Hej..
Ja det er fedt at du/I tager emnet op, og lad mig indrømme med det samme. Jeg har også en
hjemmeside som tilbyder en metode til hvordan du kan tjene penge, men lad mig lige slå fast: Jeg hader "bli hurtig rig programmer" - Jeg tjener gode penge på mine metoder, men du skal aldrig gå ud og tro at du kan lave en latterlig hjemmeside og bruge nogle enkelte metoeder og så tjener du en masse penge. Noget andet er, og det tror jeg vi alle er enige om, at uanset hvad du sælger så overhold dine regler, vær ærlig i det du siger.
Inde på min side tilbyder jeg 60 dages alle pengene retur, og jeg kræver ikke at man indsender alle mulige oplysninger før jeg vil tilbagebetale pengene. Men jeg vil ikke bruge det her til at reklamere for mig selv, det er også derfor jeg ikke vil skrive min
url adresse ind.
Men jeg vil blot sige til alle, at man kan godt tjene penge på
nettet, og hvis man spiller sine kort rigtigt, så kan man tjene forholdsvis mange penge. Nu har jeg aldrig selv købt Henrik Bruhns produkter, men må også indrømme at jeg vil aldrig vil give over tusind kroner for noget en anden person har skrevet. Jeg føler sku med jer som er blevet snydt, og håber at i vinder jeres sag.
Men det er mega irreterende for os andre at en idiot som Henrik Bruhn ødelægger det for os andre, for der er sku personer som gerne vil hjælpe andre med at tjene penge, men ja, man gør det selvfølgelig selv for at tjene penge. Det skriver jeg også på min hjemmeside, at jeg tjener penge på at sælge produktet, så det vil være dumt at lade være.
Men ingen tvivl om at man kommer længst med ærlighed, og håber sku aldrig at i bliver snydt igen, og hvis i nogensinde kommer forbi min hjemmeside og køber produktet og føler at det ikke var det rigtige, så garantere jeg alle pengene tilbage, og heldigvis så er mit beløb et beløb alle kan være med på!
Men håber alt godt for jer alle, og måske ses vi en dag på min medlemsside :-)