Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 12 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Der har været en længere debat på Computerworld om Henrik Bruhn, som jeg har deltaget i. Da Computerworld af gode grunde ikke ønsker den debat på deres site, så har jeg tilbudt at den kan fortsætte her, hvor jeg selv kan tage ansvaret. Jeg syntes det er væsentligt, at en person der har fået så mange iværksættere og andre personer med trang til det selvstændige i gyngen, kan blive diskuteret i et åbent forum.
Debatten på Computerworld finder du her:
http://www.computerworld.dk/art/37902#comment16790

Dbh Martin

Er der nogen der ved om han hedder noget med E til mellemnavn? Har han forbindelse til et firma der hedder ituv.dk?

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:59

Hej Nina.

Nej, det er ikke samme person, Henrik Bruhn ville nok fylde hele din skærm Wink

Google på Henrik Bruhn under billeder, så kommer han gladeligt frem.

Ha`en god dag.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 09:01

Navnet staves ikke på samme måde og billedet ligner ikke just en der har behov at være medlem i "vægtvogter-foreningen" ... eller noget Cool

Så nej, det er nok ikke den samme person der her er tale om ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:44

Nå okay, der var bare nogen som stavede det bruun i stdeet for bruhn, så jeg troede det måske var samme person, når det nu også var noget med it

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:45

Så er Svend Lausten/Henrik Bruhn igang med et nyt koncept:

"Kære medlem!

Endnu engang er du heldig med dit medlemskab af Traders Club. Der er lige nu en meget speciel chance for de ganske få!

Du hører om den først fordi du er på denne liste, men chancen er der kun i ganske få dage.

Klik på nedenstående link med det samme, og læs informationen... du vil med garanti ikke fortryde det!

http://www.webpenge.dk (der var oprindeligt et tinyurl link i mailen).

Med venlig hilsen

Traders Club"

Watch out for webpenge.dk!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:44

Martin Thorborg:

Der har været en længere debat på Computerworld om Henrik Bruhn, som jeg har deltaget i. Da Computerworld af gode grunde ikke ønsker den debat på deres site, så har jeg tilbudt at den kan fortsætte her, hvor jeg selv kan tage ansvaret. Jeg syntes det er væsentligt, at en person der har fået så mange iværksættere og andre personer med trang til det selvstændige i gyngen, kan blive diskuteret i et åbent forum.
Debatten på Computerworld finder du her:
http://www.computerworld.dk/art/37902#comment16790

Dbh Martin

Er han rent faktisk sjov?

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:58

Hej Dimitri

Du har sendt 2 indlæg, vedr- gratis lodsedler og traders klub, jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du ved at det er henrik bruhn der står bag,

jeg har nemlig forsøgt at finde ud af hvem der står bag, og kunne godt tænke mig lidt hjælp til af gennemskue disse sider og se hvem ejerne er

Mvh Kronborg

Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:06

Vedr.: webpenge.dk / Svend Laustsen  

Den mail om webpenge.dk har jeg også fået og jeg har lige læst siden igennem - det lyder lidt for godt til at være sandt, så det er det nok heller ikke Hmm

Men OK, de er gode til at fremstille det vældig fristende, så der skal da nok være nogen, som hopper på ....

Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:20

Vedr: Hvem står bag Traders Club? 

Traders Club blev introduceret af Henrik Bruhn i hans eget navn - nu har han så overdraget aktiviteterne til en "Svend Laustsen", men det er fortsat i helt samme stil, så enten er ham Svend bare en stråmand eller også er han noget af en Henrik Bruhn-klon .... under alle omstændigheder, så lugter hans "fantastiske", "enestående" og "revolutionerende" tilbud langt væk....

Svends projekter er selvfølgelig stadig den samme gamle sang om, at: ".. jeg har fundet et system, som kan gøre dig rig på ingen tid, men for næsten ingen penge vil jeg alligevel gerne dele det med dig..." (hvorfor dog?) og der er altid "kun plads til x antal mennesker", så "du skal slå til nu - i morgen er for sent" og det hele er "hemmeligt" og "kun for dig der er medlem" osv.... klichéerne står simpelthen i kø!

Jeg undrer mig altid over hvorfor han er interesserede i mine søller par tusser om måneden, når han kan tjene millioner ved at bruge sit fantastiske software, som med 80 % sikkerhed kan forudsige aktierkurserne - jeg det står der sgu - læs selv på: www.webpenge.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:39

Sjovt nok ligger webpenge.dk i hvert fald på samme server som bl.a. henrik-bruhn.dk, clicktrading.dk, forbrugerpenge.dk, platinclub.dk, tradersclub.dk og en masse andre af dem vi godt kender ... Du kan se den fulde liste over danske (.dk) domæner på denne server her: http://netnationen.dk/search/server/212.70.21.94/ og hvis man har lyst til at dykke lidt dybere kan man via Live.com, hvor man finder endnu flere af samme type domæner: http://search.live.com/results.aspx?q=IP%3A212.70.21.94&mkt=da-dk&scope=&FORM=LIVSOP men under bl.a. .com

Men det er naturligvis bare helt tilfældigt, right :)

Side 12 ud af 23 (222 indlæg)