Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan egentlig godt se dit synspunkt :)

Jeg tror udviklingen gør, du fremadrettet ikke ser det er WP.
På min kommende side, kan du ikke spotte det, uden at kigge i kildekoden :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35

igang:

Jeg har siddet og kigget lidt med på sidelinjen, og hygget mig med tråden her.

Og jeg synes du er ret sjov :o)

Jeg kan slet ikke se hvorfor du har et problem med alle de dårlige sider, når dine tilsyneladende er så meget bedre. Så giver det jo sig selv, at det er dig der vinder. Hvis siderne ikke er gode nok til at brugerne gider at besøge dem, leder de jo videre indtil de finder det de søger- Og der kan jeg forstå, at det må være dine sider.

Men når du ikke har lyst til at vise dem frem af frygt for konkurrence (...), bliver det selvfølgelig op ad bakke.

Husk at lave "noindex" på dem, eller endnu bedre: tag dem offline. Så er sandsynligheden for konkurrence, meget mindre. Det bliver godt..

Men jeg er én af dem du skyder efter, og det har jeg det helt fint med.

Jeg har ingen forudsætninger for at lave flotte hjemmesider, og bliver derfor nød til at betale mig fra det. Men da jeg ved at der vil komme flere hundrede tilføjelser og ændringer inden jeg er i mål, kommer det ikke til at ske, før jeg er helt sikker på hvordan tingene skal være.

Så jeg bruger siderne til at øve, lege og teste. Når jeg har prøvet noget som jeg synes virker, bliver det "parkeret", og der kommer ikke til at ske meget mere ved det, før det skal implemteres i den færdige side. Og så hopper jeg videre til næste "test".

Det giver en del halvfærdige sider, og alle med det helt klassiske WP design. Der er absolut intet unikt over det, og det er ikke sider jeg selv ville bruge ret mange sekunder på.

Men det giver mig gratis erfaring. Og i stedet for at det koster mig unødige penge, tjener jeg penge på det. Det giver meget god mening hos mig.

Det er ikke noget jeg gør forb at genere dig, men jeg mister ikke to sekunders søvn over at det går dig sådan på. Tværtimod.

Men held og lykke med din kamp mod dårlige WP sider. Der er så mange andre at tage fat på, når kampen mod WP er vundet..

Jeg ligger heller ikke søvnløs over det, jeg ser det bare, og det irritere mig, og jeg ytre mig om det.

Hvordan er det at det giver erfaring at efterlade halvfærdige sider/projekter? Hvilken erfaring er der tale om her? Ved at efterlade halvfærdige projekter har du jo ikke erfaret noget nyt. Du undersøger åbenbart ikke tingene, men giver op halvvejs - for hvis du ikke gav op, så ville du ende ud med (surprise) et færdigt projekt.

Hvis du ikke gør projekterne færdige pga. det koster dig tid og penge, så er det jo din egen skyld.

Det er flot at du kan komme med kommentarer mht. til konkurrencen som jeg snakker om - det er virkelig flot, at du kan komme på noget så logisk at sige, trust me - jeg er virkelig imponeret over dine evner til at provokere mig, jeg er helt grædefærdig, jeg føler mig virkelig truffet og meget, meget deprimeret.

Hvis du lige åbnede øjnene én gang - bare én gang og så realiteterne i øjnene, så ville du sgu også tænke dig om en ekstra gang før du smed dine projekter ud, som er det du lever af!

Hvis du synes det vil være pisse smart af mig at smide alle mine hjemmesider ud på et iværksætterforum, hvor jeg heldigvis igennem meget research har fundet nogle KONGENICHES, som jeg helst gerne vil beholde for mig selv, og jeg meget gerne vil have "eneret" på, som jeg ved et par stykker vel nærmest har lige nu - så er du jo dum - jeg siger ikke du er dum nu, jeg siger du er dum HVIS det er det du mener.

I øvrigt finder jeg det komplet plat at skrive du sover længere fordi noget går mig på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Next.man:

Jeg kan egentlig godt se dit synspunkt :)

Jeg tror udviklingen gør, du fremadrettet ikke ser det er WP.
På min kommende side, kan du ikke spotte det, uden at kigge i kildekoden :)

Det er præcis det jeg mener - så mener jeg også at WP er helt okay - hvis du er en af dem som ønsker at vise sin side her på Amino, så vil jeg gerne se den når det er, hvis jeg vel og mærke må :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:39

Det må du gerne Morten.

Sender dig et link, når siden lanceres :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41

Next.man:

Det må du gerne Morten.

Sender dig et link, når siden lanceres :)

Tak skal du have Yes

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:44

Som jeg skrev tidligere, Morten, så er jeg faktisk meget enig med dig. Mit site ligner på ingen måde en typisk WordPress side, men desværre bliver siden først programmeret indenfor de næste par måneder, så jeg kan endnu ikke linke til det.

Men jo, jeg er meget enig - mange WordPress sider er virkelig upersonlige.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:51

Morten88:
Hvordan er det at det giver erfaring at efterlade halvfærdige sider/projekter? Hvilken erfaring er der tale om her? Ved at efterlade halvfærdige projekter har du jo ikke erfaret noget nyt. Du undersøger åbenbart ikke tingene, men giver op halvvejs - for hvis du ikke gav op, så ville du ende ud med (surprise) et færdigt projekt.

Mine erfaringer, og hvad jeg får ud af dem vælger jeg til gengæld at holde for mig selv.

Jeg skriver ikke at jeg ikke gør projekterne færdige, men jeg arbejder ikke videre med dem på "skitsen". Det er der ingen grund til at spilde tid på.

Hvordan du kan udtale dig om hvad jeg undersøger og ikke undersøger, må så stå hen i det uvisse. Det samme med at konstatere at jeg giver op. Det gør jeg ikke, men jeg arbejder ikke på ting, som jeg ved hvordan skal være på de endelige sider.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)