Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.

Det er en mega grim oplevelse!. Big Smile

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:43 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

jo læst du skrev adof jeg er ikke idiot , det er godt nok lang tilbage i debatten med adolf havde ikke magten dengang 1920 - 30  og du skrev ikke dette , du skrev optakten til de 2 krige

Jeg giver op ligesom Jan... Det her er håbløst...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:52 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Verdenssamfundet hjælper også mange, MEN de beder de statsløse palæstinensere vende nakken til, så de kan likvideres med verdenssamfundets accept. Israel lærte ikke noget af Holocaust, og Israel med støtte fra USA (jeg er skuffet over manglende handlekraft fra Obama) er med fastholdelsen og den manglende accept af Palæstina som stat, den direkte årsag til uroen i verden i dag.

Adolf var modbydelig i 8 år, men jøderne har været det i over 50 år, og så endda med hele vestens accept!
Alt Israel behøver at gøre, er at undskylde for tingene offentligt, og så kan de ellers fortsætte deres voldtægter, udsættelser af folk fra deres hjem, mord, murbygning mm. Det er direkte klamt!

Jeg fatter bare ik, hvor forskellen er? Hvordan kan man hade Adolf, men blot acceptere det der sker i Israel/Palæstina?

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:23 | Låst

sören :

det tåbelige ligger i at give dem afgørende magt.

Enig! Men de får jo magten, fordi folk lader sig bedrage af simple virkemidler...

Når man sluger alt det, som de siger i TV-Avisen eller som aviserne skriver råt, så opstår alle disse mærkelige fordomme uden noget hold i virkeligheden.

Bare se ordet invandre eller udlænding. Ordbogen siger, at alle som ikke er født eller opvokset i DK er dette, men i dagens DK er det behæftet på specielle folkegrupper, som har en anden hudfarve, religion og livsstil...

Hatten af for DF! De formår at lave PR og branding, som ingen andre på borgen! (At jeg så ik kan lide den, det er en helt anden sag ;D)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:41 | Låst

Elsker det her klip hehe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:13 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Kimen til handlingerne foretaget af Nazisterne under 2. verdenskrig, blev lagt fra 1933 og måske lidt før, og ideologierne blev gennemført med gasning af jøderne som er en etnisk udrensning.

Bare for lige, at få de præcise tal på, så startede det hele i 1925 efter Adolfs løsladelse!

Der startede reorganiserede han NSDAP, og gik nye veje efter det mislykkedes kup i 1923 (tror nok det var det år)... Og det er lige siden 1925, at propagandaen begyndte. I stille og rolig stil, og det tog bare til, da han kom til magten i 1933!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:06 | Låst

Mikael christiansen:

kan i undlade de ekstrem ting gasning af jøder mv. dette tror i vel ikke DF vil gøre så lade være at skrive det

Citer mig, hvor jeg nævner bare et ord om 2. verdenskrig... Det er der, som ik læser det, som vi andre skriver, og sidder og påstår vi nævner alt muligt klamt!

Inden du skriver flere påstande, så find lige citater, hvor jeg nævner noget om 2. verdenskrig... Jeg venter!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:25 | Låst

Mikael christiansen:

ja det at du synes gasning af jøder kan sammelignes med DF siger mere end ord om dig

Nu nærmer du dig altså noget, som begynder at blive ulovligt... Jeg synes seriøst, du skulle forlade debatten inden det ender i nogle injurier, som ingen er tjent med...

Ovenstående har du INTET belæg for at påstå!!! Jeg har ALDRIG ytret eller påstået sådan noget!!!

Trækker mig inden det her ender i noget, som jeg ik har lyst til... Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:28 | Låst

Jimi Hove:

Jeg ved ikke om min video blev set tidligere ? Den understøtter fint hvad Lager Jan og Solbrille Morten har sagt : at det drejer sig om den kampagneaktivitet der bliver ført, som minder / er ens med , den der bliver ført i begyndelsen af Nazitiden. At den så, indtil videre, ikke har ført til gaskamre, endnu, gør at både Morten og Jan ikke burde nævne disse ting, da de mudrer debatten, og giver modparten mulighed for at afspore en ellers saglig og oplagt debat.

Her er så den lille video med kildeangivelser. Her kan du se den sammenligning, som Morten og Jan taler om. At de så ikke behøver at nævne gaskamre, endnu, er anden sag, som de måske kan lære noget af.

Jimi jeg har aldrig snakket om gaskamre, 2.verdenskrig, KZ lejre eller andet... Som skrevet en milliard gange (overdrivelse fremmer forhåbentlig forståelsen), så omhandler det propagandaen og virkemidlerne i opbyggelsen af Det Tredje Rige, som skete fra 1925-1933...

Altså længe før krigen og jagten på udvalgte befolkningsgrupper trådte i kraft...

Jeg kan desværre ik se dit link, da det er IP banned pga copyright. Men smid lige et link i debatten og så hider jeg my ass ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:26 | Låst

Mikael christiansen:

jeg synes du skal finde flere hint , nu har du jo skrevet det ligner optakten  hvad der skete i verdens krigene, altså jeg synes det overhovedet ikke ligner deres form de var meget brutal selv i optakten med bøller sætter deres modstander i starten i koncentration lejre i 30erne nu sammenligner DF dem xxxx adolf , men jeg kan ikke se hele sammenhængen med den tragedie det gik jo ud over menneskene heden den var simpelthen en af værste der er sket i historien

Michael nu er du ude i noget, som er faktuelt forkert... Der fandtes ingen KZ lejre i 1930´erne! I hverfald ik af den slags, som du hentyder til...

Auschwitz-Birkenau er fra 1940, Majdanek er fra 1942 (før den tid var den krigsfange lejr), Treblika er fra 1942, Sobibor er fra 1942 og Chelmno er fra 1941. Det er disse 5 lejre, som stod for hovedparten af likvideringerne under krigen...

Så det er altså ik sandt at påstå, at der allerede i 1930´erne blev sat mennesker i disse lejre...

Hvis du vil diskutere med Jan, så er det altså vigtigt, at du holder dig til fakta. Og her er vi ude i en påstand, som nemt kan modbevises...

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)