|
Dato: 21-02-2007 18:24:20
Forfatter: Nicolai Lønne
Lad os i øvrigt ikke glemme hvad der står i toppen af denne side:
Amino er et debatforum og ikke en opslagstavle - ergo så må folk være parate til at modtage lidt stormvejr når de poster et tilbud.
Dimitri du skal være velkommen til at argumentere for, hvorfor Henriks link ikke er et affiliate-link, men gør det dog her i tråden. En emailkonversation mellem os to, får de andre jo intet ud af.
Forfatter: Nicolai Lønne
Lad os i øvrigt ikke glemme hvad der står i toppen af denne side:
Iværksætter Debatten Amino - Her mødes iværksættere og hjælper hinanden.
Amino er et debatforum og ikke en opslagstavle - ergo så må folk være parate til at modtage lidt stormvejr når de poster et tilbud.
Dimitri du skal være velkommen til at argumentere for, hvorfor Henriks link ikke er et affiliate-link, men gør det dog her i tråden. En emailkonversation mellem os to, får de andre jo intet ud af.
Amino er et debatforum med en opslagstavle, derfor denne kategori.
Det er desuden helt OK med stormvejr og andre indlæg, hvis "man" sætter sig ind i konceptet før "man" kommenterer.
Jeg har aldrig skrevet at linket ikke er et affiliatelink, jeg har skrevet at det ikke er NM. Der er væsentlig forskel.
Er du sød at linke til hvor jeg skriver at det IKKE er et affiliatelink?
Grunden til at jeg tilbød at tage den internt var, at den eneste grund til at du vil tage den i denne tråd, er for at yppe kiv, og ødelægge tilbuddet (Hey, god idé, vil jeg da huske til når du laver en tråd