Der er hvis da kun en ting denne HR synder, CAN DO! flyt til udlandet og et navn skift, tabe sig 50kg, begynde forfra :-) men den slags personer begynder næsten med sikkerhed at svindle igen - men så er det da ikke DK |
Hej alle!
Jeg er medlem af clicktrading.dk og har betalt 3 * 4900 kr. Det ER muligt at tjene penge med clicktrading-konceptet, men jeg har ikke tjent nok til at jeg er tilfreds med resultatet.
Mit mål er at annoncere hvorvidt jeg FÅR mine penge tilbage eller ej. En af mine venner har ligeledes givet penge ud til projektet og jeg vil tage mange og drastiske skridt såfremt vi ikke får vores penge tilbage. Vi har begge fulgt ALLE anvisninger og kravene for tilbagebetaling efter 14 dages garanti og 90 dages prøvetid, ER overholdt til fulde.
Jeg vil naturligvis støtte folk, der taler negativt om Henrik Bruhn, såfremt jeg ikke ser en tilbagebetaling. Ellers vil jeg kreditere ham for at overholde sin del af aftalen. Internet marketing virker for få personer, hvorvidt der er tale om held og dygtighed, ja, det er et godt spørgsmål. Tror meget på at et koncept bliver lynhurtigt gammel på nettet, når for mange mennesker skal tjene penge på det samme.
Jeg vil efterfølgende skrive til Henrik og henvise om mit indlæg.