Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 18 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt, at Lars drømmer om at være lige så lækker, som jeg er - se bare hans seneste stunt med en mankini... Så det er vel derfor, du ikke lige ku' kende forskel...? Big Smile

borat-joke.jpg

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:46

Jeg vil altid være klar til at støtte andre bloggere, som kommer i klemme, på den måde som dig, Torben.

Som Rosenstand skriver, så er det mest fair at han får linket :) men det er jo rettet.
(Jeg tror jeg sender en let brugt Mankini til Rosenstand, så kan vi se hvem der mest lækker... eller, der er vidst ikke nogen der lækker i en Mankini??) Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:49

Uden at have set din "mankini" lyder det som noget der burde hede en bi-kini :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:14

Nu har jeg læst om ham Henrik Bruhn... Hvem er han? Har han været efter jer alle?

Skal han have et hestehoved i sin seng?? Devil

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:49

Lars Bachmann:

Jeg vil altid være klar til at støtte andre bloggere, som kommer i klemme, på den måde som dig, Torben.

Som Rosenstand skriver, så er det mest fair at han får linket :) men det er jo rettet.
(Jeg tror jeg sender en let brugt Mankini til Rosenstand, så kan vi se hvem der mest lækker... eller, der er vidst ikke nogen der lækker i en Mankini??) Big Smile

Hvis du vasker den først, skal jeg gerne sørge for at blive fotograferet i den - og vise jer billedet. Hvis I tør se det, tør jeg gøre det!

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:20

Thomas Rosenstand:

Hvis du vasker den først, skal jeg gerne sørge for at blive fotograferet i den - og vise jer billedet. Hvis I tør se det, tør jeg gøre det!

Altså, hvis du lægger billedet ind på den side som jeg linker til, så tror jeg altså alligevel at jeg linker til Bachmanns blog ;o)

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:21
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Hej Torben

Hvis du taber den sag som han vil køre mod dig, vil jeg gerne sponsere dig med 500 DKK. Syntes ikke der er brug for folk som ham i branchen. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:38

Nillerrune:

Hej Torben

Hvis du taber den sag som han vil køre mod dig, vil jeg gerne sponsere dig med 500 DKK. Syntes ikke der er brug for folk som ham i branchen. 

Tak Nillerrune! Tror/håber ikke at det bliver nødvendigt Smile

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 07:02

Nå, men en ting kan Henrik Bruhn da være helt sikker på - han skal nok blive endnu mere kendt nu :)

Hej Mikkel.

Med det statement tror jeg at du slog hovedet på sømmet... det er nok behovet for at blive "kendt" der gør at nogle, på sygelig vis, bliver ved med at gøre dumme ting.. Det og så muligheden for at score hurtige penge. Det eneste jeg tror man kan gøre er det som I jo er nogle der gør.. informer - informer - informer...Og så bare BE til at folk tager informationerne til sig. Andet kan man ikke gøre.

Men i en verden hvor penge er ved at blive ALT så vil der være folk der falder i fælden. Jeg har da også siddet i et par af slagsen, gennem de 21 år jeg har engageret mig i iværksætteri.

Side 18 ud af 23 (222 indlæg)