Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme) @Michael find dig en anden at stalke. Og derudover er jeg er pisse træt af at læse dit tøsefnidder om folk der giver dig 1 stjerne og om at Amino skal være et bedre sted og Du skal have forklaringer på alt. Amino ER et godt sted, men jeg er ved at brække mig over din selvbestaltede moderatorrolle og tudefjæskommentarer. |
Lagersalg123 - JEN:Morten88:Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!
Affiliate-sider overalt på Amino - opbygget i Wordpress - intet unikt!Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)
@Michael find dig en anden at stalke. Og derudover er jeg er pisse træt af at læse dit tøsefnidder om folk der giver dig 1 stjerne og om at Amino skal være et bedre sted og Du skal have forklaringer på alt. Amino ER et godt sted, men jeg er ved at brække mig over din selvbestaltede moderatorrolle og tudefjæskommentarer.
Dit indlæg gav overhovedet ingen viden videre , jeg sagde bare min mening , ja er træt af en stjerner vis de gives uden kommentar for det giver ingen viden videre hvorfor man har fået det.
Men skriver ingen personlig ting som dig det lader jeg dig og morratter rolle tudfjæskommentar sådan kommentar høre ikke hjemme på et iværksættere forum
Ja tråd kan blive lang med dig for kan være direkte meget personlig i måde du skriver på , det ved du træder overpå nogle bruger lige vel hvad sådan er det bare og det må du leve med og jeg prøver bare at forklare dig , hvorfor nogle føler som de føler og det er okay du er af en anden opfattelse , det er i frit land vi lever i
Vis føler du føler det hårdt som du skriver at morten synes det er forkert skulle du tænke over hvad du skriver , korrekt jeg forsvar tit dem der bliver angrebet og prøver at forklare hvorfor de tager det sådan
Ps. kan desuden sætte mine indlæg som skjul vis du ikke vil læse dem .
Bliv gratis medlem