opslagstavle, derfor denne kategori.
Det er desuden helt OK med stormvejr og andre indlæg, hvis ''man'' sætter sig ind i konceptet før ''man'' kommenterer.
Ro på Dimitri. Sæt dig lige ned med en kop kaffe eller en smøg, det virker som om du er ved at koge over

Min første indlæg i denne tråd, var en konstatering af at jeg også mente at det lignede et MLM-koncept, samt dertil et spørgsmål. Det går du til dels ind og besvarer, men i mine øjne kritisk og ikke uden lige at sende en kritik afsted mod mit firma.
Næste gang jeg skriver noget, er det for at fraråde Henrik af oprette en ny identisk tråd - samt give tilkende at jeg ikke mener denne tråd hører hjemme på Amino. Til det bringer du endnu engang mit firma ind i debatten og begynder desuden at snakke om forskelle på MLM og forskellige divisioner af Dubli. Hvorfor kommer du ikke med en udredning af forskellene i stedet for at brokke dig over, at vi andre ikke kender dem?
Jeg har aldrig skrevet at linket ikke er et affiliatelink, jeg har skrevet at det ikke er NM. Der er væsentlig forskel.
Er du sød at linke til hvor jeg skriver at det IKKE er et affiliatelink?
Her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=12189&num=20&pageNo=2#83268
Jeg skriver at Henriks link/tråd helt klart er et affiliatelink - du skriver at du vil tilbagevise det, uden at gå mere i dybden. Jeg kan kun tolke ud fra det, at du er af anden overbevisning end mig.
Grunden til at jeg tilbød at tage den internt var, at den eneste grund til at du vil tage den i denne tråd, er for at yppe kiv, og ødelægge tilbuddet (Hey, god idé, vil jeg da huske til når du laver en tråd

)...
Vi kan da godt trække det over i en ny tråd, men jeg ser ingen grund til det så længe den kører godt her hvor den blev oprettet. Sig hvad du vil, Amino er et debatforum og indtil jeg er blevet påbudt andet af Thorborg, så tillader jeg mig at tråde hvor jeg finder det interessant.
Du skal da i øvrigt være velkommen til at skrive de indlæg du finder relevant, når jeg en dag opretter noget i ''Jeg har et godt tilbud''-tråden. Jeg kan til enhver tid stå ind for de produkter vi producerer og sælger, måden vi sælger dem på, kvaliteten samt det/de tilbud vi knytter dertil.
Har nogen kritik eller spørgsmål til os, vores forretning eller produkter har jeg intet imod at tage det offentlig.