Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde

Side 4 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan vel ikke sætte noget til salg før jeg har oprette en shop - som koster 49 euro? Eller kan jeg?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:34
Dato: 21-02-2007 18:24:20
Forfatter: Nicolai Lønne

Lad os i øvrigt ikke glemme hvad der står i toppen af denne side:

Iværksætter Debatten Amino - Her mødes iværksættere og hjælper hinanden.

Amino er et debatforum og ikke en opslagstavle - ergo så må folk være parate til at modtage lidt stormvejr når de poster et tilbud.
Dimitri du skal være velkommen til at argumentere for, hvorfor Henriks link ikke er et affiliate-link, men gør det dog her i tråden. En emailkonversation mellem os to, får de andre jo intet ud af.

Amino er et debatforum med en opslagstavle, derfor denne kategori.
Det er desuden helt OK med stormvejr og andre indlæg, hvis "man" sætter sig ind i konceptet før "man" kommenterer.

Jeg har aldrig skrevet at linket ikke er et affiliatelink, jeg har skrevet at det ikke er NM. Der er væsentlig forskel.
Er du sød at linke til hvor jeg skriver at det IKKE er et affiliatelink?

Grunden til at jeg tilbød at tage den internt var, at den eneste grund til at du vil tage den i denne tråd, er for at yppe kiv, og ødelægge tilbuddet (Hey, god idé, vil jeg da huske til når du laver en tråd )...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:34
Dato: 21-02-2007 18:31:19
Forfatter: cygnet
Jeg kan vel ikke sætte noget til salg før jeg har oprette en shop - som koster 49 euro? Eller kan jeg?

Jo, det kan du sagtens.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:36
Jeg vil da også gerne være lidt med i den livlige debat.
Jeg tror at jeg personligt er nået frem til at affiliatelinks og dets lignende burde være forbudt på amino.
Ellers ender vi hurtigt i en situation med: Jeg er medlem af det her pokersite og du kan få x antal $ og jeg kan få 2x antal $ hvis du lige melder dig til og skriver at du er blevet refereret af mig. Jeg må ærligt erkænde at jeg dårligt kan se forskellen mellem det oprindelige indlæg i denne tråd og det senarier jeg lige beskrev.
Og jeg syntes ærligt talt ikke at "den slags" kan have nogen eksistensberettigelse i en iværksætter debat.

Mvh Peder

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:42
Dato: 21-02-2007 18:36:17
Forfatter: Peder TakeTwo
Jeg vil da også gerne være lidt med i den livlige debat.
Jeg tror at jeg personligt er nået frem til at affiliatelinks og dets lignende burde være forbudt på amino.
Ellers ender vi hurtigt i en situation med: Jeg er medlem af det her pokersite og du kan få x antal $ og jeg kan få 2x antal $ hvis du lige melder dig til og skriver at du er blevet refereret af mig. Jeg må ærligt erkænde at jeg dårligt kan se forskellen mellem det oprindelige indlæg i denne tråd og det senarier jeg lige beskrev.
Og jeg syntes ærligt talt ikke at ''den slags'' kan have nogen eksistensberettigelse i en iværksætter debat.

Mvh Peder

Affiliate Marketing er en ligeså seriøs måde at være selvstændig på som at have et reklamebureau eller tøjbutik, hvis vi skærer lykkeridderne fra.

Og til alle: Hvis folk ikke vil have at det popper op i "Indlæg i dag", kan I jo lade være med at kommentere i tråden og blot lade den dø ud. Men nej, der skal liiige kommenteres og derefter skal man brokkes sig over at forumet bliver spammet.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:45
Dimitri - det har ikke noget at gøre med indlæg i dag, det har noget at gøre med at forummet pludselig kan få mang ligegyldige identiske indlæg, hvor eneste forskel er et affliatelink. Der er nu en god grund til at utrolig mange både danske og internationale fora, forbyder affliatelinks når de blive store nok.

Derudover synes jeg måske lige du er skarp nok når du siger folk ødelægger tråde, du har vidst selv blandet ind i en del tråde som har ødelagt den oprindelige.

Og i dette tilfælde er den måske blevet drejet i forkerte retning, men jeg kan nu ikke se det skulle være forkert at spørge ind til et meget mangelfuldt tilbud, vi fik jo intet at vide at spørger om pengen reelt var penge man kunne få. Som det jo ikke er, men derimod penge man kan bruge på at reducere sine omkostninger ved at bruge portalen.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:54
Jeg er enig med Martin, det er ikke så meget at der bliver lagt en enkelt tråd med noget affilate sjov.
Det er mere hvor problematisk vil ville være hvis det blev kotume at man smed links i debatten hver gang man løb over en nem klat penge i form af div.
affiliate ordningen hvilket vel må sige ikke at være udpræget sjældent.
Så grunden til at jeg skriver er ligesom at tage det lidt i opløbet.
Selvfølgeligt er
affiliate markedsføring et utroligt almindeligt og udbredt fænomen, men det gør det vel som sådan ikke mere relevant i en iværksætter debat.

Mvh Peder
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:55
Dato: 21-02-2007 18:45:09
Forfatter: Martin Tygsen
Dimitri - det har ikke noget at gøre med indlæg i dag, det har noget at gøre med at forummet pludselig kan få mang ligegyldige identiske indlæg, hvor eneste forskel er et affliatelink. Der er nu en god grund til at utrolig mange både danske og internationale fora, forbyder affliatelinks når de blive store nok.

Derudover synes jeg måske lige du er skarp nok når du siger folk ødelægger tråde, du har vidst selv blandet ind i en del tråde som har ødelagt den oprindelige.

Og i dette tilfælde er den måske blevet drejet i forkerte retning, men jeg kan nu ikke se det skulle være forkert at spørge ind til et meget mangelfuldt tilbud, vi fik jo intet at vide at spørger om pengen reelt var penge man kunne få. Som det jo ikke er, men derimod penge man kan bruge på at reducere sine omkostninger ved at bruge portalen.

Det har meget at gøre med "Indlæg i dag", hvorfor blev Network Marketing-kategorien fjernet fra "Indlæg i dag"?
Mht. at "Jeg har et godt tilbud" bliver oversvømmet i affiliatelinks, er det meget let at løse: indfør en regel om at man skal have over eks. 10 indlæg før man kan lægge et tilbud i kategorien. Det betyder også at man kender lidt mere til dem/den som man handler med via denne kategori... Alle der poster der, der har under det givne antal indlæg, får indlægget fjernet.
Vi har alle skrevet i tråde som har fjernet fokus mere eller mindre fra det oprindelige...
Der er som skrevet intet galt i at spørge ind (på en ordentlig måde), hvis ens hensigt ikke er at yppe kiv...

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:56
Skal vi ikke vente med at snakke om at der er problemer med spam, når det er aktuelt? Amino er ikke mere spammet pga Dubli end så meget andet.
Ved at folk svarer på en tråd med korte sætninger i tide og utide er vel også en form for spam. (Se mine reklamer - tryk nu ....) Ikke ment møntet på nogen bestemt i denne tråd, blot at tendensen er der generelt.

Og helt ærlig, hvad er problemet? Hvis man ikke synes om personens tråd eller indlæg, så sig det til vedkommende privat. Vi andre behøver jo ikke altid at skulle følge med i personangreb.

Hvis en person overskrider lovlige og etiske grænser, så må viceværten jo på banen ikk'?

Blot et par tilføjelser herfra.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:59
Dato: 21-02-2007 18:53:32
Forfatter: Peder TakeTwo
Jeg er enig med Martin, det er ikke så meget at der bliver lagt en enkelt tråd med noget affilate sjov.
Det er mere hvor problematisk vil ville være hvis det blev kotume at man smed links i debatten hver gang man løb over en nem klat penge i form af div.
affiliate ordningen hvilket vel må sige ikke at være udpræget sjældent.
Så grunden til at jeg skriver er ligesom at tage det lidt i opløbet.
Selvfølgeligt er
affiliate markedsføring et utroligt almindeligt og udbredt fænomen, men det gør det vel som sådan ikke mere relevant i en iværksætter debat.

Mvh Peder

Mht. problemstillingen, så se mit svar til Martin.
Affiliate Marketing er en forretning som enhver anden, og derfor hører den også hjemme her. Affiliate Marketers kan også få brug for at spørge ind til Skat osv. ;)

Side 4 ud af 12 (115 indlæg)