Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 21 ud af 23 (222 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
En del af problemet i retsagen mod HB, kan vel så ligge i at bevise at/om han vidste at disse fiduser fra ubruglige, eller om han blot havde fundet/selv købt sig til info om dem og ikke havde den mentale kapasitet til at regne ud at de var ubruglige.
Ja undskyld jeg nu siger det så direkte, men hans mange kunder kunne ikke regne det ud, så der en chance for at han heller ikke kunne?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:13

Hvis min slagter sælger mig 500 gr oksekød og det viser sig at være lam, så kan jeg ophæve handlen - uanst om slagteren siger at han da troede det var oksekød. Pointen er i alle fald at jeg ikke har fået det jeg har købt, som det er blevet markedsført overfor mig. Hvis slagteren vidste at det han solgte ikke var oksekød, så er det bedrageri og er vist noget der behandles i straffeloven. Vidste han det ikke, så er nok mere et brud på forbrugerbeskyttelsen og markedsføringsloven.

Når man kommer i fængsel for bedrageri, så er det vist netop fordi at man har vist at det man gjorde var forkert.

Henrik Bruhn er utallige gange blevet konfronteret med, at det han solgte folk ikke virkede, så jeg tror simpelt hen ikke på at han har været uvidende om at hans produkter ikke levede op til det der blev markedsført. Og det er jo bl.a. også det som Kontant og Operation X har fokuseret på.

En ting jeg aldrig har haft Henrik Bruhn mistænkt for er at være uintelligent. Det tror jeg ikke han er. Og blind er han heller ikke. Så jeg kan som sagt ikke se at han skulle være uvidende om produkterne.

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:55

Så prøver de noget nyt igen (med et firma i panama?!):

KOMPLET OMLÆGNING!

Forbrugerstyrelsen har meddelt os at de mener vores nuværende forretningsmetode hvor medlemmerne anbefaler hinanden imod en returprovision eller lodsedler, kan være i strid med god markedsføringsskik.

Dette slagsmål ønsker vi ikke at tage, idet vi kan konstatere at systemet ikke fungerede optimalt i forhold til indtjening og support.

Vi kan simpelthen konstatere at der hvor vi tjener vores penge er ved udsending af nyhedsbreve, og der hvor vi bruger vores tid er ved passwordhjælp, support og administration.

Dette skal ses i lyste af at vi ved almindelig markedsføring kan købe nye medlemmer til en pris på 3-5 kroner stykket. Hele dette anbefalingssystem og den medfølgende tunge administration drejer sig om at spare et beløb på 3-5 kroner.

Vi kan nu efter vores første år konstatere at den almindelige markedsføringsomkostning kan tjenes hjem i løbet af 2 måneder hvorefter vi har et decideret overskud.

Sidst men ikke mindst har vi i denne virksomhed ét overordnet mål, nemlig at tjene penge til medejerne.

Derfor laver vi nu Forbrugerpenge.dk om til et rent nyhedsbrev hvor vi i stedet giver diverse service til vores medlemmer.

Konceptet bliver simpelthen at sikre en høj og stabil indtjening igennem reklamer.

For at sikre lovligheden forbliver intakt opløses det danske anpartsselskab og omlægges til et aktieselskab registreret i Panama, hvor vi ikke kan komme i konflikt med den danske lovgivning. Medejerskab og andele forbliver de samme, så i realiteten er der ingen ændringer i medejerskabet.

Udover dette kan vi med stor glæde meddele at Gratis Lodsedler træder ind i selskabets portefølje, således at vi nu ikke har én men to komplet uafhængige indkomster.

Vi laver derfor hele systemet om til rene nyhedsbreve og forøger overskuddet kraftigt igennem hele tiden at starte og udvikle nye nyhedsbreve der tjener penge på reklamer.

SIDST MED IKKE MINDST:

Der vil fra nu af blive KVARTALSMÆSSIGE udbetalinger i stedet for helårlige.

For at opsummere det hele:

1. Det danske anpartsselskab opløses og erstattes af et aktieselskab i Panama hvor du får præcis samme rettigheder og medejerskab som i det danske (vi sparer bare en masse penge, og er ikke i konflikt med nogen lovgivning).
  2. De nuværende sider omlægges til nyhedsbreve, og vi kommer derigennem til at tjene mange flere penge med færre udgifter.
  3. Der laves en ny medejerside hvor du selv kan redigere dine oplysninger og fortælle hvor du vil have din dividende tilsendt.
  4. Selskabet er blevet mange flere penge værd på grund af tilføjelsen af Gratis Lodsedler uden nogen omkostninger!

Du vil kunne se de nye sider i næste uge. Du vil kunne få svar på de spørgsmål du måtte have igennem det nye supportsystem der åbner sammen med den nye medejerside.

Du vil modtage en e-mail når siderne er online.

Kort sagt: GLÆD DIG… Nu bliver dine anparter penge værd!

Med venlig hilsen

Easy Dollar Bills

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:09

Man kan så vidt jeg ved ikke bare opløse et anpartsselskab uden videre...

Det skal da vedtages på en generalforsamling, og det lyder ikke som om kat123 har været inviteret med til sådan een!

Jeg kan godt lide den sidste sætning: "Nu bliver dine anparte penge værd!". Hvis ApS´et er opløst ER der jo ikke længere nogen anparter. Man kan også fortolke sætningen på dén måde, at anparterne indtil videre intet har været værd!

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:12

Det er da i hvert fald underholdende læsning. Spørgsmålet er så hvem der egentligt står bag ... Men Torben, du kunne jo prøve at indkalde ham der "Sven Laustsen" (eller hvad det nu er han heder) som vidne i din sag - så kan vi se om han overhovedet eksisterer, eller om det bare er Henrik Bruhn i forklædning :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 18:14

Det ser ud til at han findes, for jeg har fundet ham på De Gule Sider med samme adresse som jeg kunne finde for forbrugerpenge.dk hos dk-hostmaster.

Han har også et firma registreret i cvr-registret med cvr-nr 25684451 som hedder "BeeFree v/Svend Brumé Lausten".

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:18

Jo jo, han findes skam. Jeg har snakket i telefon med ham...

Prøv at søg på cvr.dk, der kan man blandt andet finde easy-dollar-bills mv., som er registreret på Svends adresse.

Desuden kan du finde ALLE Henrik Bruhns tvangsopløste firmaer. Listen er efterhånden ret lang!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:04
Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 03:09

Stærkt initiativ Rosenstand! Tænk på alle de sultne børn i Afrika der vil kunne ernære sig af Mikkels bare balder :-)

Forøvrigt, den dag dommen bliver afsagt i sagen mellem mig og Henrik Bruhn (hvis det overhovedet bliver en sag), så vil der 60 minutter efter sagens afslutning blive serveret fadøl på Café Bobbys i Herlev for dem som på nuværende tidspunkt har deltaget i debatten på Amino om Henrik Bruhn med mindst 2 indlæg, til min advokat, og til dem som har bidraget væsentligt til min sag enten i form af brugbar dokumentation eller fordi man har været vidrne.

Endelig vil der også blive serveret fadøl til dem som jeg bare synes er fede :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:11

Det er da en fadøl jeg med glæde vil nyde Smile

Dog bor jeg lidt langt væk fra Herlev, men har jeg mulig for at komme over og overvære sagen, så vil jeg gøre det.
Men lad os nu se om det overhovedet bliver til en retsag.

Side 21 ud af 23 (222 indlæg)