Det var dog utroligt ... Det eneste der nogesinde er kommet ud af religion er krig og had. Om man er muslim, kristen, hindu, budhist, rød, gul, grøn eller blå, er det jo de samme tekster som vores allesammens forskellige religioner er baseret på, og så er de blevet fortolket, til noget forskelligt. Tag nu og drop trosretninger, farver, lande, sprog osv. Vi er alle ens. Mennesker. Det er i mine øjne ufatteligt, at vi ikke kan leve sammen allesammen, da forskellen på os er mindre end 1%. Jeg har et problem med ALLE partierne på borgen, da der i mine øjne ikke er et eneste parti, der tænker på folket, mere end 4 år frem og det synes jeg er tarveligt. De skulle tage at få fingeren ud af et vidst sted og komme igang med at tænke mere fremad rettet. Det eneste jeg har oplevet ske i de sidste 4-8 år er stramninger, på næsten alt hvad angår hjælp, hvis man enten er handikappet eller har et handikappet familiemedlem, smt hvis man er syg, svag, gammel eller skoleelev. Vi har råd til vores velfærdssamfund, hvis nu bare gad at bruge lovene, som de oprindeligt er blevet lavet, samt hvis vi nu droppede, Fru Hyacint, attituden, om at alt ske se så skide flot ud, ud ad til. Så DF kan lave nok så mange videor, hvor de har Pia smil osv, men det ændrer ikke ved at hun har glemt, at hun selv var hjemmehjælper og ved hvordan det er. /Flemming |
Lagersalg123 - JEN:Mikael christiansen:har nu læst deres parti program , jeg kan ikke forstå din tolking med kan du ikke videre formidle din viden der står ud over på deres hjemmeside lige måske har jeg over set noget http://www.danskfolkeparti.dk/Udl%C3%A6ndingepolitik614.asp
Vi kan ikke debattere på dette niveau, da du ikke har viden om de historiske begivenheder. Hvis man alene skal tror på hvad der står i et partiprogram, så kan man jo undre sig over at DF gang på gang udtaler sig som de gør, men det følger du jo ikke med i, hvorfor det er umuligt at diskuttere med dig.
Fortsat god dag.
links videre til mig video indslag mv. at du ikke gider videre formidle din gør bare mere mig meget mere motiveret at få et svar selvfølgelig følger jeg lidt med i debatten , jeg er ikke total idiot selvom du siger jeg er det , dette kan jo ikke undgås at man ser lidt.
giv din viden videre og vær i flink amino.dk bruger
står ikke i det kommentere sammenligne adolf og de 2 verdens krige , det er den sammenligning der provokere mig meget