Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 20 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Tøsedrenge og kyllinger skal man åbenbart ikke lede længe efter Big Smile

Men der er der masser af piger på kontoret, hvis du tager et billede af tre af dem i mankinien (altså ikke på samme tid), så må det gå lige op for et billede af dig?

P.S. Jeg nænnede ikke at sende en brugt mankini til dig Stick out tongue

Er mankinien fra dig? Tak Big Smile

Altså... Charlotte har set billedet af dig i mankini, og hun sagde: "Det dur ikke, at du stiller dig sådan an. Jeg får ikke et roligt øjeblik, og jeg har andet at gøre end at holde fruentimmere fra døren". Nå ja... Måske ikke HELT ordret citeret...

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:50

Jeg havde møde med advokat Peter Fredslund og en ekspert i mediejura i går eftermiddags. Mødet gik rigtigt godt, og de er begge meget entusiastiske mht. denne sag, og tager den til en lav "iværksætterpris" hvilket jeg siger tak for!

Vi har allerede masser af dokumentation, men jeg vil meget gerne høre fra flere som har været i kløerne hos Henrik Bruhn.

Så hvis du har haft kontakt med Henrik Bruhn, hvis du har prøvet et af hans koncepter eller bare har noget relevant information om ham, hans selskaber og koncepter så smid endelig en mail til mig :)

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:29

Det Torben skriver kunne nok hjælpe ham en del i sin sag og med de mange aktiviteter som Henrik Bruhn har haft, så kan det vist godt være svært at kæde koncepter og virksomheder sammen, så måske folk i denne tråd kunne skrive det CVR-nummer som eksempelvis har stået på eventuelle fakturaer til et givent koncept eller reklamematerialer/inkøb m.m. - måske der den vej kunne dukke noget uventet op som vil kunne bruges i den konkrete sag eller blot til SKAT, kurator etc.... skulle undre mig meget om ikke der til enkelte ting også kunne være brugt mere end et cvr-nummer :S

Vi har tidligere listet en række selskaber som Henrik Bruhn har oprettet og fået lukket igen, men blandt disse selskaber står eksempelvis skjulte-skatte.dk ikke blandt, hvormed det kan være svært at kæde de faktiske selskaber og mystiske koncepter sammen....

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:07

Hej Torben

Jeg har gemt en del email-kommunikation som jeg har fået af Henrik Bruhn og lagt det ud på nettet.

http://www.evensite.dk/HenrikBruhn/index.htm

Der er nok nået som kan bruges. Her opdager man hurtigt hvor god han er til undskyldninger og modsigelser.

Jeg finder nok noget mere snarest.

Med venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 15:12

Her er lidt adresseoplysninger om Platin Club Online

Platin Club ApS
Linå Bygade 13
8600 Silkeborg
Tlf.: 70 22 74 55
CVR: 28841337
Email: info@platinclub.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:43

Er du vimmer det er amatøragtigt det han skriver.

Jeg begriber helt ærligt ikke man falder for den slags.

Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 17:23

Ja, det har du ret i. Det er meget kendetegnene for Henriks projekter at han foregiver at det er gennemtestet i flere år og er klar til at køre. Når man så her tilmeldt sig viser det sig at man er med til at prøve om det virker. Det er her man godt kan kalde ham for svindler, for han er udemærket godt klar over at det måske ikke virker, selvom salgstalen siger noget andet. Alle de mails som du har set er jo et resultat af den storm af mails medlemmerne har bombarderet ham med. Så kommer den ene undskyldning efter den anden.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:33

Geteven:
Det er meget kendetegnene for Henriks projekter at han foregiver at det er gennemtestet i flere år

Så vidt jeg har kunne forstå, er mange/nogle af projekterne gennemtestet i flere år, og det er lige præcis det som er problemet.
Der findes pengemaskiner på nettet. Det er muligt at finde et system som har et smuthul hvor du kan hente penge ud igennem. Men da der ikke er nogen som nyder at give massere penge væk uden at få noget igen, bliver disse huller typisk lukket og "snævret ind" når de opdages.

Det betyder, at når en "pengemaskine" har kørt længe, så er den med alt sandsynlighed malket for hvad der malkes kan... og det eneste som er tilbage, er den sjal olie i bunden af brønden, som der virkeligt skal knokles for at få op.

Mikkel deMib udtrykte det meget godt i Operation X: Det svarer til at sælge en skattefidus fra 70'erne

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:52

Lige præcis, Nicolaj! Det er bl.a. derfor jeg aldrig har solgt den slags for jeg har da også mange gange i løbet af mine år i markedet stødt ind i guldårer. Men der er to vigtige faktorer der udvander disse fede fiduser: Antallet af folk der bruger dem - kendskabsgraden, og tiden der går, som du også nævner.

Da jeg f.eks. lavede mange MFA sites kune jeg med en meget lille indsats tjene en årsløn om måneden, men hvis jeg så skulle have solgt den "fidus" videre ville jeg have endt med at lyve for folk, for jeg vidste jo godt at netop denne "fidus" ville dø ud på et tidspunkt - hurtigere jo flere der gjorde det samme. Det ville i mine øjne være bedrageri hvis jeg havde bildt folk ind, at de kune tjene det samme som jeg - selvom jeg jo kunne bevise, om nødvendigt, at JEG havde gjort det.

Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 18:11

Alt det i nævner har jeg fattet for længe siden men det gør jo ikke Henrik Bruhn til et bedre menneske. Er det ikke ham vi skal have stoppet og hjælpe Torben og hans advokat med at beskrive vores kendskab til manden, eller er jeg helt ude i hampen?

Side 20 ud af 23 (222 indlæg)