jeg synes du skal finde flere hint , nu har du jo skrevet det ligner optakten hvad der skete i verdens krigene, altså jeg synes det overhovedet ikke ligner deres form de var meget brutal selv i optakten med bøller sætter deres modstander i starten i koncentration lejre i 30erne nu sammenligner DF dem xxxx adolf , men jeg kan ikke se hele sammenhængen med den tragedie det gik jo ud over menneskene heden den var simpelthen en af værste der er sket i historien
Michael nu er du ude i noget, som er faktuelt forkert... Der fandtes ingen KZ lejre i 1930´erne! I hverfald ik af den slags, som du hentyder til...
Auschwitz-Birkenau er fra 1940, Majdanek er fra 1942 (før den tid var den krigsfange lejr), Treblika er fra 1942, Sobibor er fra 1942 og Chelmno er fra 1941. Det er disse 5 lejre, som stod for hovedparten af likvideringerne under krigen...
Så det er altså ik sandt at påstå, at der allerede i 1930´erne blev sat mennesker i disse lejre...
Hvis du vil diskutere med Jan, så er det altså vigtigt, at du holder dig til fakta. Og her er vi ude i en påstand, som nemt kan modbevises...