Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 9 ud af 33 (326 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det kan jeg , og de fleste også.

Nu er jeg selv gammel venstrefløjsmand, og har gebærdet mig en del i visse miljøer med diverse kulturelle personligheder, og det undrer mig bare stadig at hvis venstrefløjen siger at de er " all about love ", hvorfor omfavner de så ikke deres eget ophav, og stopper med at være prætentiøse verdensborgere der lige pludselig ved alt om alt ?

Nej, lad os få tingene ned på jorden igen. Det mest provokerende den danske venstrefløj kunne gøre var at demonstrere foran Christiansborg mens de spiste medisterpølse og frikadeller med brun sovs, mens de sang Kim Larsen sange, og dermed tog danskheden tilbage, som Natascha sang.

Det er en kulturkamp mellem folk der godt kan lide Danmark og dansk kultur som den ser ud lige nu, og folk der hellere vil være internationale players.

På det punkt er jeg fristet til at sige som Anders Matthesen : " Så fuck ud af vores land " Her der har vi dansk kultur, ligesom at de andre lande har deres kultur. Det fair nok hvis man ikke kan lide de korngule marker, frikadeller, Kim Larsen, en kold Carlsberg, sørgmodige sange fra det kolde nord eller stilren nordisk arkitektur, men så må man bare smutte sydpå og danse Zumba med Josè.

Valget er sådan set ens eget, vi andre gider bare ikke høre på det brokkeri om hvor forfærdeligt det er at være her, når man bare kan booke en billet sydpå.

Den danske venstrefløj , alene, er ansvarlig for DF`s fremmarch. Gør noget ved det , tak !

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:16 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ps:

Jeg beklager mine sure opstød, men jeg mildt sagt også sur over at de de aber fra DF få al den opmærksomhed. Og da jeg er en overbevist følger af troen : " Det du fokuserer på, vokser ", så måtte jeg give mit besyv med, og sige at : så længe DF bliver svinet til og ikke mødt med intelligens, sjæl og hjerte, så længe vil de være martyrer for dem der har det fedt med dansk kultur.

Så lad jer ikke opsluge af vreden, men brug hjerne, hjerte og sjæl til at omvende disse forvildede mennesker fra DF

God weekend. Nu holder jeg offline weekend :-)

Ps:

I aften skal jeg spise hjemmelavet indisk kyllingeret, se X Factor og sikkert også en amerikansk film. Jo, jeg er meget dansk

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen Jimmi inden du går ofline :-)

God "opsang" som jeg vil fundere over i weekenden og gerne vende tilbage til.

Skal også se x-factor, spise min kones russiske pelmeni og se en svensk film !

God weekend  Sören

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:38 | Låst

på tide at gå offline inden jeg ødelægger den gode stemning.

Jimmi - jeg ville give din "opsang" nogle stjerner men det endte på en enkelt og jeg kan ikke rette det.

det var altså en FEJL !

sorry og håber på tilgivelse :-)

du får lige fem Skype-CryingSmileSmileSmileSmile  i stedet for !!!

bedste hilsner s

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:44 | Låst

udlænding pisker lidt selv til stemning , er en gang 8-12 udlænding har overfaldet mig , lige siden den gang , synes jeg selv de pisker en stemning op eneste grund  de var efter mig jeg er stripper , så sig ikke de selv har fremme had mod nogle grupper i samfundet , for det godt nok et svært land at være i når de overfalder en bare pga. sit erhverv , jeg overfalder ikke dem grundet de kommer fra et andet land .

ved så meget i især det frie sexliv i Danmark , gør nogle udlænding aggressive og da gruppe er stor af dem er problemet stor , måske vis kom og sagde undskyld for det gjorte så var man ikke så bange.

med ved godt det et stykke tid siden de overfaldet mig , med er stadigvæk sur

De skal ikke ud , der kunne udmærket komme flere, bare de ikke overfalder eller råber efter mig med perverse ord , kun grundet man er stripper

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:33 | Låst

Jeg har kun en ting at sige til DF, og det er stemi ta'pe

Helt ærligt så findes den rene dansker sgu ikke.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:47 | Låst

Mikael christiansen:

udlænding pisker lidt selv til stemning , er en gang 8-12 udlænding har overfaldet mig , lige siden den gang , synes jeg selv de pisker en stemning op eneste grund  de var efter mig jeg er stripper , så sig ikke de selv har fremme had mod nogle grupper i samfundet , for det godt nok et svært land at være i når de overfalder en bare pga. sit erhverv , jeg overfalder ikke dem grundet de kommer fra et andet land .

ved så meget i især det frie sexliv i Danmark , gør nogle udlænding aggressive og da gruppe er stor af dem er problemet stor , måske vis kom og sagde undskyld for det gjorte så var man ikke så bange.

De skal ikke ud , der kunne udmærket komme flere, bare de ikke overfalder eller råber efter mig med perverse ord , kun grundet man er stripper

Hej Mikael. Det lyder slet ikke som en sjov oplevelse. Desværre synes jeg du generaliserer en smule - det er vel heller ikke alle motorcyklister der bærer skydevåben og sælger stoffer? Det er sgu ærgeligt at du lade en gruppe tosser ødelægge dit generelle syn på en masse langt større portion individer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23 | Låst

Krkli:

Mikael christiansen:

Hej Mikael. Det lyder slet ikke som en sjov oplevelse. Desværre synes jeg du generaliserer en smule - det er vel heller ikke alle motorcyklister der bærer skydevåben og sælger stoffer? Det er sgu ærgeligt at du lade en gruppe tosser ødelægge dit generelle syn på en masse langt større portion individer.

Nu er jeg en lille gruppe af samfundet okay har intet imod dem , med vi lever på hver siden måde , så langt fra hinanden at det giver problemer .

Jeg så helst vi lærte mere skole undervisning og børnehave kun på engelske og vi snakket mere samme

grunden til det går galt er vi ikke snakker samme , med holder os til hver vores gruppe .

Jeg kan hverken se DF eller Venstre mv. vil gøre mere ud ad vi blandes samme så vi forstår hinanden

ved at forstå hinanden og snakke samme , så forstår vi hinanden bedre og vi behøver ikke være ens

Hvordan vi lige ændre så vi blandes mere samme og vi forstår hinanden må , der være nogle tænketanke der kan komme med nogle forslag

ved vi forstår hinanden er der intet DF mere i hvert fald der vinder på udlænding stemmer , for hele deres kampagne dækker på vi forstår ikke hinanden , så meget har jeg da hørt og læst så jeg ved det , at uvidenhed om den anden gør den anden sur

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:36 | Låst

Kan sagtens følge dig. Et af problemer er at mange (i begge lejre) tror at integration betyder at blive ligesom danskerne.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:11 | Låst

Brian Schou Larsen:

Jacob Rohde:

stiginshanghai:

Minder lidt om firserne, goer det ikke? Vi er roede og hvide!

Jeg er glad for at jeg tager hjem til Kina snart. 

Må indrømme at jeg bliver provokeret af dit indlæg.

Selvom jeg aldrig nogensinde kunne stemme på DF, vil jeg hellere bo i et land, hvor dem folket stemmer på er i folketinget - aka demokrati, end hvad du fx. finder i Kina.

Yes

Det var ikke ment som en provokation. Jeg tager snart hjem til Kina, hvor jeg bor og har lejlighed. Og jeg kan godt li at bo der, for modsat Danmark saa kan jeg faa lov til at bo i Kina, mens min kone vil have noget besvaer med de point regler. 

Side 9 ud af 33 (326 indlæg)