Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 17 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas jeg mente nu ikke at det havde noget med tilhørssted i forhold til et politisk parti - tværtimod mente jeg at det havde noget at gøre med den anskuelse du har rent politisk i forhold til nogle mere basale ting hvor du jo tydeligt vis ikke kunne være mere uenig med nogen end du er med f.eks. Frank Aen og Asmaa etellerandet - Derfor mener jeg også at det er lidt for letkøbt, specielt af folk som jo tydeligvis ikke er tabt bag en vogn, at gå så langt som at kalde nogen landsforrædere fordi man er uenige i deres politiske holdninger.

Ja, jeg deler fuldt ud din holdning til at Uffe var et fjols under muhammedkrisen og jeg så også gerne at paragraffen om at latterligegøre nogles religion blev fjernet fra lovgivningen - jeg kan absolut ikke se hvad religion har med det offentlige rum eller med loven at gøre og hvis folk vil være religiøse må de være det personligt men det kan aldrig blive en del af samfundet eller samfundets problem hvis de optiller regler for sig selv og deres eget valg af religion - Så vidt så godt altså tror jeg vi er enige, yes?

Men derfor kan jeg godt erkende at jeg er uenig på en række punkter med Asmaa og Frank Aen - ligesom jeg helt sikkert også er uenig med dig Thomas på en række punkter. Derfor er det enormt vigtigt at anderkende at man er uenige rent politisk og man har forskellige meninger, man skal altså anderkende uenigeheden og det er godt nok essentielt i et demokrati at man evner at anderkende uenigeheden uden at man begynder at kalde andre for landsforrædere, for så begynder man samtidigt at rører ved andre folks ytringsfrihed hvis de ikke kan udtale sig uden at blive kaldt landsforrædere - og vi er vel alle enige om at ytringsfriheden er det vigtigste?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:20

Jeg gider ikke diskutere, om en formummet muslimsk fundamentalist, der offentligt sanktionerer drab på danske soldater er landsforræder eller ej. Eller om hendes partiformand, der støtter hendes udtalelser, er det. Det er simpelthen for langt ude. Men jeg accepterer din holdning - så er det på plads.

Her er til gengæld en ny ikon eller vignette, om man vil. Og den må frit kopieres og indsættes på blogs og lignende steder - ingen copyright der. Højreklik - vælg "kopier" - indsæt på din blog, hjemmeside osv.

Ytringsfrihed må ikke knækkes af sultne advokater
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:41

Thomas Rosenstand:

Her er til gengæld en ny ikon eller vignette, om man vil. Og den må frit kopieres og indsættes på blogs og lignende steder - ingen copyright der. Højreklik - vælg "kopier" - indsæt på din blog, hjemmeside osv.

Ytringsfrihed må ikke knækkes af sultne advokater

Skide fedt logo Thomas - Det vil jeg helt sikkert gøre brug af !    Hvad er der iøvrigt blevet af det omtalte "netværk" på Mikkels blog http://www.demib.dk/blogger-ytringsfrihed-681.html

Er der nogle der har taget et initiativ ?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:13

Det er Birthe hos os - Danmarks bedste Art Director - der skal have æren for de 2 minutters arbejde, hun brugte på den sag. Og tak til!

Næ - ikke noget nyt om netværket, men vi kan vel lade vignetten være det første spæde skridt...?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:25

Fedt logo! MEGET bedre :)

Det må vi straks have spredt så meget som muligt ...

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:05

Ja, det er et rigtig fedt logo... Jeg måtte med det samme sprede budskabet...

Indlægget kan ses her: §77 - også for bloggere

Og jeg vil i samme åndedrag opfordrer alle andre til at smide logoet på deres site eller weblog.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:22

Jeg har også lige smidt et indlæg om paragraf 77 her - med logo! :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:39

Jeg har smidt det ind så det ligger på samtlige sider, med link til Bachmanns blog.

Iøvrigt, tusind tak for den støtte I giver. Jeg bliver sgu helt rørt :)

Også tak til Birthe. Jeg tror du vil finde ud af, at de 2 minutters arbejde vil blive udbredt på nettet hundredevis af steder. I hvert fald hvis det står til mig!

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:11

Torben Lage Frandsen:

Jeg har smidt det ind så det ligger på samtlige sider, med link til Bachmanns blog.

Iøvrigt, tusind tak for den støtte I giver. Jeg bliver sgu helt rørt :)

Også tak til Birthe. Jeg tror du vil finde ud af, at de 2 minutters arbejde vil blive udbredt på nettet hundredevis af steder. I hvert fald hvis det står til mig!

Hej Torben

Nu kan jeg godt unde Lars Bachmann et link, men det ville vel være mest fair, at logoet linker til mig på http://www.blog.concept-i.dk/ytringsfrihed/ - når nu ideen om at lave og bruge logoet er fra os og det er tegnet af os?

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:34

Det har du helt ret i Thomas. Jeg byttede rundt på jer. Sorry.

Linket er rettet.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Side 17 ud af 23 (222 indlæg)