Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 8 ud af 23 (222 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jeg helt enig i, ville bare helst undgå at se sager med mio erstatninger for ligegyldige ting, og mia. erstatninger hvoir det skulle have været et par mio. Tænk på hvad det ville koste alle os selvstændige i forsikring
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:51
> Tænk på hvad det ville koste alle os selvstændige i forsikring

Det behøver ikke at være så slemt, og man vender sig til det. Jeg har arbejdet meget på det Amerikanske marked og med og i Amerikanske virksomheder, og det er ikke forsikringerne der tynger deres budgetter. Men der snakkes generelt meget mere om "ansvar" i Amerikanske virksomheder - man tænker simpelt hen mere over hvilken skade det man laver evt. kan have på andre, og det er vel ikke så dumt.

Iøvrigt er det et forsvindende lille antal erstatningssager i USA, ud af de mange, som er så groteske som nogle af de eksempler vi har hørt gennem tiden.

Men, jeg er ikke sikker på vi behøver at kopiere Amerikanske erstatningsregler - vores skal bare strammes en ordentlig tak op, så det der skal betales i erstatning til skadeslidte i en langt mere rimelig grad kompenserer for skaden. Det må ikke kunne betale sig at snyde, og folk skal behandles ordenligt.

Den type sager som jeg tror vi alle kan være enige om er for meget, er dem hvor folk får kæmpe erstatninger fordi de KUNNE være kommet galt afsted - som f.eks. da Danske Oticon tabte $5 millioner i et forlig med en Amerikansk mor fordi hendes søn havde slugt et batteri fra et af deres høreapperater. Batteriet blev iøvrigt skidt ud dagen efter uden nogen som helst skader eller ubehag for ungen. Men der KUNNE naturligvis have sket skader hvis batteriet var lækket i mavesækken. Men det gjorde det bare ikke.
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:18
Stor ros til Martin for dette forum.

Jeg har været medlem af et af Henriks projekter. Han garanterede en indkomst som aldrig kom. Vi skulle indbetale flere tusinde kroner, ja der var et medlem som betalte 50.000,- for at komme til at tjene kassen. Jeg forlangte at få mine penge retur, men der skete intet. Jeg lavede så en webside hvor jeg fortalte folk om hvad Henrik stod for, både det gode og dårlige. På den måde fik jeg kontakt til en del medlemmer som også ville have penge ud af ham. Der kom mange indlæg op på siden, om hvordan medlemmerne blev behandlet af Hr. Bruhn. Han truede mig med retsag, da han ikke var stolt over siden. Ordet svindler blev ofte nævnt. Siden kørte 6 md. Så blev det for meget for Henrik. Han kontaktede mig og bad mig om at lukke siden og ville derefter udbetale penge til dem som jeg havde under mine vinger. Vi snakker om lidt over kr. 200.000,- Han betalte sørme og jeg lukkede siden ned.  

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 19:42
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:23
Henrik Bruhn....Ham kan man sige meget om og det er ikke alt sammen positivt !

Kald mig naiv , kald mig blå øjet eller hvad du vil men jeg hoppede også på "den".

Jeg købte en cd hvor vores hovedperson gav gode råd og vejledning i hvordan man kan tjene 1200 - 5000 kr pr. måned ved at skrive reklameannoncer.

Jeg lærte alt der var at lære via danske og engelske websites der beskæftiger sig med "Denne guldrandet forretning". Forrestil dig den skuffelse der lyste ud af mine øjene da mit reklamebudget var opbrugt og ingen "guld " var at spore på min konto. Ærligt vidste jeg da godt at min konto ikke ville sprænges af den enorme indtægt jeg ville få...men bare 25 kr på min konto ville give mig håb om en ok-fremtidsindtægt.

Jeg begyndte at undersøge alt jeg kunne komme i nærheden af vedr. Henrik Bruhn, websties, kommentar lagt på nettet af andre "kollegaer", og mine venner + veninders kommentar.

Resultatet var overvældende...det tog ikke mange sekunder at konkludere DENNE MAND ER EN RENDYRKET SVINDLER....

Har i dag læst på Henrik Bruhns nye website (amino linker til den, tak for det.) at han har haft det såååå hårdt og har besluttet at stoppe ...guess what hvis vi andre gjorede som DIG ville vi også få en over nakken !!!

Dette er ikke bare mudder kstning men kolde facts :

DETTE HAR HENRIK BRUHN GJORT:  ( Direkte kopi fra canal digita )

COMEDY-KUREN er en tv-serie, med stand-up komikeren Henrik Bruhn i den altoverskyggende hovedrolle. Serien er bygget op om virkelighedens Henrik Bruhn, som bor i Linå – en lille by udenfor Silkeborg. Henrik er ikke tilfreds med sig selv og sin situation. Han vejer 180 kilo, og hele sit liv har han fuppet og svindlet sig ind og ud af fængsel. Det eneste rigtig lovlige, han har bygget op, er en karriere som stand-up komiker. Men den kører heller ikke rigtig, som den skal..... 

Lad os lade den stå lidt......

Hvis dette er sådan Hr. Bruhns venner der omtaler ham ...hvad mon hans fjender siger...?

Jeg ved bare en ting, jeg vil gerne stå forrest når der skal kastes æg og gamle tomater efter ham på hans nye tour...

Måske en anelse barnligt ..men vi vil vel alle gerne have noget for vores 1000 kr..ik?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:55
Ja, det er jo desværre den samme (eller lignende) histore vi har hørt mange gange før. Henrik Bruhn har efterladt en syndflod af skuffede købere bag sig, med sine mange projekter. Hvor er vinderne? Hvor er alle dem der har scoret kassen på Henrik Bruhns fiduser? Jeg har ikke set dem - har du?

Problemet med den slags fiduser (for ikke at kalde dem scams) som Henrik Bruhn har haft for vane at sælge er, at de måske engang har virket, for den som første gang fandt på det - og måske et par af hans nærmeste venner.

Jeg har selv eksperiementeret med rigtig mange sjove ting online. Og nogle gange er jeg stødt ind i en "guldåre". Men den slags holder sjældent længe. Og jo flere der finder ud af det jo kortere tid holder det.

Mange af de fiduser Henrik Bruhn har solgt er "gamle nyheder". Det er ting som folk (typisk i USA) har fundet på for flere år siden. De har så selv udnyttet det til døde, senere solgt det til en masse i USA, og derved udvandet det yderligere - og til sidst har Henrik Bruhn så brugt det her i Danmark, på et tidspunkt hvor det med garanti er helt dødt.

Når Henrik Bruhn så alligevel vælger at sælge det kan der næsten kun være to forklaringer: Enten er han dum, og ved ikke at det ikke dur, eller også er han bedragerisk. Og jeg synes ikke han virker unintelligent.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:23
Jeg må sige, at han ikke er uden humor, men han er jo også standup''er.
Hans afskedsside er sgu noget af det sjoveste jeg længe har set. Man får næsten tårrer i øjnene over den stakkels svindler, der arbejder nat og dag for at stjæle folks penge og så kommer folk gudhjælpemig og generer ham på nettet, det er så synd, så synd. Jeg håber Anders Mattessen kan overtale ham til at besøge en psykolog, han er jo en fuldblods sociopat.

Nå, men det bliver interessant at se hvad han nu finder på og om der er den store armslængdes afstand til den nye mand Svend ;-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:33

Nu er Henrik Bruhn gud hjælpmig gået i gang med at stævne folk der kalder ham svindler på nettet. Det er utroligt at en mand der er dømt svindler tror at han kan true gode mennesker til at slette kritiske indlæg om sig på nettet. Han er virkelig en platugle af rang og jeg håber ikke at nogen betaler ham en krone eller nedlægger så meget som en bit. Typer som ham skal der advares imod og han kan bare prøve at hive mig i retten, så skal han få den ondeste advokat at smage og det skulle være mig en fornøjelse at bruge tid og penge på den sag. Kan jeg bare redde en eneste iværksætter fra ham, var det alt værd!

Dbh Martin

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:58

Ja, jeg har søreme lige fået et brev fra hans advokat i dag. Og så kræver han lige 25000 kroner i erstatning for tort! Manden er jo dømt for bedrageri een gang, så det er vel ikke ulovligt at kalde hans koncepter for plat! Jeg kunne faktisk godt bruge langt værre ord!

Han mener desuden at det er en skærpende omstændighed, at det har stået på mit site i 11 måneder.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:26

Martin Thorborg:
Nu er Henrik Bruhn gud hjælpmig gået i gang med at stævne folk der kalder ham svindler på nettet. Det er utroligt at en mand der er dømt svindler tror at han kan true gode mennesker til at slette kritiske indlæg om sig på nettet. Han er virkelig en platugle af rang og jeg håber ikke at nogen betaler ham en krone eller nedlægger så meget som en bit. Typer som ham skal der advares imod og han kan bare prøve at hive mig i retten, så skal han få den ondeste advokat at smage og det skulle være mig en fornøjelse at bruge tid og penge på den sag. Kan jeg bare redde en eneste iværksætter fra ham, var det alt værd!

Dbh Martin

Sådan skal det lyde. Man skal fanme ikke finde sig i at blive sagsøgt af en svindler for at kalde ham en svindler.

Side 8 ud af 23 (222 indlæg)