Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 745 kroner for ca. 90 sekunders arbejde

Side 3 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg giver mig - vi lever jo i et retsamfund hvor der ikke er nogen skyldige før nogen er dømt. Jeg var nok for hurtig ude med min flytning af denne tråd, hvilket jeg undskylder.

Held & Lykke med jeres forretning.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:37
Hvis Viceværten skulle få tid på et tidspunkt, kunne jeg nu stadig godt tænke mig at høre hans holdning til affliate-tilbud, for jeg frygter desværre lidt at vi hurtig kan blive oversvømmet i dem.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:47
Dato: 21-02-2007 15:50:43
Forfatter: Dimitri Hardorff
Der er sket rigtig mange tiltag som Aminos brugere ikke har fået oplyst om, så det kan du være helt rolig for ikke sker...

Men igen, hvis der skal oprettes en tråd hver gang en eller anden kan tjene lidt på at henvise til et eller andet på Dubli (som jeg lidt forestiller mig Dibli-konceptet bygger på) - så bliver jeg træt af Amino...

Skal det ikke være tilladt at oplyse om sit produkt, falder en del af tanken med Amino på jorden, hvilket vil betyde at du ikke mere kan spamme ''informere'' om et nyt tiltag med dine CMS-systemer.. Du vil ikke kunne komme med et tilbud til en kunde osv..

Nu angriber du, så tager jeg til genmæle...
1) Ikke CMS-system, men CMS-løsning  (bryder man forkortelsen kommer der ellers til at stå Content Management System-system)
2) Jeg spammer på ingen måde Amino med vores CMS. Først og fremmest så sælger vi ikke til slutkunder, men kun gennem forhandlere - så vi bruger ikke "spalteplads" på at byde ind på opgaver her i forummet. Bliver der spurgt til  noget inden for CMS-branchen, så svarer jeg gerne, men aldrig med en salgstekst - jeg giver måske en konkurrent feedback hvis det bliver efterspurgt eller vejlender en som spørger til nødvendigheden af et CMS ved en given arbejdsopgave og jeg gør det objektivt - jeg er ikke bleg for at sige til en, at de ikke lader til at have behov for en CMS ud fra hvad de beskriver.
Vi opretter ikke en tråd hver gang vi laver noget nyt.
Jeg opretter aldrig tråde med info om, at et eller andet firma har lavet noget, for derefter at smide et affiliate-link -- jeg finder det faktisk ret usmageligt at "anbefale" andre et produkt når man gør det på basis af selv at tjene på det. Det hjælper selvfølgelig at Henrik skriver, at han modtager provision, men jeg mener personligt stadigt ikke, at Amino skal oversvømmes med den slags indlæg. Primært fordi at der findes rigtig rigtig mange shops, sites og andet, som tilbyder affiliate-programmer og vi ved alle at det ikke skal tage noget lang tid, at tilmelde sig en stak af dem og derefter periodisk spamme Amino med dem. Og det tror jeg ikke at nogen af os finder ønskværdigt.

Anti-MLMer er nødt til at se forskellen på Dubli.com og Dubli Network (selvom mange ikke vil se forskel), før dét sker, bliver vi aldrig enige.

Jeg gider ærligt talt ikke sætte mig ind i hvad forskellen er på de to selskaber. Jeg ved godt at det ødelækker lidt fundamentet for en god debat, men linket Henrik gav henviste til en side som var nede/gav fejlmeddelses i går og i dag synes jeg ikke lige at have tiden til det.
Men lad mig gætte på, at det er to søsterselskaber hvor det ene giver penge til folk for at henvise til det andet?
Fair nok, så er det ikke MLM, det er affiliate... og der har jeg gjort min holdning klar. Tråden hører ikke hjemme i MLM-kategorien med i skraldespanden.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:53

Tråden hører ikke hjemme i MLM-kategorien med i skraldespanden.

Takket være folk som skal blande sig i noget de ikke vil sætte sig ind i.

Jeg vil ikke bruge denne tråd på at tilbagevise dit spam "indlæg", men jeg tager den gerne over PB eller mail...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:12
Denne tråpd er blot endnu et godt eksempel på hvorfor affiliate links helt bør forbydes på Amino. Så bliver vi helt fri for tråde hvor det kan mistænkes at det alene er affiliate afregningen der motiverer indlæget.
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:15
Har jeg forstået dette koncept rigtigt? Kan jeg sætte en blyant til salg, og derved få 100 Euro som jeg kan købe computerspil, mus, netværkskort mm for?

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Dato: 21-02-2007 17:46:45
Forfatter: Nicolai Lønne

Men igen, hvis der skal oprettes en tråd hver gang en eller anden kan tjene lidt på at henvise til et eller andet på Dubli (som jeg lidt forestiller mig Dubli-konceptet bygger på) - så bliver jeg træt af Amino...

Jeg er ligeså meget bange for, at forummet så bliver oversvømmet med affiliatelinks der i bund og grund ikke er meget tilbud over.

Man kan da mega hurtig lave et indlæg med et affiliatelink til lejdvdfilmxxx.dk og deres nye tilbud om 2 uger gratis til nye medlemmer, hvor opretteren af spørgsmålet til gengæld selv får 4 uger for hver tilmelding. Ellers xxx.dk hvor man kan købe to dvd''er for en 50''er og tilgengæld binder sig til at købe 6 yderligere til 469 kroner stykket - hvor opretteren af spørgsmålet så får 500 i provision... og så videre. Bare partnerads.com, tradedoubler.dk og mmmedier.dk er rigelig til at fylde denne kategori de næste mange uger ;)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:24
Anders - nej det tror jeg desværre ikke du har :) Som jeg forstår det så kan du sætte en blyan til salg, få 100 point/euro, som så kan bruges til at betale successgebyrer og andre sjove gebyrer der er rundt omkring, hvis du rent faktisk vælger at benytte portalen til at sælge flere ting.

Men i må jo rette mig hvis jeg tager fejl.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:24
Lad os i øvrigt ikke glemme hvad der står i toppen af denne side:

Iværksætter Debatten Amino - Her mødes iværksættere og hjælper hinanden.

Amino er et debatforum og ikke en opslagstavle - ergo så må folk være parate til at modtage lidt stormvejr når de poster et tilbud.
Dimitri du skal være velkommen til at argumentere for, hvorfor Henriks link ikke er et affiliate-link, men gør det dog her i tråden. En emailkonversation mellem os to, får de andre jo intet ud af.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:28
Dato: 21-02-2007 18:14:37
Forfatter: Anders_H

Har jeg forstået dette koncept rigtigt? Kan jeg sætte en blyant til salg, og derved få 100 Euro som jeg kan købe computerspil, mus, netværkskort mm for?

Anders

Sætter du en blyant til salg, med tekst og billede får du et gavekort som du kan bruge på succesgebyrer, køb af shop, features etc.. Du kan ikke købe eks. et compmuterspil af et firma (tilbuddet gælder kun til den 28. i denne måned).

Side 3 ud af 12 (115 indlæg)