Den respektive sælger/shopejer på Dubli får sin egen omsætning. Han eller hun modtager betalig direkte fra en købende kunde. Dubli har end ikek noget med transaktionerne at gøre. Så ja du har fuldstændig ret i, at konceptet er meget lig med både QXL og EBay. Så vidt jeg ved er de ej heller MLM koncepter - er de? Hvordan pengene skulle fordeles i et hierakisk system kan jeg ikke se.... Men måske er jeg bare ikke informeret godt nok... Jeg modtager betaling fra Dubli som sælger, såfremt jeg sælger nogle af Dublis ydelser - f.eks en shop, en feature eller et gebyr. |
Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde
Må nu også nok sige at denne tråd er blevet flyttet lige hurtigt nok, efter min mening.. Jeg kan jo sagten vælge at oprette mig som bruger af dubli.com, præcis som qxl og ebay, uden at være involveret i mlm. At Henrik kommer med et tilbud til folk der kan se det smarte i at sætte sine ting til salg på dubli.com, har da intet med MLM at gøre.. Havde han derimod prøvet at sælge m,ig en plads i hirakiet, så skulle tråden flyttes.. /Charly |
Tilbudet Henrik kommer med, har alle brugere på amino sikkert fået, da det står i Dimitris signatur ![]() Jeg frygter lidt vi får en bølge ligesom vi gjorde med forbrugerpenge, hvor en masse håbefulde mennesker trode det var lykken at oprette en bruger spamme amino lidt og så blive inaktiv igen. |
Vi rykker heller ikke Kræftens Bekæmpelse til MLM fordi jeg kan tjene til et gavekort ved at henvise en ny kunde til dem. Om Aminobrugene har set min signatur er fuldkommen irrelevant Martin, og det ved du. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Eller skal jeg oprette det på ny igen? |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Jeg synes i hvert fald ikke, at du skal ty til "selvtægt" og genoprette tråden i en anden kategori. Så begynder det at minde om spam og det er sjældent velset her i forummet (ej heller på andre). Om Dubli er MLM eller ej, gider jeg egentlig ikke blande mig mere i - MLM-debatter har det med at blive grumme. Men jeg giver Kristian ret, jeg synes heller ikke at Amino skal til-spammes med "information" hver gang Dubli lavet et nyt tiltag. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Dato: 21-02-2007 14:40:43 Forfatter: cygnet Jeg synes sgu hele setup'et af bonusplan osv er lidt for meget MLM til jeg synes det skal spredes over hele Amino Jeg er helt enig, Dubli Network skal holdes til Network Marketing-kategorien... Den side du linker til (Uafhængig ambassadørside) har et link til bonusplanen for Dubli Network + Dubli, og af den fremgår det også at Dubli.com ikke er Network Marketing. Hvis Dubli.com var Network Marketing, ville kunder kunne bygge en org. og tjene penge på dette, det er ikke tilfældet, og dermed er Dubli.com ikke Network Marketing, og hører ikke hjemme i denne kategori. |
Kunne Amino ikke oprette en Dubli tråd? Den er ikke MLM og alligevel er det heller ikke en "man vil lege med"... Synes det er ærgerligt at der altid kommer disse kedelige undertoner af intolerance, når noget nærmer sig MLM. Jeg er glad for MLM og er derfor ikke objektiv, men alligevel. Så for at løse dette her: Opret en tråd for: dem ingen vil lege med, men som er tiltrækkende alligevel! ![]() |
Der er sket rigtig mange tiltag som Aminos brugere ikke har fået oplyst om, så det kan du være helt rolig for ikke sker... Skal det ikke være tilladt at oplyse om sit produkt, falder en del af tanken med Amino på jorden, hvilket vil betyde at du ikke mere kan spamme "informere" om et nyt tiltag med dine CMS-systemer.. Du vil ikke kunne komme med et tilbud til en kunde osv.. Anti-MLMer er nødt til at se forskellen på Dubli.com og Dubli Network (selvom mange ikke vil se forskel), før dét sker, bliver vi aldrig enige. |