Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 3 ud af 23 (222 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er hvis da kun en ting denne HR synder, CAN DO! flyt til udlandet og et navn skift, tabe sig 50kg,  begynde forfra :-) men den slags personer begynder næsten med  sikkerhed at svindle igen - men så er det da ikke DK  haha

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej alle!

Jeg er medlem af clicktrading.dk og har betalt 3 * 4900 kr. Det ER muligt at tjene penge med clicktrading-konceptet, men jeg har ikke tjent nok til at jeg er tilfreds med resultatet.

Mit mål er at annoncere hvorvidt jeg FÅR mine penge tilbage eller ej. En af mine venner har ligeledes givet penge ud til projektet og jeg vil tage mange og drastiske skridt såfremt vi ikke får vores penge tilbage. Vi har begge fulgt ALLE anvisninger og kravene for tilbagebetaling efter 14 dages garanti og 90 dages prøvetid, ER overholdt til fulde.

Jeg vil naturligvis støtte folk, der taler negativt om Henrik Bruhn, såfremt jeg ikke ser en tilbagebetaling. Ellers vil jeg kreditere ham for at overholde sin del af aftalen. Internet marketing virker for få personer, hvorvidt der er tale om held og dygtighed, ja, det er et godt spørgsmål. Tror meget på at et koncept bliver lynhurtigt gammel på nettet, når for mange mennesker skal tjene penge på det samme.

Jeg vil efterfølgende skrive til Henrik og henvise om mit indlæg.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:32
Dato: 20-02-2007 14:04:25 Forfatter: KenBentzen
... Internet marketing virker for få personer, hvorvidt der er tale om held og dygtighed, ja, det er et godt spørgsmål. Tror meget på at et koncept bliver lynhurtigt gammel på nettet, når for mange mennesker skal tjene penge på det samme.

Jeg vil efterfølgende skrive til Henrik og henvise om mit indlæg.

Jeg er meget uenig med dig i det.
"Internet Marketing" er bestemt ikke noget der bare virker for nogle få heldige eller meget dygtige folk - det virker faktisk for millioner af helt almindelige mennesker hver eneste dag - mennesker som knokler for føden og laver godt og solidt "håndværk" efter bedste evner.

Koncepter indenfor online markedsføring er heller ikke på nogen måde kortlivet. Jo, de mest skumle og bedrageriske projekter er - de lever ikke så længe. Naturligvis ikke - svindel og humbug overlever bare ike i længden. Men gode online marketing koncepter holder lang tid. Søgemaskineoptimering har været praktiseret med stigende interesse og gode resultater siden 96/97 - 10 år! Permission marketing og email kampagner mindst lige så lang tid. Affiliate aftaler en smule kortere tid. Viral markedsføring er lidt nyere. Der er masser af eksempler. Solid online markedsføring er på ingen måder noget der kun lever kort tid.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:51
Hej Mikkel!

Jeg er godt klar over at mange millioner bruger internettet til at tjene penge. Her hersker ingen tvivl. Jeg har formuleret mig klodset. Det jeg mener er, at en vilkårlig person tjener penge vha en eller anden metode over internettet og forventer at sælge konceptet til 1000 andre i den tro at alle de 1000 (HVIS de anstrenger sig) kan kopiere ham fuldstændig og få de samme resultater. Nogle metoder egner sig, andre ikke, det er hvad jeg mener. Men formålet med mit indlæg er ikke at være professor om hvad der virker eller ej. Det er et spørgsmål om jeg og andre, der ønsker at bruge deres returret (i dette tilfælde overfor clicktrading.dk), får deres penge tilbage. Jeg HÅBER da virkelig at nogen tjener på clicktrading, det er et meget fedt koncept og grunden til at jeg ikke mener at kunne profitere på det, er en længere historie. Jeg har nu blot besluttet at få mine penge igen :-)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:08
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:31

Først og fremmest forstår jeg hverken at jeg fandt tid, lyst og lejlighed til at læse de tre dokumenter, MEN når det så er sagt, så må jeg tilstå at jeg næsten grænser til en choktilstand.

Jeg håber virkelig at der er nogen derude som er gået videre med det. Der må være et utal af garantier og udsagn som er af så privat en karakter, at han ikke kan dække sig ind under selskabernes opløsning. Derudover bør der være nok til en politianmeldelse og derudover tror jeg at SKAT ville kunne have interesse i et par af postulaterne.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:36
Dato: 20-02-2007 14:50:43 Forfatter: KenBentzen
Hej Mikkel!

Jeg er godt klar over at mange millioner bruger internettet til at tjene penge. Her hersker ingen tvivl. Jeg har formuleret mig klodset. Det jeg mener er, at en vilkårlig person tjener penge vha en eller anden metode over internettet og forventer at sælge konceptet til 1000 andre i den tro at alle de 1000 (HVIS de anstrenger sig) kan kopiere ham fuldstændig og få de samme resultater. Nogle metoder egner sig, andre ikke, det er hvad jeg mener.

Den metode som jeg hovedsageligt benytter, har jeg anbefalet til titusindvis af mennesker de sidste ca. 10 år, og jeg har direkte rådgivet hundredevis om metoden - og den virker fortsat. "Min" metode er søgemaskineoptimering. På samme måde som god PR er det ligegyldigt hvor mange der hopper på vognen - de bedste vil fortsat trænge igennem, og der vil fortsat være ledige hjørner for de mest kreative.

De markedsføringsmetoder - on- eller ofline, som kun kan tåle at en meget lille gruppe bruger dem har alle en ting til fælles: De stinker af scam! - Kortvarige hit-and-run metoder, pyramidelignende konstruktioner og direkte bedrag. Ja, den slags holder ikke langt - men godt håndværk, og solide markedsføringsmetoder gør!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:28
Dato: 18-02-2007 22:23:19 Forfatter: Ricki Vejsmose

Det kan godt være han ikke har fået en dom for svindel, men omvendt så har jeg tidligere kigget nærmere på mandens fortid, i forhold til et udestående (kan af gode grunde ikke nævne mere end det) dog vil et tjek på CVR dokumentere, at manden har mange 'forsøg' på forretning bag sig:

Vis detaljer

25319133

BRUHN INVESTMENTS ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

25768353

BRUHN MARKETING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

26587530

DANSK OPSPARING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

25539753

DID CORPORATION ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

26011175

DIRECT 2 YOU ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

27987176

FAST EJENDOM ApS UNDER TVANGSOPLØSNING

8600 Silkeborg

Vis detaljer

29800308

FORBRUGERPENGE ApS

8600 Silkeborg

Vis detaljer

27982824

FORLAGET HEKASTE ApS UNDER KONKURS

8600 Silkeborg

Vis detaljer

29535841

FORLAGET MOMENTUM ApS

8600 Silkeborg

Vis detaljer

29800235

HENRIK BRUHN HOLDING ApS

8600 Silkeborg

Vis detaljer

29105731

Henrik Bruhns Kontor v/Henrik Bruhn Kristensen

8600 Silkeborg

Vis detaljer

10041325

ICE & BEAUTY ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

25551222

JESPER LAURIDSEN HOLDING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

ApS159343

LINÅ HANDELSSELSKAB ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

25524764

MULTI MARKETING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

Vis detaljer

28841337

PLATIN CLUB ApS UNDER TVANGSOPLØSNING

8600 Silkeborg

Vis detaljer

25482247

SERVIA ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST)

8600 Silkeborg

At man kan være uheldig med en forretning og en eller et par opløste selskaber bag sig, men ovenstående taler vist sit eget sprog og så slipper jeg for at vise de ting jeg selv har fundet frem

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:22
her har du et billede af Henrik Bruhn,

hilsen

Rudy R

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:29
Jeg fik forøvrigt fat i det nummer af bladet M hvor han selv fortæller at han er en hustler og at han har siddet 3 måneder i fængsel for bedrageri i Tyskland og at det er hans måde at leve på, nemtlig at snyde og bedrage andre mennesker.
Jeg har heller ikke hørt fra ham vedr. injuriesagen, så vi må vist konkludere at han er lige netop det jeg skrev, nemlig en gemen svindler man skal holde sig langt væk fra!

Dbh Martin
Side 3 ud af 23 (222 indlæg)