Webartisten har heller ikke bygget sin egen side op i Wordpress - nice job! Webartisten har edderbankeme også gjort et godt stykke arbejde med kpuds.. Det er overhovedet ikke der jeg vil hen - siden er jo kanon - og der har Wordpress sin ret! |
Niels Henriksen:Det er korrekt at der er kommet MANGE wordpress sider frem efterhånden som folk finder ud af at det eksistere og hvad det kan. Men jeg ser også mange som mener at WP er medicinen der kan kurrer alt mellem himmel og jord. "Jeg skal have lavet et site der kan 10000000 forskellige ting" - "Det kan jeg lave i Wordpress og koster dig kun 800 kr".
Men det er ikke systemet der er problemet. Det er dem der bruger det og som ikke ved bedre. Der laves mange gode sider i wordpress idag og der laves immervæk også mange dårlige. Det samme gælder håndkodning og andre systemet.
Nok et af de værste eksempler jeg har set var et site hvor man kunne bliv medlem og der skulle man så logge sig ind i WP's backend. Et sted som kun admin på siden har adgang til. Det var skræmmende.
Der er nogle ting som WP IKKE skal bruges til.
Selv bruger jeg også et system istedet for at håndkode (Umbraco) og jeg sidder nu på flere projekter som JEG har vurderet ikke kan laves i WordPress.
Jeg har givet 5 stjerner til trådstarter for nogle gange er der nogle der skal gå mod strømmen så andre begynder at tænke over tingene istedet for bare at følge med.
Men det jeg mener er brug WP..... men brug det ikke ud over grænserne.
Umbraco havde jeg faktisk ikke hørt om før nu, men det er fordi jeg koder PHP, og ikke ASP.NET..
Hehe, ja det med backend login var sgu ikke for smart! Jeg giver dig ret i stort set alt hvad du skriver i dette indlæg, da der selvfølgelig er guldkorn hist og her, men som jeg også skrev så synes jeg let at disse bliver overtrumfet.
Eksempelvis kan jeg lave en side som er af ekstremt ringe kvalitet, ja vel nærmest bare en tables eller div boks i en .html - fil, med noget tekst i og få den til at rangere højt på "the big G" med tilstrækkeligt søgemaskineoptimering, og det synes jeg er helt vildt.
Selvfølgelig er det ikke systemets skyld, og det var måske også lige hurtigt nok skrevet, men som du selv siger, så er der altså bare et ekstremt antal folk der netop IKKE kan bruge det ordentligt, og som berettiget.
Bliv gratis medlem