Hej, Jeg omformulere lige overskriften til noget lidt længere: Er jeg den eneste der er træt af at se Wordpress overalt på nettet, med de samme designs og samme inkompetence? Inden nogen begynder at tro at jeg hader WP, så lad mig gøre det klart at jeg synes WP er et godt system, til begyndere. Nu er jeg affiliate - jeg sælger ting på nettet, skriver blogs om det på nettet, og jeg tjener penge via Adsense ligeledes. Jeg kigger derfor et ekstremt antal af blogs og hjemmesider igennem hver dag, da jeg skal vurdere konkurrence, indtjeningsmuligheder osv. osv. i kender rutinen. Det der frustrere mig er det overdrevne forbrug af Wordpress som forekommer overalt på disse sider. Ikke fordi at siden er opbygget via Wordpress - men derimod at Wordpress har gjort det muligt for enhver idiot at smide lort, og atter LORT ud på nettet. Wordpress er perfekt for de som vil tjene penge, men er en lort for de som søger information. Jo, der findes skam gode Wordpress-sider derude, med masser af dejlig og nyttig information. Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet! Arh og dog... Der findes nogle unikke designs/templates, men med det sagt, så ser jeg dagligt at disse sider har nøjagtigt samme design som andre sider - igen - intet unikt! Man kan stort set altid se fra start til slut om en side er opbygget i Wordpress, uden at kigge sidens kildekode eller bund igennem - for Wordpress er så forbandet ensformigt. Wordpress med unikke templates = helt perfekt. Wordpress med samme designs, igen og igen, med idioter bag roret = kæft noget lort! I kan selv vurdere hvor de fleste ligger. Jeg ser mange kanont fede sider bygget op med Wordpress - tro mig, det er ikke kun negativt snak fra min side, men det er så irriterende at se på det samme design i længden, de samme tekster - ligegyldige artikler, som ikke giver svar på en SKID! Bevares - hjemmesider med egne platforme etc. etc. kan også indeholde lorteinformation - men det var i det mindste begrænset, da ikke mange kunne finde ud af det. Men Wordpress har desværre gjort det muligt for idioter overalt på kloden, at poste pis og kanel hver dag og konstant. Min frustration kommer i øvrigt også fordi jeg læste at en Amino skrev "Jeg kan se du bruger Wordpress, hvilket er positivt" - arh come on! Det er fanme ikke positivt hvis siden ligner lort, og siden ér lort. Siden var så i dette tilfælde hverken lort, eller lignede lort - tvært imod. Det er virkelig som om at kvantitet kommer før kvalitet efterhånden. Jeg har bygget min egen platform, som gør det muligt for mig at variere mellem designs så let som at knipse i fingrene - jeg designer hver enkelt side selv, og fra bunden - om jeg så skal bruge 12-16 timer på det - så længe jeg ved jeg får noget som sparker røv. Jeg ved at firmaer gerne vil tjene penge - også mit eget, men jeg sætter kvalitet foran kvantitet. Forestil jer verdens fineste by... Der kommer nu en flok fede idioter, og smider slikpapir, ispapir, madpapir, cigaretskodder, cigaretpakker, anden emballage etc. etc. overalt.. Nå :) undskyld min vrede - jeg har ikke læst det igennem, men skrevet ud fra hvad jeg tænkte i øjeblikket. |
Det var da et dejligt negativt indlæg.
Se evt. min flotte wordpress hjemmeside
men det er selvfølgelig heller ikke en affiliate side.
Må vi se din hjemmeside?