Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 6 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten88:

Kennet:

Hey Über Mod. kan vi så få lukket den tråd så vi kan få ro nede på grøn stue....?!?

Hva' er grunden til en evt. lukning? Der er meget relevant information - at nogle individer vælger at te sig mere eller mindre barnligt er jo nettet i en nøddeskal.

korrekt så et af de værste eks. lige før , det går kun mod personligt og giver ligefrem ingen viden videre og det er et iværksættere forum  vi er på hvor vi hjælper hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

Morten88 får for lidt - det' derfor han er så'n

Alt for lidt kissemisse, alt for meget hånd

Han plejed' at få så meget, men nu får han for lidt

Ja han får alt for lidt af det der er rigtig fedt

Han får for lidt - det er hans mangel på held

Alt for lidt kissemisse alt for meget sig selv

Han får for lidt - alt for lidt - han får for lidt

Rigtig skægt... haaaah haaaaah haaaah. . . .

ja det var vel sådanne kommentar du mente der ikke gav viden videre , nærmeste personligt det synes jeg ikke er relevant på et iværksættere forum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12

Mikael christiansen:

Morten88:

Lagersalg123 - JEN:

Morten88 får for lidt - det' derfor han er så'n

Alt for lidt kissemisse, alt for meget hånd

Han plejed' at få så meget, men nu får han for lidt

Ja han får alt for lidt af det der er rigtig fedt

Han får for lidt - det er hans mangel på held

Alt for lidt kissemisse alt for meget sig selv

Han får for lidt - alt for lidt - han får for lidt

Rigtig skægt... haaaah haaaaah haaaah. . . .

ja det var vel sådanne kommentar du mente der ikke gav viden videre , nærmeste personligt det synes jeg ikke er relevant på et iværksættere forum

Lige præcis Mikael Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Morten88:
Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!
Affiliate-sider overalt på Amino - opbygget i Wordpress - intet unikt!

Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)

@Michael find dig en anden at stalke. Og derudover er jeg er pisse træt af at læse dit tøsefnidder om folk der giver dig 1 stjerne og om at Amino skal være et bedre sted og Du skal have forklaringer på alt. Amino ER et godt sted, men jeg er ved at brække mig over din selvbestaltede moderatorrolle og tudefjæskommentarer.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:47

Lagersalg123 - JEN:

Morten88:
Men der findes nok lige 20 gange så mange Wordpress-sider med lort på. Bare se de seneste artikeldatabaser der bliver oprettet, og smidt ud på Amino. De er opbygget i Wordpress - intet unikt overhovedet!

Ja og det er jo ikke personligt mod de Aminobrugere der har lanceret dem (ironi kan forekomme)

@Michael find dig en anden at stalke. Og derudover er jeg er pisse træt af at læse dit tøsefnidder om folk der giver dig 1 stjerne og om at Amino skal være et bedre sted og Du skal have forklaringer på alt. Amino ER et godt sted, men jeg er ved at brække mig over din selvbestaltede moderatorrolle og tudefjæskommentarer.

Dit indlæg gav overhovedet ingen viden videre , jeg sagde bare min mening , ja er træt af en stjerner vis de gives uden kommentar for det giver ingen viden videre hvorfor man har fået det.

Men skriver ingen personlig ting som dig det lader jeg dig og morratter rolle tudfjæskommentar sådan kommentar høre ikke hjemme på et iværksættere forum

Ja tråd kan blive lang med dig for kan være direkte meget personlig i måde du skriver på , det ved du træder overpå nogle bruger lige vel hvad sådan er det bare og det må du leve med og jeg prøver bare at forklare dig , hvorfor nogle føler som de føler og det er okay du er af en anden opfattelse , det er i frit land vi lever i

Vis føler du føler det hårdt som du skriver at morten synes det er forkert skulle du tænke over hvad du skriver , korrekt jeg forsvar tit dem der bliver angrebet og prøver at forklare hvorfor de tager det sådan

Ps. kan desuden sætte mine indlæg som skjul vis du ikke vil læse dem .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

Lagersalg123 - JEN:

Morten88:

Jeg forstår ikke pointen? At være kritisk omkring noget er ikke ensbetydende med at jeg går personligt mod folk. De folk der smider lort og halvfærdige projekter online, ved det jo godt selv.

Du er lidt sur.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:02

Morten88:

Du er lidt sur.

Aldrig :)

Det er kun Michael der seriøst irriterer mig.

@Mit... Du få for lidt... indlæg var udelukkende et, så tilsyneladende forfejlet, forsøg på humor i forhold til dit oprindelige indlæg.

@Morten88 - Dit oprindelige indlæg angående WP, så er det jo et simpelt CMS der har udviklet sig til at være temmligt omfattende og til tider har sine begrænsninger, men også i høj grad har sin berettigelse.

Det er jo langt fra alle rundt omkring der besidder den samme viden eller ønske om at gøre tingene anerledes, som dig. Og desværre har folk der har lavet WP ikke gjort tingene simple, og det samme gælder også for f.eks. Magento. Det er mig stadig uforståeligt, at man ikke gør tingene simple, da der er alle muligheder for det i dag.

Det tager ingen tid at lave et flot design i PS, FW eller IS - men problemerne mangfoldiggøres ved den manglende funktionalitet der er i CMS systemerne til at lægge disse designs på siderne.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:05

Mikael christiansen:

Men skriver ingen personlig ting som dig det lader jeg dig og morratter rolle tudfjæskommentar sådan kommentar høre ikke hjemme på et iværksættere forum

Jaja ligesom halvdelen af dine indlæg, så det går vel ud på ét.

Mikael christiansen:

Desværre virker det ikke efter hensigten, for så havde Du været fjernet for længst. Og da Du følger mine indlæg, så slipper jeg jo aldrig for dig, desværre. Så en ny konto er nok nemmere.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Jaja ligesom halvdelen af dine indlæg, så det går vel ud på ét.

Mikael christiansen:

Desværre virker det ikke efter hensigten, for så havde Du været fjernet for længst. Og da Du følger mine indlæg, så slipper jeg jo aldrig for dig, desværre. Så en ny konto er nok nemmere.

Ny konto er jo ikke ligefrem det der løser problemet , jeg forsvar bare hvorfor Morten synes som han gør og der vil altid være nogle du træder tror , så lang du tid du skriver på denne måde som du gør,

Vis du ikke kan tag en kommentar at det overtræder en brugers grænse så skulle du bare have tænkt over hvad skrev  før du publiceret indlægget , 

så vidste jeg seriøst irritere dig over jeg kommenteret her og forsvaret Morten skulle du have tænkt dig bedre om før du publiceret indlægget ,

bare et godt råd jeg ville videre formidle , i en positive iværksættere ånd

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:36

Mikael christiansen:

så vidste jeg seriøst irritere dig over jeg kommenteret her og forsvaret Morten skulle du have tænkt dig bedre om før du publiceret indlægget

Det var et forsøg på HUMOR, og det er ALMINDELIGT kendt at man siger om en MAND der skriver sure indlæg at HAN FÅR FOR LIDT.

Jeg orker dig ikke mere, det er ikke mit job at lære dig at forstå det skrevne ord, endsige det der skrives mellem linierne.

Køb ren argan olie her

Side 6 ud af 9 (87 indlæg)