Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 11 ud af 23 (222 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Henrik Bruun ringede til os for et par måneder siden for at "købe en større kampagne". Jeg forklarede ham på et meget ligefremt "Thomas jysk", at han kunne rende og hoppe. Det forstod han ikke, og jeg måtte til sidst lægge røret på.

Hurra for programmer som Operation X! Og må jeg så have lov at undres over, at der er mennesker, der hopper på den slags? Tjen 3.600 kr. på en time og bliv rig bagefter. Jamen altså....Big Smile

Det syntes jeg er vildt fedt Thomas. Så har i reklame folk jo alligevel en sjæl. Wink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:57

Ja, jeg synes sgu også det er fin stil, Thomas! Jeg kan heller ikke forestille mig at jeg ville udføre arbejde for ham - ikke at jeg tror det er så særligt aktuelt :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:48

Jo tak såmænd. Jeg er jo ikke den, der lægger skjul på, at jeg er yderst liberal. Og købmand er jeg vel også. Men der er grænser, og jeg vil ikke være med til at markedsføre svindel, humbug og bondefangeri. Og visse politiske retninger...

Men ellers kan de bare komme an! Lige p.t. markedsfører vi noget så sexet som forsuring af svinegylle - men også de fede biler fra VW, Audi osv. Så vi spænder vidt - men selv ikke min favn kan nå rundt om Henrik Bruun. Hverken billedligt talt eller i praksis... Big Smile

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:48

egentlig synes jeg ikke de fik nok ud af Henrik Bruhn igår i Operation X... han slap næsten for billigt...

selvom det var et rimelig godt stunt med at have salen fyldt af Clicktraders folk... !!

Og Thorborg / Demib interviewet... :-) ...

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:39

Blankensteiner:

øv, det gik jeg glip af Angry

Er der nogen der ved om det kan ses på nettet eller om det bliver genudsendt?

Jeg optog det på min pc (har tv-kort). Jeg ved ikke om det er lovligt at lægge det op et eller andet sted, men det fylder knapt 2 Gb.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:59

> Jeg ved ikke om det er lovligt at lægge det op

Det er det ikke, så det skal du nok ikke gøre :)

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 01:04

Mikkel deMib Svendsen:

> Jeg ved ikke om det er lovligt at lægge det op

Det er det ikke, så det skal du nok ikke gøre :)

Nej. Men man kan se hele programmet på Sputnik for et lille beløb. Nu bor jeg så udenlands og har abonnement. Meeeen.. Er sikker også det værd hvis man ikke har tid til at se TV præcis når det er på. Smile

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:06

Ingen har sq tid i dag til at se TV... :)

Prøver osse selv at tage tiden til at se det jeg gerne vil se... men når man får taget tiden, får man set de første 5min også ringer telefonen... :(

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:08

Det bliver genudsendt torsdag kl. 23.30

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:46
Fik denne mail fra Traders Club:

"Kære medlem!

Vi vil blot lige skrive ud for at fortælle dig om en side hvor du ganske gratis kan vinde masser af penge hver eneste dag.

En gang imellem er der også ekstra konkurrencer og gratis gaver til alle medlemmerne, og det koster ingenting at være medlem!

Der er ingen købetvang, forpligtelser eller andre regler... Det er tværtimod gratis og uforpligtende, og du kan kun profitere på at være medlem.

Du kan læse mere om det hele her:

http://www.gratis-lodsedler.dk/ *Affiliatelink fjernet 

Med venlig hilsen

Traders Club"

Here we go again....

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 11 ud af 23 (222 indlæg)