Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 6 ud af 23 (222 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Var det den retssag, der kørte i Silkeborg? - og ved nogen hvad udfaldet blev af denne??

Der blev indgået forlig, dagen inden den skulle i retten. Underligt så samarbejdsvillig hr. Bruhn pludselig var..

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:24
Der blev indgået forlig, dagen inden den skulle i retten. Underligt så samarbejdsvillig hr. Bruhn pludselig var..

Må jeg spørge i, hvilket firma var det sagsøgerne havde penge tilgode ??

Jeg er nemlig på vej til advokat, med min sag, i håbet om at se bare en smule af mine penge...

Mvh kat123

Tilmeldt 26. Mar 07
Skrevet kl. 15:38
det hed adbrokers......men det er også lukket ned nu
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:31
Dato: 30-04-2007 20:13:59 Forfatter: Rasmus Djernæs Nielsen

Det er ikke fordi jeg vil forsvarer henrik med hensyn til clicktrading, men betingelserne er sådanne:

14 dages returret, 90 dages uden binding(dette er tog taget væk, da alle misforstod dem)

Nu kan jeg jo så ikke undgå at spørge direkte: Hvor mange af de som føler sig snydt - og gerne vil have penge retur - har overholdt denne 14 dages returret?
Som Rasmus påpeger, så er det ikke for at tage Henrik Bruhn i forsvar - men hvis man har indvilliget i og godkendt (forstået) at der 14 dages returret, så kan jeg da næsten ikke forestille mig man kan kræve et beløb retur, hvis man har overskredet fristen.

Et eller andet sted så bunder det vel lige så meget i at der jo må være rigtig, rigtig mange som blot erkender: "Ok, jeg var naiv og blåøjet - jeg har overskredet frist og bla-bla - det var så de penge, LÆRE-penge...".

Nu har jeg ikke studeret nogle af de nævnte koncepter, som Bruhn har kastet på markedet - og heller ikke bekendt med hvad de rent teknisk går ud på - ej heller eventuelle garantier for et afkast og udbytte - men kan forstå at der også i min kreds af bekendte er nogen som har ladet sig "inspirere" (grådighed er jo sådan en herligt faktor for gangstere som Bruhn; det holder forretningen i gang i en periode) - og som må erkende at "træerne ikke gror ind i himlen".

Postulater som jeg naturligvis kun tager bund i udfra et rent "overfladisk" vurdering af de meldinger der kommer om, at man så gerne vil have pengene retur.

NÅR det så er sagt - så skal banditter som Henrik Bruhn selvfølgelig ikke have lov til at rende og fuske med fuldt overlæg - og alle hans opløste selskaber og verserende sager taler jo sit tydelige sprog.

GOD VIND til alle som har overholdt de betingelser der er - og man har accepteret forud for betaling - for at få penge retur.

MVH 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 23:41
Hej..

Ja det er fedt at du/I tager emnet op, og lad mig indrømme med det samme. Jeg har også en hjemmeside som tilbyder en metode til hvordan du kan tjene penge, men lad mig lige slå fast: Jeg hader "bli hurtig rig programmer" - Jeg tjener gode penge på mine metoder, men du skal aldrig gå ud og tro at du kan lave en latterlig hjemmeside og bruge nogle enkelte metoeder og så tjener du en masse penge. Noget andet er, og det tror jeg vi alle er enige om, at uanset hvad du sælger så overhold dine regler, vær ærlig i det du siger.

Inde på min side tilbyder jeg 60 dages alle pengene retur, og jeg kræver ikke at man indsender alle mulige oplysninger før jeg vil tilbagebetale pengene. Men jeg vil ikke bruge det her til at reklamere for mig selv, det er også derfor jeg ikke vil skrive min url adresse ind.

Men jeg vil blot sige til alle, at man kan godt tjene penge på nettet, og hvis man spiller sine kort rigtigt, så kan man tjene forholdsvis mange penge. Nu har jeg aldrig selv købt Henrik Bruhns produkter, men må også indrømme at jeg vil aldrig vil give over tusind kroner for noget en anden person har skrevet. Jeg føler sku med jer som er blevet snydt, og håber at i vinder jeres sag.

Men det er mega irreterende for os andre at en idiot som Henrik Bruhn ødelægger det for os andre, for der er sku personer som gerne vil hjælpe andre med at tjene penge, men ja, man gør det selvfølgelig selv for at tjene penge. Det skriver jeg også på min hjemmeside, at jeg tjener penge på at sælge produktet, så det vil være dumt at lade være.

Men ingen tvivl om at man kommer længst med ærlighed, og håber sku aldrig at i bliver snydt igen, og hvis i nogensinde kommer forbi min hjemmeside og køber produktet og føler at det ikke var det rigtige, så garantere jeg alle pengene tilbage, og heldigvis så er mit beløb et beløb alle kan være med på!

Men håber alt godt for jer alle, og måske ses vi en dag på min medlemsside :-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:31
Dato: 02-05-2007 23:40:51 Forfatter: onlinecoachen

Du skriver: "Men ingen tvivl om at man kommer længst med ærlighed"

>>>>>>>

Citat fra din hjemmeside: "Jeg er en latterlig nar, frastødende og en utrolig doven nørd. Men jeg er ligeglad, fordi jeg laver ikke andet end at tjene penge".

Man må da helt klart give ret i at du er ærlig ;-)
Du har da vist hentet inspiration fra www.rickjerk.com  ( se dette indlæg om Rick Jerk på Amino )

Det var nu heller ikke svært at finde dig... dit Amino brugernavn giver jo et godt hint ;-)

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 10:31
Ja jeg er en ærlig person.

Men med hensyn til med at man kommer længst med ærlighed, så mente jeg nu med at når man skriver noget på sin hjemmeside, så skal det også passe, f eks det med at man lover alle pengene tilbage, men om de personer der har krævet pengene har overholdt deres 14 dages returret eller hvad det nu må være, det ved jeg ikke.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 11:38
Synes egentligt det er lidt usmageligt at bruge denne tråd til at reklamere for sin egen model, ok der var intet link, men brugernavnet var så åbenlyst linket
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:44
Dato: 03-05-2007 11:37:51 Forfatter: Thomas1974 Synes egentligt det er lidt usmageligt at bruge denne tråd til at reklamere for sin egen model, ok der var intet link, men brugernavnet var så åbenlyst linket

Thomas, nu har onlinecoachen for det første ikke kastet et link - hans kommentar handler om at han ikke finder Bruhns metoder hensigtsmæssige - og sætter dermed OnlineCoachens forretning i godt lys - han påpeger hvordan han driver forretning i forhold til Bruhn.

Nu har OnlineCoachen jo ikke en signatur - men hvis nu han kommenterede Bruhn - uden direkte at nævne ting omkring hans forretning ville der jo måske være et link. Jeg synes faktisk det er god stil at OC ikke linker i kommentaren.

MVH

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 16:31
Ok, jeg mente så ikke et fysisk link, men kald det en reference så. Alt hvad der står undtagen 3 linier er ren reklame for hans hjemmeside, det syntes jeg faktisk er pænt usselt i en tråd hvor folk fortæller at de er blevet snydt.
Side 6 ud af 23 (222 indlæg)