Syndes det er flot at Martin advare "os" alle om en sådan personlighed. Martin som jeg kun har "kendt" i ca. 150dage her inde fra, må jeg sige han værner om iværksætter og er ærligeheden selv... Gid der var flere af de typer! OG JA ! Selv en københavner fis kan være en god mand ! haha ![]() ![]() PS! Og til alle jer som stater eller er i gang med jeres forretninger - ærligehed komme man længst med, at synde folk kommer man sku til at fortryde på et tidpunkt og man ser ikke et godt/stabil firmaer som er gammel, der har snydt folk. Og PAS på derude, man kan ikke tro blindt på nogen, når det gælder om penge! Tjek/tænk en ekstra gang før man hopper på nogens fantastiske ideer. Tænke på denne måde hver gang: Der er INGEN som frivillige giver penge let væk, der er altid en bagside af et godt tilbud, find den bagside og se om det er risikoen værd... |
Henrik Bruhn debat
|
http://www.kandu.dk/spg98864.aspx Det er god damn fantastisk læsning. Det er synd der er så mange der lader sig forblænde af den slags, i stedet for at give i kast med at bliver rigtige iværksættere... Og at man kan tilbyde den slags og bevare respekten for sig selv viser virkelig hvad for en type person vi har med at gøre... Dbh Martin |
Det kan godt være han ikke har fået en dom for svindel, men omvendt så har jeg tidligere kigget nærmere på mandens fortid, i forhold til et udestående (kan af gode grunde ikke nævne mere end det) dog vil et tjek på CVR dokumentere, at manden har mange "forsøg" på forretning bag sig: Vis detaljer 25319133 BRUHN INVESTMENTS ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 25768353 BRUHN MARKETING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 26587530 DANSK OPSPARING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 25539753 DID CORPORATION ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 26011175 DIRECT 2 YOU ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 27987176 FAST EJENDOM ApS UNDER TVANGSOPLØSNING 8600 Silkeborg Vis detaljer 29800308 FORBRUGERPENGE ApS 8600 Silkeborg Vis detaljer 27982824 FORLAGET HEKASTE ApS UNDER KONKURS 8600 Silkeborg Vis detaljer 29535841 FORLAGET MOMENTUM ApS 8600 Silkeborg Vis detaljer 29800235 HENRIK BRUHN HOLDING ApS 8600 Silkeborg Vis detaljer 29105731 Henrik Bruhns Kontor v/Henrik Bruhn Kristensen 8600 Silkeborg Vis detaljer 10041325 ICE & BEAUTY ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 25551222 JESPER LAURIDSEN HOLDING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer ApS159343 LINÅ HANDELSSELSKAB ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 25524764 MULTI MARKETING ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg Vis detaljer 28841337 PLATIN CLUB ApS UNDER TVANGSOPLØSNING 8600 Silkeborg Vis detaljer 25482247 SERVIA ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8600 Silkeborg At man kan være uheldig med en forretning og en eller et par opløste selskaber bag sig, men ovenstående taler vist sit eget sprog og så slipper jeg for at vise de ting jeg selv har fundet frem ![]() Ved godt jeg måske er blåøjet i forhold til etik og moral i forretningsverdenen, men igen for mig er den omdiskuterede et person et tydeligt tegn på en der løber stærk fra fortiden og som kan fordi han måske i nogle kredse kan være en genkendelig person. God dyst! EDIT: Gengivelsen fra cvr var ikke optimal, beklager ![]() Men man kan blot selv søge på "Linå Bygade 13" via CVR. |
Der er desværre mange, som prøver på at fuske sine medmennesker. Heldigvis oplever man dog flest ærlige mennesker - herunder oplever jeg Aminoer, som ildsjæle, der kæmper for sit mål, og ikke vil nå det ved at gå på kompromis med kvalitet eller hinandens troværdighed. Men når det kommer til ussel mammon, så skal man altid passe ekstra på! Jeg kender kun henrik Bruhn fra diverse debatsider, men jeg må sige, at jeg aldrig før har læst eller set så mange mennesker gå sammen om at advare andre personer, om én enkelt person. |
Hmm.... Nu har jeg siddet og pløjet meget af den debat på CW igennem og nu læser jeg så at Hr. Bruhn udtaler, at han de mange tvangsopløste selskaber skyldtes at han handlede med tomme selskaber, måske en af jer andre så kan forklare mig hvorfor de "tomme" selskaber kunne indrykke annoncer efter sælgere i bl.a. 2004? Eller have samhandel med andre virksomheder (streg samhandel, og erstat med lave bestillinger hos andre virksomheder) |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Dbh Martin |
Nu har jeg pløjet mig igennem debatten på CW, samt en frygtelig masse links og søgeresultater på Google, og jeg kunne da også komme med en kommentar, som vil være ret enslydende med flere tidligere. I stedet vil jeg kun sige en ting, og det er direkte til Hr. Bruhn, som jeg er sikker på læser med her: Hvis du mener at udtalelserne omkring dig og din person er injurier (Det vil jeg også mene det er indtil en dommer har afsagt dom), så forstår jeg simpelthen ikke, at du ikke med de penge du siger du har, hyrer en god advokat og samler handsken op efter Martin. Hvis du på nogen måde skal fortsætte med at drive nogen form for forretning i DK, så få det da afgjort,eller er du bange for udfaldet????? Der er 841.000 resultater når man søger på Henrik Bruhn, og jeg tror faktisk der er en overvægt af negative resultater, så der er kun en ting og gøre.......... |
Uanset om der nogensinde kommer en dom eller ej, vil størstedelen af de negative omtaler der forfølger Henrik Bruhn på nettet, og når man søger på hans navn og kuldsejlede projekter, holde så godt som evigt. Med mindre der sættes meget voldsomt ind med meget avancerede strategier. Sjovt nok har jeg lige forleden dag skrevet min første artikel om Reputation Management - et område som jeg, i almindelighed, har fået mere fokus på i den senere tid. Den er i grunden mere aktuel end jeg lige havde tænkt på :) |