Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 4 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, den artikel må jeg lige have en kopi af en dag ved lejlighed!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:55
Dato: 06-03-2007 16:28:34 Forfatter: Mikkel deMib Martin, den artikel må jeg lige have en kopi af en dag ved lejlighed!

Det kan du tro!

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12
Dato: 06-03-2007 15:29:05
Forfatter: Martin Thorborg
Jeg fik forøvrigt fat i det nummer af bladet M hvor han selv fortæller at han er en hustler

Hvis du stadig sidder med bladet; hvilket nummer og årgang er det?

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:21

Godaften alle Aminoer !

Jeg spørger migselv om denne Henrik Bruhn er alt det skriverier værd - jeg vil personligt hellere høre om gode ideer og se fremad. Martin Thorborg kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade - bliv bare ved med det for det kommer man længst med.

Med venlig hilsen : Jesper Boesen Nielsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:29
Dato: 06-03-2007 18:11:46 Forfatter: Tommy
Dato: 06-03-2007 15:29:05 Forfatter: Martin Thorborg Jeg fik forøvrigt fat i det nummer af bladet M hvor han selv fortæller at han er en hustler

Hvis du stadig sidder med bladet; hvilket nummer og årgang er det?

Jeg har kun en kopi, men det er Oktober 2006 nummeret af M du kan finde det i.
Han fremtræder virkelig som et dumt svin.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:54
Hej igen!

Ja det var mig der deltog i Henrik Bruhns Clicktrading og kan bekræfte at jeg har fået alle pengene tilbage. Jeg har været glad for at deltage og jeg har lært en masse.

Såfremt Henrik virkelig har snydt i fortiden, har han vel fået "sin straf" og kan arbejde videre med det han er bedst til "Internet Marketing" eller "Internet Business" - hvad man nu skal kalde det.

Mvh. Ken :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:00
Dato: 07-03-2007 11:54:04 Forfatter: KenBentzen
Hej igen!

Ja det var mig der deltog i Henrik Bruhns Clicktrading og kan bekræfte at jeg har fået alle pengene tilbage. Jeg har været glad for at deltage og jeg har lært en masse.

Såfremt Henrik virkelig har snydt i fortiden, har han vel fået ''sin straf'' og kan arbejde videre med det han er bedst til ''Internet Marketing'' eller ''Internet Business'' - hvad man nu skal kalde det.

Mvh. Ken :-)

Han er vel træt af at sidde i spjældet...
Hvis du læser artiklen i M, vil du se at han bestemt ikke angrer sine bedrag og om man så vil handle med ham nu, er jo op til ens egen risikoprofil og moral.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:50
Hej Alle

Først skal jeg sige at jeg er glad for at have fundet nogle som er i samme båd som mig !!!

Jeg er også "medlem" af Click Trading og indbetalt kr. 12.800,-, Jeg syntes også at denne forretningsmulighed så rigtig

spændende ud. Har fulgt hele systemet til punkt og prikke, når hr. Henrik Brun kunne snøvle sig til at få lavet de lovede videoer. Men har siden hen opdaget at den eneste der tjener de mange penge på dette foretagende er andre end MIG.

Jeg har derfor ønsket at få mine penge retur som Hr. Henrik Brun jo så fint lover er muligt efter de14 dages returret og derefter de 90 dages prøvetid. skulle man få sine penge retur såfremt man ikke ønske at deltage i Click Trading.

Jeg har endnu ikke fået nogen penge retur.... Håber at høre fra andre i samme situation som mig og hvad man evt. kan gøre !!!!!

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:31
Hej Ole!

Du skal først sende et brev med alle materialer til Traders Club og du skal vedlægge alle udprint fra affilliates som viser at du har/eller ikke har, tjent penge. Derudover skal du referere til den hjemmeside som du har lavet som skal overholde nogle krav for at du kan få tilbagebetaling. Hvis du stadig ikke hører noget fra dem, skal du tage juridiske eller andre drastiske skridt for at få dine penge refunderet.

Mvh. Ken

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:51
Side 4 ud af 23 (222 indlæg)