Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 5 ud af 23 (222 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 03:16
Man kan jo håbe at projektet vil holde ham beskæftiget med noget andet end at forsøge at snyde folk - i hvert fald for en periode :)
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:22
Han har en sag kørende i Silkeborg ret. Der afsiges dom d. 17 april, hvis det ikke lykkes ham at få den udskudt endnu engang.

Det er en sag om en internetbutik, hvor salgsbetingelserne aldrig blev overholdt

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:29
Til KenBentzen

Jeg håber, Henrik Bruhn er ligeså venligt stemt over for mig, som han har været mod dig. Jeg investerede i hans PlatinClub-projekt og har som du opfyldt alle krav og sendt den krævede dokumentation til Henrik Bruhn for at få pengene retur.

Jeg har imidlertid ikke hørt fra Henrik Bruhn siden.

Jeg vender tilbage med et indlæg, når jeg ved, om jeg er blevet snydt eller har fået pengene tilbage.

Mvh.

FT

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Dette er primært til KenBentzen, som startet tråden her.

Først hej med dig. 

Ligesom dig, er jeg også medlem af "Click Trading"

Jeg har skrevet 2 mails til Henrik Bruhn og henvist til hans garanti, som du nævner. Først efter 3. brev fra min side siger han at garantien gælder ikke længere..! MEN, men, men.... min 2 første anmødning om tilbagebetaling af min inskud var overhovedet ikke svaret på - selv om jeg skrev dem indenfor den første måned. Nu hvor jeg har overskredet de berømt 14 dage + 90 dage, svarer han, hvor han informere mig at "dét kan ikke lad sig gøre"

(Dvs - jeg skrev mine første 2 mails indenfor 4-5 uger!)

Jeg har lavet alt som er beskrevet i programmet, snart 30 gange, og har tjent NUL og NADA.

Det er ikke nemt at kom i kontakt med andre medlemmer - faktisk er du den første jeg har "set" men jeg fornemmer at andre er i samme båd pga at jeg set mange anmødninger om hjælp på support siderne hvor, mennesker bliver "skudt ned" med et ligegyldig svar.

Personligt, tager jeg "min bevis" til en sagfører - men holder øje herinde et kort stund for at se om andre kommer med "nyt" om Click Trading. 

Held og lykke..!!

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:39
Kære amino-venner

Storsvindleren Henrik Bruhn er på banen igen.

Denne mail modtag jeg tidligere idag, har tidligere tilmeldt mig et nyhedsbrev fra ham, så kan jeg altid se hvad svinet foretager sig! Her er hans mail:

Kære medlem!

Jeg er stolt over at kunne meddele at vi nu endelig er klar med intet mindre end en verdenspremiere. Den internationale version af vores store gratis forbrugerdatabase (Forbrugerpenge.dk) er nu færdig og klar til at gå i luften.

Dette er også grunden til den lange tavshed fra min side, idet vi har arbejdet konstant på dette nye internationale projekt.

Vi er som sagt klar med en version, men vi mangler hjælp til rettelser, forslag og generelle input omkring dette kæmpestore projekt.

Disse samt andre grunde som du kan læse mere om, gør at vi åbner op for medejerskab i en begrænset periode. Hvis du på nogen måde er interesseret, bør du smide alt andet hvad du har i hænderne, og klikke på nedenstående link nu:

http://www.forbrugerpenge.dk/edb

Det er med slet skjult stolthed at jeg kan melde projektet for køreklar, og det er sikkert og vist at det er det største og mest eftertragtede jeg nogensinde har konstrueret.

Læs hele historien, og se den unikke mulighed ved at klikke på ovenstående link.

Med venlig hilsen

Henrik
Traders Club

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:45
Hej Ole.

Vi er nogle stykker der alle sammen er faldet i Henrik Bruhn s " fælde" ( Click Trading)  Vi er ca 20 personer, der ikke har tjent en sk..!

Vi har til hensigt at gøre noget seriøst ved Henriks useriøse markedsføring (læs bedrag)

Hvis du og andre der er i samme "båd" har lyst, er du /i velkommen til at kontakte mig, da vi er i gang med et fælles retslig krav rettet mod Henrik Bruhn og jo flere der står sammen jo des stærkere står vi.

Mvh

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:18
Hej,

Jeg er også en 23 årig pige, og alt for dumt menneske, der desværre også er hoppet i hans projekt.

Jeg købte i sin tid hos Platin Club, og har siden aldrig set en eneste krone retur. Den

første del blev gjort færdig, men så aldrig de 2500 kr mere.

Desværre fandt jeg først ud af hans manglende betalingsevne, efter jeg havde investeret yderligere i projektet.

Jeg blev så desværre syg, og fik ikke gjort mere ved projektet, indtil nu, hvor jeg gerne ville have

helt præcist svar på, hvornår jeg kunne komme ud af det og - hvordan. -Men der kommer intet svar!!

Så jeg har en del penge ude at hænge på hans konto lige pt. (som skulle bruges til næste operation)...

Til min store skræk ser jeg i dag, at selskabet er tvangsopløst.

Er der nogen der ved noget om dette selskab??

Var det den retssag, der kørte i Silkeborg? - og ved nogen hvad udfaldet blev af denne??

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:14
Det er ikke fordi jeg vil forsvarer henrik med hensyn til clicktrading, men betingelserne er sådanne:

14 dages returret, 90 dages uden binding(dette er tog taget væk, da alle misforstod dem)

jeg betalte det.... prøvede i 10 dage og sendte DVDen retur (og det er det tidspunkt, de modtager dvd)... og jeg fik pengene tilbage med det samme....

DVS. hvis man ikke har sendt dvd tilbage så de har den inden de 14 dage er gået... så får man ikke sine penge tilbage, men man bliver ikke bundet til noget før efter de 30 dage.....

Derfor synes jeg måske. istedet for bare og svine ham til, så læs betingelserne

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:37
Hej Rasmus

Fedt nok du fik dine penge retur.

Men du kan jo kun tale for dig selv /din sag.

Det undre mig at du fik pengende tilbage så tidligt , da en af betingelserne, var at de 14 +90 dage skulle gå, for at bevise "systemet" virkede (hvilket ikke var tilfældet)

Vi er beviseligt nogle stykker der rettidigt opsagde/sendte video retur (dokumantation haves) som IKKE kan få vores penge retur, så dette handler ikke et sekund om at svine nogen til, men at forholde sig til fakta.

Derfor fortsætter det igangværende imod Henrik Bruhn.

MVH.

Olaf

Side 5 ud af 23 (222 indlæg)