Jamen det bliver da spændende at se. Glæder mig allerede. |
Jeg håber at hele Danmark kommer til at kende til Henrik Bruhn og hans forretninger :)
Om jeg vil sidde klistret til skærmen, JA DA
Jamen det bliver da spændende at se. Glæder mig allerede. |
Jeg håber at hele Danmark kommer til at kende til Henrik Bruhn og hans forretninger :) Om jeg vil sidde klistret til skærmen, JA DA |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hehe bliver spændende at se Operation X, hvis man lige husker det :-D |
Så fik vi jo set giraffen i al hans magt og vælde he-he. Fedt at de havde hyret ham til et show! Mikkel og Martin, I er for fede! (altså på den fede måde) |
Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.
Jeg håber at der er rigtig mange Danskere der er blevet advaret imod Henrik Bruhn. Cool at se deMib og Thorborg :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Haha. Han er da godt nok dum at høre på, ham Henrik Bruhn. Han er en gris ligesom alle de andre operation X afslører.. |
Nu er giraffen nok ikke lige det dyr jeg vil forbinde ham med ;) - Jeg er ret sikker på andre selv kan finde et dyr der passer til hans størrelse. |
Henrik Bruhn er igang med projekt, som han kalder Gratis Lodsedler, http://www.gratis-lodsedler.dk/ Da jeg er medlem på Easy Dollar Bills fik jeg et nyhedsbrev om projektet, det skal lige siges at jeg ikke har ofret en krone på sitet, kun tid. Her vedlægger jeg lige teksten fra nyhedsbrevet, så andre kan se hvad der bl.a. kan stå: Kære medlem! Fordi du har valgt at være medlem her ved os, vil vi give dig et rigtig godt tip. Der findes et sted hvor det ikke kan være lettere at tjene penge på nettet… simpelthen fordi de slet og ret trækker lod om dem! Der er lodtrækninger om 500 kroner hver eneste dag, og hver måned udtrækkes hovedpræmien på 25.000 kroner. Det er ganske gratis at deltage, fordi lodsedlerne er reklamefinansierede. Det er let og hurtigt at tilmelde sig, og du bestemmer selv hvor mange lodsedler (med reklamer) du vil have. Du kan når som helst du skulle ønske det melde dig ud igen med øjeblikkelig virkning, så hvis du vil have gratis lodsedler med skattefrie kroner som gevinst, er der ikke meget at betænke sig på! Du kan tilmelde dig her: http://www.gratis-lodsedler.dk/ Med venlig hilsen Easy Dollar Bills Danmark
|
øv, det gik jeg glip af Er der nogen der ved om det kan ses på nettet eller om det bliver genudsendt? |
Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)
Henrik Bruun ringede til os for et par måneder siden for at "købe en større kampagne". Jeg forklarede ham på et meget ligefremt "Thomas jysk", at han kunne rende og hoppe. Det forstod han ikke, og jeg måtte til sidst lægge røret på. Hurra for programmer som Operation X! Og må jeg så have lov at undres over, at der er mennesker, der hopper på den slags? Tjen 3.600 kr. på en time og bliv rig bagefter. Jamen altså.... |