Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 19 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ike bevæge mig ud i alle mulige psykologiske analyser - det er jeg ikke kvalificeret til, men det virker sgu lidt påfaldende, at manden på den ene side øjensynligt synes det er lidt cool at spille på den der gangster attitude - som det ses i f.eks. beskrivelsen af hans nye show, eller i artiklen i M - men når så andre tager ham på ordet, og bruger samme ord om ham som han selv bruger, så bliver han mopset.

Jeg kan da godt se, at der er noget cool over den der gangster rolle, men jeg tror bare at dem der spiller den nogle gange glemmer at gangstere altså har nogle kedelige bagsider, udover den cool facade. Først og fremmest så er der ofte nogle folk der kommer til skade eller kommer til at lide, når disse gangstere folder sig ud. Og det er altså bare ikke cool

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:17

Så er vores gode venner (Svend eller Henrik) ude med et nyt nyhedsbrev:

"Kære medlem!

Efter en lang periode med stilhed melder vi os nu tilbage igen, og denne gang er det med fuld skrue. Vi har for at markere forandringen skiftet navn fra Traders Club til Webpenge, og fra nu af finder du os på www.webpenge.dk.

Dette betyder at der fra nu af vil stå Webpenge som afsender når du modtager e-mails fra os, og vi har samtidig lavet en ny politik om ikke at sende noget link ud uden produktet eller siden er grundigt gennemgået og testet.

Vores mål er simpelthen at hjælpe dig med at få så stor en indtjening i 2008 som muligt ved hjælp af Internettet. Derfor starter vi med at lave anmeldelser af alle de kendte og gennemprøvede tjen penge koncepter der eksisterer.

Vi starter det nye år med at sætte fokus på den efterhånden velkendte metode med at tjene penge ved hjælp af Google AdWords, fordi der nu endelig er kommet et produkt der er værd at skrive om.

Der har været talløse produkter omkring denne teknik, og alle har de haft det til fælles at instruktionerne har været elendige og supporten ligeså, hvilket betyder at mange har givet op før de er kommet i gang. Men denne gang er der håb, fordi der nu er kommet et produkt fra en forfatter der har taget Googles uddannelse og er blevet certificeret som AdWords professional af Google selv.

Dette borger i sig selv for kvalitet, men produktet er i topklasse. For det første er der en velskrevet letlæselig manual, men det bedste er instruktionsvideoerne som følger de forskellige afsnit. Der er yderligere linket til Googles instruktionsvideoer når de er relevante, og sidst men ikke mindst er alle de smarte tips og tricks medtaget og forklaret udførligt.

Hvis du vil have en god og seriøs ekstraindkomst er det helt klart de 98 dollars værd som produktet koster…

MEN: Du skal sætte ca. 4 timer af til at gennemlæse og se alle instruktionerne FØR du går i gang. Dette er meget vigtigt, for på denne måde undgår du alle faldgrubberne og kommer rigtig godt fra start. Lad være med at være overivrig og start med det samme, brug de 4 timer det tager og læs/se instruktionerne GRUNDIGT OG INTENSIVT, så kan vi til gengæld garantere dig for at du kan tjene penge på dette allerede fra første dag.

ADVARSEL: Vær opmærksom på at denne indtægt kræver at du bruger 3-4 timer om ugen. Ægte passiv indkomst igennem Internettet EKSISTERER IKKE! Det er en myte, og hvem der end prøver at overbevise dig om andet har ikke rent mel i posen. Der findes derimod gode og seriøse muligheder og produktet her er bestemt en af dem. Dog anbefaler vi IKKE at du tegner dig op for den ”Gratis side” som man får med i købet. For det første virker det ikke ordentligt, og for det næste bliver man bombet med tilbud om at opgradere til en betalt side.

DERFOR: Klik på nedenstående link og køb produktet hvis du er interesseret i en god og seriøs ekstraindtægt, download og gennemgå produktet, men lad være med at tegne dig op til den ”Gratis side”.

Her er linket:

http://www.googlemoneypro.com (oprindeligt et affiliatelink) 

Med venlig hilsen

Webpenge (tidligere Traders Club)

Du modtager denne e-mail fordi du er medlem af det gratis nyhedsbrev ”Webpenge” (Tidligere ”Traders Club”). Hvis du ikke længere ønsker at være gratis medlem kan du afmelde dig her: ww.webpenge.dk/afmeld."

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:26

Jamen så fik vi da i hvert fald afklaret, hvad Traders Club mener om en af Henrik Bruhns tidligere forretninger. Lad mig henvise til denne artikel: http://www.computerworld.dk/art/27572

Heri står bl.a.:

"Det betyder, at et medlem, som har gennemført seks moduler, er garanteret en indtjening på 6.000 kroner foruden en fast passiv indkomst af arbejdet hver måned. " (min fremhævning)

I brevet ovenfor skriver de om den slags: "Det er en myte, og hvem der end prøver at overbevise dig om andet har ikke rent mel i posen..."

Iøvrigt mener jeg da, at det strider mod spam-loven, at sende emails fra et andet firma, end det som folk har sagt ja til at modtage emails fra. Dimitri, har du sagt ja til at modtage reklameemails fra "Webpenge"?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:39

Thomas Rosenstand:

Lars Bachmann:

Jeg vil altid være klar til at støtte andre bloggere, som kommer i klemme, på den måde som dig, Torben.

Som Rosenstand skriver, så er det mest fair at han får linket :) men det er jo rettet.
(Jeg tror jeg sender en let brugt Mankini til Rosenstand, så kan vi se hvem der mest lækker... eller, der er vidst ikke nogen der lækker i en Mankini??) Big Smile

Hvis du vasker den først, skal jeg gerne sørge for at blive fotograferet i den - og vise jer billedet. Hvis I tør se det, tør jeg gøre det!

Her har jeg så gjort regning uden vært(inde)!

Jeg har i dag modtaget en mankini fra www.gadgets.dk - tak for den. Jeg åbnede konvolutten med den, og da min hustru så den, skete det! Hun er det mest søde og engleblide menneske, man kan forestille sig, så når hun en sjælden gang lyner med øjnene, er det kun en tåbe, der ikke makker ret!

Hun nedlagde på stedet absolut forbud mod at jeg lod mig fotografere i den. Og jeg tør ikke andet end at lystre. Nu vil jeg så lige sætte mig lidt i ro her under tøflen og finde på noget sjovt, den mankini kan bruges til. Så får gadgets.dk reklame ud af det, og forhåbentlig er der nogen, der får et godt grin...

Jeg skal nok vende tilbage her og hisset, når jeg har fundet på noget. Og så må jeg jo nok tage imod nu... [:'(]

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:44

Pfft først lover man noget også springer man fra ja ja - hvem sagde kylling!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:47

> Hun nedlagde på stedet absolut forbud mod at jeg lod mig fotografere i den.

Tøsedreng! Det tør min kone ikke - men nu er hun jo også vant til lidt af hvert :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:54

Alternativt kan du jo så tage billeder af din kone i den - så er alt tilgivet Stick out tongue

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:04

Ronnikc:

Alternativt kan du jo så tage billeder af din kone i den - så er alt tilgivet Stick out tongue

Den går ikke - vi kan ikke have alle de hanhunde rendende...

Jeg erkender, at jeg er tøffelhelt. Jeg erkender, at jeg har lovet mere, end jeg kan holde. Nu skal jeg nok finde på noget sjovt med den mankini...

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:05

Mikkel deMib Svendsen:

> Hun nedlagde på stedet absolut forbud mod at jeg lod mig fotografere i den.

Tøsedreng! Det tør min kone ikke - men nu er hun jo også vant til lidt af hvert :)

Charlotte er også en hårdt prøvet kvinde... Men lige her satte hun grænsen. Det må jeg så leve med (jeg tør ikke andet...).

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:50

Tøsedrenge og kyllinger skal man åbenbart ikke lede længe efter Big Smile

Men der er der masser af piger på kontoret, hvis du tager et billede af tre af dem i mankinien (altså ikke på samme tid), så må det gå lige op for et billede af dig?

P.S. Jeg nænnede ikke at sende en brugt mankini til dig Stick out tongue

Side 19 ud af 23 (222 indlæg)