Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 9 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået en stævning - eller rettere sagt, der er sendt en til en af mine firmaer, hvilket bare gør det hele endnu mere "underholdende" - for dette firma har intet med min blog at gøre, som han tilsyneladende ikke kan lide.

Men, han har vist valgt de forkerte at slås med. Og jeg er 100% sikker på, at han ikke vil være i stand til at overbevise en dommer om, at vi ikke må sige og skrive det vi har gjort her, på vores blogs, og rundt omkring. Tværtimod vil jeg næsten mene det er er en "pligt" at iværksættere informerer hinanden om de værste plattenslagere i markedet, så så få som muligt brænder nallerne.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:56

Jamen, hvis han har stævnet det forkerte firma, så er det jo blot penge ud af vinduet ikke mindst hvis det kan påvises at han eller advokaten burde vide bedre - herunder såfremt at der faktisk er tale om et datterselskab i en større koncern for så gælder der nolge skærpede omstændigheder som kan godtgøres for at sagen faktisk ikke kan indklages for det "rette" selskab......

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 21:59

Torben Lage Frandsen:

Ja, jeg har søreme lige fået et brev fra hans advokat i dag. Og så kræver han lige 25000 kroner i erstatning for tort! Manden er jo dømt for bedrageri een gang, så det er vel ikke ulovligt at kalde hans koncepter for plat! Jeg kunne faktisk godt bruge langt værre ord

Hvordan vil han btw. påvise at du rent faktisk har postuleret de ting på Amino?

Jeg går udfra at Martin endnu ikke har udleveret andre oplysninger, hvorfor en standard erstatningskrav vist kan være svært at påvise, men ok en gang guldgraver - altid guldgraver :D

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 22:04

Martin Thorborg:

Nu er Henrik Bruhn gud hjælpmig gået i gang med at stævne folk der kalder ham svindler på nettet.

Det kunne jo tænkes at der var tale om et stort advokatfirma, hvor en stakkels fuldmægtig skulle nå sit budget.

At kalde ham svindler kan naturligvis være ansvarspådragende - modsætningsvis havde jeg tilkendegivet samme udtryk overfor flere i min egen branche, men blot bevisbyrden kan blive svær at løfte så hold os endelig underrettet, lyder som en meget lang og dyr sag - btw. håber advokaten har sikret sig at Henrik personligt hæfter for omkostningen for ellers risikerer han jo som så mange af os andre tidligere leverandører at den bliver tørret af i den "kreative" selskabskonstruktion. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:06

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 22:22

Nu har jeg lige læst den :D

Så jeg går udfra det er firmaet, skjulte-skatte.dk eller evt. kurator herfor som sagsøger dig?

Modsætningsvis, må sagsanlægget alene baseret på:

"Manden bag konceptet hedder Henrik Bruhn. Henrik er fra Silkeborg, og han er kendt for mange platte koncepter hvor han narer penge fra folk"

en påstand som i sig selv måske kan være hård at bevise, men da du heldigvis benytter udtrykket "koncepter" så skal du jo blot kunne dokumentere dette, hvilket byretsdommen vel i princippet kan afhjælpe dig med??

At han historisk har været direktør for selskaber som historisk har klaret sig mindre godt er vist blot en offentlig kendt hemmelighed og næppe noget som du kan sagsøges for, modsætningsvis må han jo kunne påvise du taler usandt - du kan jo påvise dit blot ved udskrift fra cvr.

edit: BTW sikker på at sagen ikke drejer sig om dit ansvar idet du står for hjemmesiden??

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:26

Forklaringen på at netop www.Toflo.dk og jeg (for www.demib.dk) har fået disse stævninger skal nok findes bl.a. i det faktum at begge sites ligger i toppen af Google når man søger på Henrik Bruhn.

At en stævning sendes til et firma der intet har med www.demib.dk at gøre kan jeg så bare grine lidt ad.

Hverken jeg eller Torben har iøvrigt sagt at han er en svindler eller bedrager offentligt - ikke på nogle af de to sider. Jeg har i mit debatindlæg her blot beskrevet hvad andre har sagt om ham - rapporteret det. Disse udtalelser underbygges så af den nu berømte artikel fra magasinet M hvor Henrik Bruhn selv udtaler at han har siddet i spjældet for bedrageri. Så uanset at jeg slet ikke har sagt det, så har vjeg svært ved at tro, at man ikke må kalde folk for bedragere, som er dømt for netop bedrageri - når de nu selv indrømmer det offentligt.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 22:34

Mikkel deMib Svendsen:

Forklaringen på at netop www.Toflo.dk og jeg (for www.demib.dk) har fået disse stævninger skal nok findes bl.a. i det faktum at begge sites ligger i toppen af Google når man søger på Henrik Bruhn

Undskyld, men jeg har svært ved at skrive af latter - prøv søgningen selv - man skal faktisk langt ned før man får et resultat som omhandler personens stand-up evner og umiddelbart tror jeg ikke de bestilte adwords-kampagner giver/hjælper meget med sådanne øvrige søge resultater :D

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:21

Ja, Et navneskifte er nok hans eneste redning. 

Jeg må da i al beskedenhed også indrømme, at jeg er svært tilfreds med placeringen af min side Wink

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Juelsminde
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 55
Fra  facefoto.dk - fotograf Søren Nellemann Skrevet kl. 10:30

Jeg kender ikke Henrik Bruhn og hans aktiviteter, men har lige set spot på TV2 og kan se at han får besøg af Morten Spiegelhauer/Operation X på mandag d. 5.11.

facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058

Side 9 ud af 23 (222 indlæg)