Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 5 person

jeg  stemmer ikke DF , med tænk før i skriver

Denne tråd er vidste gået helt galt , det er beste at tænke før man skriver vil du sige direkte i hovedet dette omkring adolf  hitler til pia kjærs det enest vi kan gøre nu , at skrive til pia kjærs , hvad i mener om DF , for vi lever i et demokratiet og modpagten skal kunne forsvare , når i   laver sådan  en ekstrem grov sammenligning

denne tråd er gået langt for vidt uden modparten kan forsvare sig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:44 | Låst

Povl Christian Bandholm:

Vil da sige hvis man kun lytter til rytmen er den da meget god..:-) Men min første tanke der kom til mig efter 10-15 sek. af vidioen var de har da hugget det fra dengang landsholdet lavede "vi er røde vi er hvide" Foregik deres indspilning ikke på samme måde.?

Det skrev jeg i en kommentar tilbage paa side 3. Jo jeg synes den mnder meget om den type musikvideoer, ligesom "we are the world", "afrika", og sikkert flere. 

Det der goer det lidt klamt i mine oejne er, at dem i DF jo ikke er superstjerner indenfor fodbold eller musik, og deres "vi er alle glade for hinanden" attitude virker paataget, og modsat nogen der laver saadan en sang for at hjaelpe fattige i afrika, saa goer de det for at fiske stemmer. 

Men den saelger sikkert i nogle segmenter. Jeg har dog selv holdt mig langt fra den slags videoer siden firserne. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:01 | Låst

Mikael christiansen:

Denne tråd er vidste gået helt galt , det er beste at tænke før man skriver vil du sige direkte i hovedet dette omkring adolf  hitler til pia kjærs det enest vi kan gøre nu , at skrive til pia kjærs , hvad i mener om DF , for vi lever i et demokratiet og modpagten skal kunne forsvare , når i   laver sådan  en ekstrem grov sammenligning

Nu må du sq holde weekend Michael.

Vi skriver IKKE at Pia Kjærsgaard er Adolf Hitler, så nu stopper du med at lægge ord i munden på os. Nogle skriver og herunder jeg mener, at den måde hvorpå DF driver politik med en direkte hetz mod muslimer har lighedspunkter med Adolf Hitler metodiske agiteren fra 1933.

Og hvis ikke du kan se det, så er det simpelthen fordi du ikke kan din verdenshistorie.

Der er utallige sager hvor DF medlemmer er dømt for at overtræde lovgivningen, og senest er Jesper Langballe 3. december dømt for racisme, og han er en af topfigurerne i DF. I 2007 droppede Messerschmidt en sag mod avis, da han indrømmede han Heilede.

Så jeg må godt skrive: Jesper Langballe, medlem af DF, er racist. Vil du også kontakte ham nu?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11 | Låst

Hej Lager

Kan du så fortælle mig hvorfor at hr. A Hitler havde noget imod Jøderne? Eller den tyske befolkning for den sagsskyld.

Og for at drage en parallel, hvorfor DF har noget imod muslimerne???

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Nu må du sq holde weekend Michael.

Vi skriver IKKE at Pia Kjærsgaard er Adolf Hitler, så nu stopper du med at lægge ord i munden på os. Nogle skriver og herunder jeg mener, at den måde hvorpå DF driver politik med en direkte hetz mod muslimer har lighedspunkter med Adolf Hitler metodiske agiteren fra 1933.

Og hvis ikke du kan se det, så er det simpelthen fordi du ikke kan din verdenshistorie.

Der er utallige sager hvor DF medlemmer er dømt for at overtræde lovgivningen, og senest er Jesper Langballe 3. december dømt for racisme, og han er en af topfigurerne i DF. I 2007 droppede Messerschmidt en sag mod avis, da han indrømmede han Heilede.

Så jeg må godt skrive: Jesper Langballe, medlem af DF, er racist. Vil du også kontakte ham nu?

jeg er ikke totalt idiot, selv om kan du se tro du mener  , med bare en denne sammenligning er så grov grænsende overskridende , bare skriver det ligner op takten til op 100 milioner død , andet kan jeg ikke gøre , vis du tør sige det direkte i hovedet tager til hende , tager jeg hatten af for dig , så gør det og bevare din værdighed , man skal stå ved man siger lige vel hvad

gider ikke høre på alt bavl du skriver , dette er en grov sammenligning . da det er en  tragie i menneske historie , der ikke kan sammenlignes overhovedet ,så det er vidste dig der skal holde weekend frie ud  og tænke nogle positive tanker , i stedet denne ekstrem utral holding du køre her i forummet lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Michael der er ingen, som siger Pia K er Adolf Hitler? Det der sammenlignes er de propaganda metoder, som begge har benyttet. Adolf var den første til at udnytte dem systematisk, og det er tydeligt, at DF finder stor inspiration i disse... Det er altså basal historie fra skolen...

Og hvis DF har et problem med denne sammenligning, så skulle de måske have fundet inspirationen til deres "kampagner" et andet sted. Det kan vi andre sku ik gøre for...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:25 | Låst

Mikael christiansen:

gider ikke høre på alt bavl du skriver , dette er en grov sammenligning . da det er en  tragie i menneske historie , der ikke kan sammenlignes overhovedet ,så det er vidste dig der skal holde weekend frie ud  og tænke nogle positive tanker , i stedet denne ekstrem utral holding du køre her i forummet lige nu

Du har ret, jeg tager en pause fra denne tråd, jeg kan ikke bruge tid på dig og Kenneth og jeres manglende verdenshistoriske grundlag/viden.

Jeg er desværre af den opfattelse nu, at du simpelthen ikke forstår hvad jeg skriver, og det kan jeg ikke hjælpe dig med.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:28 | Låst

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:01 | Låst

Kenneth:

For at fakta skal være fakta, så må man også se de forhold folk lever under. Og hvordan samfundsstrukturen er.

For en ting er at man kalder noget propaganda, en anden er udtalser taget ud af context.

Når man kikker på hvordan det tyskerige så ud i mellemkrigs tiden, så ser man ikke ret meget som kan samlignes med de forhold som vi har i DK i dag.

Så man kan ik sammenligne 2 reklamer? Okay så stopper alle sammenlignes muligheder i denne verden da?

Man kan ik sammenligne to mobiler, fordi de er designet og produceret i to forskellige lande, med to forskellige levemåder...
Man kan ik sammenligne to biler, fordi de er designet og produceret i to forskellige lande, hvor levemåden og politikken ik er ens...

Og sådan kunne vi lave en liste på over en milliard produkter...

Come on vær nu lidt realistisk... Og ja Enhedslisten er farlige, men de har ingen tilslutningen, som giver den nogen former for magt. DF har haft magt i ALT for længe, og fucked alt for meget up!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 23:12 | Låst

Iryna.dk:
Tak for opklaringen. Altid godt at lære noget nyt om dansk kultur og politik :-)

Når man siger om dansk kultur, så tænker jeg på Grundtvig, Andersen, Kirkegaard, Sandemose, Scherfig, men aldrig på DF, fuldstændig på samme måde, som jeg tænker på Kant, Goethe, Bach, men ikke Hitler, når man taler om Tysk kultur.Wink

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)