Det kan jeg , og de fleste også. Nu er jeg selv gammel venstrefløjsmand, og har gebærdet mig en del i visse miljøer med diverse kulturelle personligheder, og det undrer mig bare stadig at hvis venstrefløjen siger at de er " all about love ", hvorfor omfavner de så ikke deres eget ophav, og stopper med at være prætentiøse verdensborgere der lige pludselig ved alt om alt ? Nej, lad os få tingene ned på jorden igen. Det mest provokerende den danske venstrefløj kunne gøre var at demonstrere foran Christiansborg mens de spiste medisterpølse og frikadeller med brun sovs, mens de sang Kim Larsen sange, og dermed tog danskheden tilbage, som Natascha sang. Det er en kulturkamp mellem folk der godt kan lide Danmark og dansk kultur som den ser ud lige nu, og folk der hellere vil være internationale players. På det punkt er jeg fristet til at sige som Anders Matthesen : " Så fuck ud af vores land " Her der har vi dansk kultur, ligesom at de andre lande har deres kultur. Det fair nok hvis man ikke kan lide de korngule marker, frikadeller, Kim Larsen, en kold Carlsberg, sørgmodige sange fra det kolde nord eller stilren nordisk arkitektur, men så må man bare smutte sydpå og danse Zumba med Josè. Valget er sådan set ens eget, vi andre gider bare ikke høre på det brokkeri om hvor forfærdeligt det er at være her, når man bare kan booke en billet sydpå. Den danske venstrefløj , alene, er ansvarlig for DF`s fremmarch. Gør noget ved det , tak ! |
Ps:
Jeg beklager mine sure opstød, men jeg mildt sagt også sur over at de de aber fra DF få al den opmærksomhed. Og da jeg er en overbevist følger af troen : " Det du fokuserer på, vokser ", så måtte jeg give mit besyv med, og sige at : så længe DF bliver svinet til og ikke mødt med intelligens, sjæl og hjerte, så længe vil de være martyrer for dem der har det fedt med dansk kultur.
Så lad jer ikke opsluge af vreden, men brug hjerne, hjerte og sjæl til at omvende disse forvildede mennesker fra DF
God weekend. Nu holder jeg offline weekend :-)
Ps:
I aften skal jeg spise hjemmelavet indisk kyllingeret, se X Factor og sikkert også en amerikansk film. Jo, jeg er meget dansk