Du har ret i at jeg satte det noget firkantet op, hvilket jeg af og til kommer til at gøre ubevidst. Selvfølgelig har alle ikke røven fuld af penge, som der står "website" på. Men jeg kunne nu godt tænke mig at se din side når det er - hvis du i modsætning til mig, gerne vil vise mig den.
|
Morten88:Hvis du kigger på de første 3 sider, og fortæller mig at du ikke kan se nogen sammenligning overhovedet, så er der noget galt. Du kan da se at de er ens bygget op men med lidt andre designs. Det er ikke noget jeg ville bide mærke i da det overhovedet ikke er sådanne sider jeg referere til, men når vi nu er igang, så kan jeg lige forklarer min "fail" til pixelhuset.
Jeg tror vi har forskellige værdier for hvad "gode hjemmesider" er for noget. En hjemmesiden handler jo ikke om teknik, men om kommunikation. Og WP er bare et værktøj.
Alle de link jeg gav tidligere, er alle designet i Photoshop ud fra nogle kommunikative værdier. Og slet ikke hvordan WP virker.
Og Morten88 - det er ikke særlig smart at kopier tekster fra hjemmesider og smide dem på Amino. Nu er der et DC problem som jeg skal have Admin til at fjerne.
Admin! vil du venligst fjerne det indhold Morten88 har kopieret fra Pixelhuset's hjemmeside. Tak :-)