Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus von Arenstorff:

Præcis, det her er også den første side jeg laver, så man kan vel næppe forvente det store :) Men det er såmænd ikke mig der er ligeglad med designet, det er dem. Derfor er et standard free template jo super, og nej, selvfølgeligt klasker man ikke bananer på siderne af en musikbutik. Du behøves ikke at fremstille folk dummere end de er.

Min holdning? Min holdning er bare, at folk skal have lov til at lave hvad de vil på nettet, og jeg kan sagtens acceptere folk ikke har de store penge at gøre med, og derfor selv prøver, respekt for det. Nogle bruger så langtid på det, at de faktisk bliver gode til det, men det er dét stadie du ikke kan acceptere. Du forventer at de levere fantastiske sites første gang, lyder det til. Men Rom blev ikke bygget på én dag. :)

Du har ret i at jeg satte det noget firkantet op, hvilket jeg af og til kommer til at gøre ubevidst. Selvfølgelig har alle ikke røven fuld af penge, som der står "website" på. Men jeg kunne nu godt tænke mig at se din side når det er - hvis du i modsætning til mig, gerne vil vise mig den.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:54

Morten88:

Hvis du kigger på de første 3 sider, og fortæller mig at du ikke kan se nogen sammenligning overhovedet, så er der noget galt. Du kan da se at de er ens bygget op men med lidt andre designs. Det er ikke noget jeg ville bide mærke i da det overhovedet ikke er sådanne sider jeg referere til, men når vi nu er igang, så kan jeg lige forklarer min "fail" til pixelhuset.

Jeg tror vi har forskellige værdier for hvad "gode hjemmesider" er for noget. En hjemmesiden handler jo ikke om teknik, men om kommunikation. Og WP er bare et værktøj.

Alle de link jeg gav tidligere, er alle designet i Photoshop ud fra nogle kommunikative værdier. Og slet ikke hvordan WP virker. 

Og Morten88 - det er ikke særlig smart at kopier tekster fra hjemmesider og smide dem på Amino. Nu er der et DC problem som jeg skal have Admin til at fjerne.

Admin! vil du venligst fjerne det indhold Morten88 har kopieret fra Pixelhuset's hjemmeside. Tak :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Niels Henriksen:

Det er korrekt at der er kommet MANGE wordpress sider frem efterhånden som folk finder ud af at det eksistere og hvad det kan. Men jeg ser også mange som mener at WP er medicinen der kan kurrer alt mellem himmel og jord. "Jeg skal have lavet et site der kan 10000000 forskellige ting" - "Det kan jeg lave i Wordpress og koster dig kun 800 kr".

Men det er ikke systemet der er problemet. Det er dem der bruger det og som ikke ved bedre. Der laves mange gode sider i wordpress idag og der laves immervæk også mange dårlige. Det samme gælder håndkodning og andre systemet.

Nok et af de værste eksempler jeg har set var et site hvor man kunne bliv medlem og der skulle man så logge sig ind i WP's backend. Et sted som kun admin på siden har adgang til. Det var skræmmende.

Der er nogle ting som WP IKKE skal bruges til.

Selv bruger jeg også et system istedet for at håndkode (Umbraco) og jeg sidder nu på flere projekter som JEG har vurderet ikke kan laves i WordPress.

Jeg har givet 5 stjerner til trådstarter for nogle gange er der nogle der skal gå mod strømmen så andre begynder at tænke over tingene istedet for bare at følge med.

Men det jeg mener er brug WP..... men brug det ikke ud over grænserne.

Umbraco havde jeg faktisk ikke hørt om før nu, men det er fordi jeg koder PHP, og ikke ASP.NET..

Hehe, ja det med backend login var sgu ikke for smart! Jeg giver dig ret i stort set alt hvad du skriver i dette indlæg, da der selvfølgelig er guldkorn hist og her, men som jeg også skrev så synes jeg let at disse bliver overtrumfet.

Eksempelvis kan jeg lave en side som er af ekstremt ringe kvalitet, ja vel nærmest bare en tables eller div boks i en .html - fil, med noget tekst i og få den til at rangere højt på "the big G" med tilstrækkeligt søgemaskineoptimering, og det synes jeg er helt vildt.

Selvfølgelig er det ikke systemets skyld, og det var måske også lige hurtigt nok skrevet, men som du selv siger, så er der altså bare et ekstremt antal folk der netop IKKE kan bruge det ordentligt, og som berettiget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

Peter Lauge:

Morten88:

Hvis du kigger på de første 3 sider, og fortæller mig at du ikke kan se nogen sammenligning overhovedet, så er der noget galt. Du kan da se at de er ens bygget op men med lidt andre designs. Det er ikke noget jeg ville bide mærke i da det overhovedet ikke er sådanne sider jeg referere til, men når vi nu er igang, så kan jeg lige forklarer min "fail" til pixelhuset.

Jeg tror vi har forskellige værdier for hvad "gode hjemmesider" er for noget. En hjemmesiden handler jo ikke om teknik, men om kommunikation. Og WP er bare et værktøj.

Alle de link jeg gav tidligere, er alle designet i Photoshop ud fra nogle kommunikative værdier. Og slet ikke hvordan WP virker. 

Og Morten88 - det er ikke særlig smart at kopier tekster fra hjemmesider og smide dem på Amino. Nu er der et DC problem som jeg skal have Admin til at fjerne.

Admin! vil du venligst fjerne det indhold Morten88 har kopieret fra Pixelhuset's hjemmeside. Tak :-)

You got to be kidding me?

Jeg tror du tager DC alt for seriøst. DC er seriøst nok, men tror du din side bliver deindexeret fordi der står 2 linjer fra din side? Nu har jeg lige skrevet "You got to be kidding me"..

Nu bliver siden: http://slackmeister.wordpress.com/ nok deindexeret og devalued i morgen.

Jeg har rettet det tilstrækkeligt til at det ikke er nødvendigt at slette - kun for din skyld - jeg er jo ikke et svin.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:03

Peter Lauge:

Hvis det er de 3 linker han har kopieret ind tidligere så vil der ikke være noget DC problem her idet de er taget ud fra teksten på din side. Ellers må du lige sige hvor det er.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:06

Morten88:
Umbraco havde jeg faktisk ikke hørt om før nu, men det er fordi jeg koder PHP, og ikke ASP.NET..

Kan anbefale det. Man kan rimelig meget uden at skulle kode én eneste linie .NET. Sidder lige nu på et størrer site hvor det skal bruges.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten88 får for lidt - det' derfor han er så'n

Alt for lidt kissemisse, alt for meget hånd

Han plejed' at få så meget, men nu får han for lidt

Ja han får alt for lidt af det der er rigtig fedt

Han får for lidt - det er hans mangel på held

Alt for lidt kissemisse alt for meget sig selv

Han får for lidt - alt for lidt - han får for lidt

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26

Lagersalg123 - JEN:

Morten88 får for lidt - det' derfor han er så'n

Alt for lidt kissemisse, alt for meget hånd

Han plejed' at få så meget, men nu får han for lidt

Ja han får alt for lidt af det der er rigtig fedt

Han får for lidt - det er hans mangel på held

Alt for lidt kissemisse alt for meget sig selv

Han får for lidt - alt for lidt - han får for lidt

Rigtig skægt... haaaah haaaaah haaaah. . . .

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 15:28

Hey Über Mod. kan vi så få lukket den tråd så vi kan få ro nede på grøn stue....?!?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Kennet:

Hey Über Mod. kan vi så få lukket den tråd så vi kan få ro nede på grøn stue....?!?

Hva' er grunden til en evt. lukning? Der er meget relevant information - at nogle individer vælger at te sig mere eller mindre barnligt er jo nettet i en nøddeskal.

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)