Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 13 ud af 23 (222 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og bare rolig der kommer flere sider til listen. Så vogt jer. Jeg ved hvad jeg snakker om, da jeg selv var med i Operation X. Og ja jeg er blevet fanget i nettet af hb.

Lige et spørgsmål til Martin Thorborg:

Vi er nogle stykker der vil gå videre med sagen mod hb, hvad vil du råde os til?

Du ved sikkert hvem jeg er da du skrev til mig i febuar/marts måned ang. hb.

Så vil jeg bare lige sige hold jer fra hbs og efterfølgerens programmer, så i ikke ender i nettet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:42

Jeg snakker med så mange, så jeg kan ikke specifikt lige huske dig. Men hvis det er et mindre beløb, så er mit råd at du skal glemme det og komme videre. Manden får sin velfortjente straf hver dag, da mange døre helt sikkert allerede er lukkede for ham pga. programmet og de indlæg der flyder rundt på nettet. Så brug din tid fremadrettet og kom videre.

Dbh Martin

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:48

Så har han fået ny advokat. Har fået et brev i går. Denne gang dog uden erstatningskrav.

Den nye advokat er Christian Teilman Jørgensen fra Kønig & Partnere.

Han kræver at jeg skriftligt og personligt erklærer, at jeg aldrig på nogen måde udtaler mig om Henrik Bruhn igen, medmindre jeg ønsker bål og brand! Det er et alvorligt brud på ytringsfriheden, for hvad nu hvis Henrik Bruhn udtaler sig om mig?

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:55
Torben Lage Frandsen:

Så har han fået ny advokat. Har fået et brev i går. Denne gang dog uden erstatningskrav.

Han kræver at jeg skriftligt og personligt erklærer, at jeg aldrig på nogen måde udtaler mig om Henrik Bruhn igen, medmindre jeg ønsker bål og brand! Det er et alvorligt brud på ytringsfriheden, for hvad nu hvis Henrik Bruhn udtaler sig om mig?

Et sådant brev kan vist kun besvares på to måder:

1. En kuvert med en indlagt seddel hvor der står REND OG HOP!

2. Et brev fra en killeradvokat der på advokatdansk har skrevet REND OG HOP!

Hvor jeg dog afskyr den mand! Angry 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:06

Tjaaa... Visse advokater påtager sig hvad som helst. Så er det jo godt, man kan vælge til og fra blandt ordentlige advokater Wink

Mon ikke det strider noget mod ytringsfriheden? Kunne være spændende, hvis det blev efterprøvet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:13

Ja, det ser ud til at Henrik Bruhn har fået lokket en ny advokat til at tage hans "sager". De kører såvidt jeg kan se samme strategi som tidligere - de går kun efter dem, som de ikke tror har kræfter til at kæmpe imod dem. De har såvidt jeg er orienteret stadig ikke truet hverken Martin Thorborg, Brian Mertz eller TV2/Operation X, selvom der ikke er tvivl om at bl.a.. de tre har fremsat langt mere direkte negative udtalelser om Henrik Bruhn end både Torben og jeg.

Jeg håber naturligvis på alle de gode Amino'ers støtte, hvis Henrik Bruhn vælgere at gå videre med denne sag. Jeg synes sagen er for principiel til at give op. Hvis ikke vi - f.eks. her på Amino, skulle have lov til at hjælpe hinanden med at undgå de værste fælder på nettet, hvem skulle så? Det gavner ingen anstændige mennesker at at begrænse ytringsfriheden på dette område. Naturligvis skal vi have lov til at advare hinanden og tale åbent om skidt og kanel på nettet. Det burde næsten være en pligt!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:45

En mand der platter andrer mennesker og selv i bladet M indrømmer at han er dømt kriminel, han kan sgu ikke forvente at man strøer blomster hvor han går. Jeg støtter 100 % op om jeres sag og hvis det er retfærdighed til, så taber han med trommer og piber!

Dbh Martin

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:01

Torben Lage Frandsen:

Umiddelbart virker det som en stor aftale at skulle underskrive, ikke mindst fordi en sådanne aftale ville kunne sikre et bedre udgangspunkt for dem hvis "uheldet" skulle være ude engang i fremtiden. Grundlovens §77 er dog svær at fravige...

Kunne nu være meget sjovt at se hvordan han rent faktisk ville strikke den aftale sammen.....

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:07

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg synes sagen er for principiel til at give op. Hvis ikke vi - f.eks. her på Amino, skulle have lov til at hjælpe hinanden med at undgå de værste fælder på nettet, hvem skulle så? Det gavner ingen anstændige mennesker at at begrænse ytringsfriheden på dette område. Naturligvis skal vi have lov til at advare hinanden og tale åbent om skidt og kanel på nettet. Det burde næsten være en pligt!

Nu var den seneste henvendelse jo vedr. fremtidige ytringer, hvilket er en smule specielt. Ift. hvad og hvordan vi gør det på Amino, så har vi naturligvis ytringsfrihed, men som grl§77 udtrykkelig siger det så er offentliggørelsen af ens tanker under ansvar for domstolene, med andre ord, så bør vi nok tænke før vi skriver ;) I hvertfald sørge for at vi kan dokumentere vore påstande....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:10

> Nu var den seneste henvendelse jo vedr. fremtidige ytringer,

Nej, det er ikke korrekt. Sagen er den samme som hele tiden

Side 13 ud af 23 (222 indlæg)