Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 14 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Nu var den seneste henvendelse jo vedr. fremtidige ytringer,

Nej, det er ikke korrekt. Sagen er den samme som hele tiden

Så er fejlen min, for jeg troede din kommentar var til den "seneste" udvikling i tråden, hvori advokaten krævede personen ikke for fremtiden ville ytre sig om Bruhn.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:24

Det er en del af samme krav som der hele tiden har været stillet, og som er helt almindeligt at stille i den her type sager - uanset hvor grundløse de så iøvrigt er. Alle de trusler jeg tidligere har modtaget har indeholdt samme type krav: At jeg fjerne alt hvad jeg har sagt, at jeg offentligt undskylder og udtaler at det jeg tidligere sagde var forkert, samt at jeg aldrig mere nævner klientens navn nogle steder.

Den sidste del morer mig altid meget, da det er formuleret på en sådan måde, at jeg i princippet ikke engang må sige navnet på et værtshus eller på mit eget lokum. Det er en underlig forestilling disse advokater har, om at de kan indføre en total ophævelse af ytringsfriheden.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:38

En eller anden dag, så svindler den mand en af dem som ikke tager til genmæle med jura eller ved at kalde ham svindler i et offentlig forum...
Jeg håber det den dag vil trænge igennem hans tykke skal, at systematisk svindel (ja jeg kaldte lige Henrik Bruhn svindler, uhhh) ikke er lettjente penge. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:49

Gad vide hvordan han ville reagere, hvis et par tusinde amino brugere på en gang kaldte ham det?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:05

Kenneth Boysen:

Gad vide hvordan han ville reagere, hvis et par tusinde amino brugere på en gang kaldte ham det?

Great minds thinks alike :-)
Efter jeg havde postet forrige indlæg sad jeg egentlig med sammen tanke - hvad ville han mon gøre?
(ikke en opfordring til at vi skal gøre det her... det ville være synd at ødelægge tråden)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:12

Jeg har modtaget en stævning fra Henrik Bruhn for en halv time siden.

Han har igen valgt at afkræve mig kr. 25.000.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:22

Ja men det var da fuldstændigt sindsygt at han har fået lokket en advokat til at tage sagen - den kære advokat må vel ikke ønske arbejde fra nogen med nogen som helst relation til iværksætter miljøet i landet...

Men mon ikke du kan tage det helt roligt - der er vel ikke en dommer i landet der vil efterkomme den svindlers påstande.

Men ok, det kan jo være fjolset synes dårlig PR er god PR - men mon ikke man burde lade en note falde til et vist tv selvskab om at en kommende programrække med en vis svindler måske var lettere uheldigt at bringe for slet ikke at nævne den badwill som reflekteres til en vis anden komiker der skal indgå i programmet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:35

Hvis han gerne vil have en masse PR, så må vi da hjælpe ham med det.

Det er i en situation som denne, hvor en Amino bliver slæbt i retten for at hjælpe andre iværksættere, at Amino som netværk skal vise sine styrker. Jeg håber meget, at der er mange som vil støtte op om Torben - og hvem Henrik Bruhn ellers skulle finde på at stævne ...

Vi venter stadig på at se en stævning mod Martin Thorborg, Brian Mertz, OperationX/TV2 og Kontant/DR, som er de eneste jeg har set der direkte har sagt at Henrik Bruhn er en svindler eller bedrager.

Jeg har en klumme på i næste uge på Comon, der handler om ytringsfrihed for bloggere og online debattører. Artiklen handler ikke om denne sag, men sager som denne generelt.

Det er virkelig på tide, der bliver gjort seriøst oprør her! Det kan ikke være meningen at "fattige" bloggere gode debattører - som her på Amino, skal kunne trues til at lade være med at sige de samme ting, som større medier godt kan slippe afsted med - og som de bør have lov til at sige.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:50

Benævnte tv kanal kan forresten findes her http://kanal5.dk/ hvis nu man synes de bør have en mail om at det nok er skidt at lave sådan et program.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:51

Han har mailet mig og vi har haft en dialog. Jeg har foreslået ham at opføre sig ordenligt og holde lav profil, så vil han med tiden få et fornuftigt ry.
Men hvis han gør alvor af sine trusler, så vil nettet flyde over med ballade, da mange mennesker vil blive vrede på ham på vores vejne og det vil ikke gavne ham og hans karriere.

Dbh Martin

Side 14 ud af 23 (222 indlæg)