Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 7 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

så vidste jeg seriøst irritere dig over jeg kommenteret her og forsvaret Morten skulle du have tænkt dig bedre om før du publiceret indlægget

Det var et forsøg på HUMOR, og det er ALMINDELIGT kendt at man siger om en MAND der skriver sure indlæg at HAN FÅR FOR LIDT.

Jeg orker dig ikke mere, det er ikke mit job at lære dig at forstå det skrevne ord, endsige det der skrives mellem linierne.

Som sagt forklaret jeg bare hvorfor det overtræder hans grænser , vis du ikke kan klare de ekstrem mange gange det sker at en som Morten , siger det overtræder hans grænse , så tænk dig godt om før du klikker på publicere knappen

jo det er en hård tale måde du bruger engang imellem og det forklare jeg bare , du behøver ikke forstå mig , jeg forstår dog ikke dig hvorfor du ikke forstår at det , overtræder tit brugers grænse dit sporgbrug som igen skete da du lavet en kommentar til Morten

Tænk over hvad du publicere så slipper du for at træde over bruger såsom skete med Morten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Tænk over hvad du publicere så slipper du for at træde over bruger såsom skete med Morten

Han har IKKE skrevet jeg har overtrådt hans grænser. Det er DIG der fucking bliver ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved med at blande dig igen igen igen igen igen, i noget der IKKE har med dig at gøre.

FAT det dog snart.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:05

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

Morten88:
Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!
Affiliate-sider overalt på Amino - opbygget i Wordpress - intet unikt!

Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)

Jeg forstår ikke pointen? At være kritisk omkring noget er ikke ensbetydende med at jeg går personligt mod folk. De folk der smider lort og halvfærdige projekter online, ved det jo godt selv.

Du er lidt sur.

Dette var hans mening , han mener du er for personlig fat det dog  , jeg prøver at sige hvorfor han mener det gik for meget personligt på ham ,

jeg mener det samme som ham at det gik lidt for meget personligt , derved prøver jeg at hjælpe dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:07

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Han har IKKE skrevet jeg har overtrådt hans grænser. Det er DIG der fucking bliver ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved med at blande dig igen igen igen igen igen, i noget der IKKE har med dig at gøre.

FAT det dog snart.

Det betyder det samme om han skriver det går for meget personligt eller skriver det overtræder ens grænser , jeg blander mig fordi du ikke forstod det gik personligt på ham og støttet ham derved

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten88:

Hvis du læste mit indlæg så burde du få det indtryk at jeg ikke blot vurdere ud fra designet - det er meget  muligt at det ser sådan ud i den opstilling, men det er så min fejl, og ikke meningen.

Hey Superman or Superwoman or what ever Smile

Nu er det ik min skyld, at du stortset hele tiden omtaler designet. Du kan se det er WP blot ved at scrolle ned, du kan se det er WP på layoutet, du kan se mig her og du kan se mig der... Du skriver ik om andet end designet mere eller mindre!

Morten88:

Ja jeg kan godt se det sjove i at jeg nedgøre mine konkurrenter, og ikke vil vise mine sider - jeg sidder her og faktisk griner, fordi det er så sjovt. Nej. Men hvis du gad og tage dig tid til at læse hvad jeg skrev,  og ikke kun dele af det, så ville du indse at jeg rent faktisk har brug for de penge jeg tjener, jeg er under uddannelse, og min indkomst har gjort at jeg ikke har mulighed for at få SU - så derfor er det alfa omega at jeg ikke mister nogen som helst form for indtjening, så hvorfor tage chancen.

Du tuder over konkurrence! Hvor charmerende hehe
Det er helt sikkert alle andres skyld, at du har tjent for meget, og haft et overforbrug. Måske en landsindsamling er løsningen? ;D

Morten88:

Når jeg går Amino-trådene igennem, så ser jeg ofte at der er sider i folks signatur, og min egen tanke er ligeledes ofte: Damn, go' idé, den må jeg lige huske. Min mening er så at hvis man poster dele af sin virksomhed på et iværksætterforum - så får man flere konkurrenter, og det kan godt være at du synes det er sjovt at konkurrere med så mange folk som muligt, men det synes jeg ikke.

Haha Superguy der er vist noget, som du ik helt forstår! Der er langt fra tanke til handling, og især når det gælder bæredygtige projekter!
At folk tænker eller prøver hjerteløst at kopiere din sider, det får næppe den mindste indflydelse! For hvis tingene gøres halvhjertet, så bliver resultatet derefter...

Morten88:

Mine konkurrenter er ikke dårlige. Men jeg har trods alt arbejdet med hjemmesider og SEO i 6 år, man lære vel hvad der virker og ikke gør - det er muligt du har samme "erfaring" - men ud fra dit indlæg virker det mere som om du er pigefornærmet - tag det som du vil.

Er jeg pigefornærmet? Hva skulle jeg være pigefornærmet over? Jeg spørger dig om indblik i dine super sider, men du vil intet vise.
Du tuder og tuder og tuder, og vælger at give et design på WP skylden for din elendighed... Tag dog ansvar for dig selv, og skid hul i hva andre gør...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20

Fashion-Seller:

Morten88:

Hvis du læste mit indlæg så burde du få det indtryk at jeg ikke blot vurdere ud fra designet - det er meget  muligt at det ser sådan ud i den opstilling, men det er så min fejl, og ikke meningen.

Hey Superman or Superwoman or what ever Smile

Nu er det ik min skyld, at du stortset hele tiden omtaler designet. Du kan se det er WP blot ved at scrolle ned, du kan se det er WP på layoutet, du kan se mig her og du kan se mig der... Du skriver ik om andet end designet mere eller mindre!

Morten88:

Ja jeg kan godt se det sjove i at jeg nedgøre mine konkurrenter, og ikke vil vise mine sider - jeg sidder her og faktisk griner, fordi det er så sjovt. Nej. Men hvis du gad og tage dig tid til at læse hvad jeg skrev,  og ikke kun dele af det, så ville du indse at jeg rent faktisk har brug for de penge jeg tjener, jeg er under uddannelse, og min indkomst har gjort at jeg ikke har mulighed for at få SU - så derfor er det alfa omega at jeg ikke mister nogen som helst form for indtjening, så hvorfor tage chancen.

Du tuder over konkurrence! Hvor charmerende hehe
Det er helt sikkert alle andres skyld, at du har tjent for meget, og haft et overforbrug. Måske en landsindsamling er løsningen? ;D

Morten88:

Når jeg går Amino-trådene igennem, så ser jeg ofte at der er sider i folks signatur, og min egen tanke er ligeledes ofte: Damn, go' idé, den må jeg lige huske. Min mening er så at hvis man poster dele af sin virksomhed på et iværksætterforum - så får man flere konkurrenter, og det kan godt være at du synes det er sjovt at konkurrere med så mange folk som muligt, men det synes jeg ikke.

Haha Superguy der er vist noget, som du ik helt forstår! Der er langt fra tanke til handling, og især når det gælder bæredygtige projekter!
At folk tænker eller prøver hjerteløst at kopiere din sider, det får næppe den mindste indflydelse! For hvis tingene gøres halvhjertet, så bliver resultatet derefter...

Morten88:

Mine konkurrenter er ikke dårlige. Men jeg har trods alt arbejdet med hjemmesider og SEO i 6 år, man lære vel hvad der virker og ikke gør - det er muligt du har samme "erfaring" - men ud fra dit indlæg virker det mere som om du er pigefornærmet - tag det som du vil.

Er jeg pigefornærmet? Hva skulle jeg være pigefornærmet over? Jeg spørger dig indblik i dine super sider, men du vil intet vise.
Du tuder og tuder og tuder, og vælger at give et design på WP skylden for din elendighed... tag dog ansvar for dig selv, og skid hul i hva andre gør...

Du har ikke givet mig noget at svare på, men blot en bunke sætninger som jeg ikke kan bruge til en skid. Du forsøger at være provokerende, nedladende og sjov - dog vil jeg komme med et svar alligevel, kun for hyggens skyld.

Jeg ser og analysere. Jeg ved ikke hvor det der "tuderi" kommer ind henne, men du må have haft en meget sørgelig barndom siden det er det eneste ord der popper op i dit hoved. Jeg tuder ikke over noget som helst, men hvorfor fanden i helvede skulle jeg frivilligt lade konkurrenterne komme tæt på mig? Jeg tuder ikke over konkurrence - jeg har bare ikke lyst til at den er der. Jo mindre konkurrence der er, jo mere tjener mine sider - giver det mening?

Giver det mening at når jeg finder et guldkorn, at jeg så ikke vil smide det ud til gud og hver mand - vel og mærke til fri afbenyttelse? Den eneste der tuder og ikke har noget relevant at sige er dig - og hvis der kommer et komplet useriøst svar fra dig til mig igen (efter min egen vurdering), så skal du ikke forvente et svar.

End of fucking story!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:26

WinkTIL:

Mikael christiansen
svarede: 02-13-2011 17:13 | IP-adresse er gemt

Afsender og karakter kan ses af Amino Plus-medlemmer

Lagersalg123 - JEN
svarede: 02-13-2011 17:36 | IP-adresse er gemt

Afsender og karakter kan ses af Amino Plus-medlemmer

TIL

WinkAMINO:

Kunne man ikke lave nogle ”interne” Amino regler, således  at disse 2 (Mikael og Jan, Lagersalg) ikke må optræde i samme tråd, for så går det altid galt ????. Nærværende er ikke første gang det går galt for de 2 debattører. For ikke længe siden var det Nazitiden og Mellemøstlige udfordringer der skulle bekriges.

Hat I to tænkt over - hvad Google vil tænke og sige til sådanne bidrag ??? For jeres egen skyld og branding skulle I måske tænke lidt over det, bare et lille ”håndværker råd” ganske gratis på en søndag – normalt vil det koste overarbejds tillæg.

Jeg læser med meget på side linjen på Amino, og synes I begge deltager med mange gode bidrag til andre iværksættere, men de sidste bidrag i denne her tråd får ingen noget ud af. I kunne i stedet havde ordnet det i PM. Det fandt jeg selv ud forholdsvis hurtigt på Amino i relation til bl.a. Allan, Design You og Mikkel Friis Medie m.m.

Jeg kunne også opfordre JER til at anvende PMer. Så bliver vi andre skånet for latterlige og ligegyldige bidrag i et IVÆRKSÆTTERMILJØ

YesBedste hilsener til alle

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk/referencer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:30

Mikael christiansen:

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

Morten88:
Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!

Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)

Jeg forstår ikke pointen? At være kritisk omkring noget er ikke ensbetydende med at jeg går personligt mod folk. De folk der smider lort og halvfærdige projekter online, ved det jo godt selv.

Du er lidt sur.

Dette var hans mening , han mener du er for personlig fat det dog  , jeg prøver at sige hvorfor han mener det gik for meget personligt på ham ,

jeg mener det samme som ham at det gik lidt for meget personligt , derved prøver jeg at hjælpe dig

Du forstår ganske enkelt ikke det han skriver.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jeg kunne også opfordre JER til at anvende PMer. Så bliver vi andre skånet for latterlige og ligegyldige bidrag i et IVÆRKSÆTTERMILJØ

Jeg vil helst bare slippe for ham.

Det er ham der blander sig ustandseligt, og det er fandme ikke min skyld at han ikke kan indholdslæse og forstå det skrevne ord. Denne manglende evne, uanset hvor tabubelagt emnet er, giver konstant misforståelser og gnidninger omkring ting der aldrig er sagt.

Og jeg er så pisse hamrende træt af hans indblanden og hans fordrejninger af det skrevne ord, og han blander sig konstant i ting der ikke kommer ham ved.

Og han skal ikke skrive til mig i PM, sidst med det Du henviser til, der spammede han mig helt vildt ALENE på grund at misforståelser og mine sammenligninger, som han IKKE fattede en meter af.

Jeg er normalt et GANSKE tålmodigt menneske, men Michael er kraftigt ved at ramme loftet, så hvis han bare holder sin kæft i og ikke egenfortolker mine ord, så er alt fint. Hvis han er i tvivl må han spørge, det kan ikke passe jeg skal til at skrive for at han kan forstå det.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

Morten88:

Du er lidt sur.

Du forstår ganske enkelt ikke det han skriver.

Vis det går meget personlig på en , betyder det samme at man overtræder ens anden person grænse , det gør det i hvert fald i Det Danske  jeg har lært om du lært Dansk på en anden måde , kan det blive en lang tråd dette her

Side 7 ud af 9 (87 indlæg)