|
jeg stemmer ikke DF , med tænk før i skriver Denne tråd er vidste gået helt galt , det er beste at tænke før man skriver vil du sige direkte i hovedet dette omkring adolf hitler til pia kjærs det enest vi kan gøre nu , at skrive til pia kjærs , hvad i mener om DF , for vi lever i et demokratiet og modpagten skal kunne forsvare , når i laver sådan en ekstrem grov sammenligning denne tråd er gået langt for vidt uden modparten kan forsvare sig |
Povl Christian Bandholm:Vil da sige hvis man kun lytter til rytmen er den da meget god..:-) Men min første tanke der kom til mig efter 10-15 sek. af vidioen var de har da hugget det fra dengang landsholdet lavede "vi er røde vi er hvide" Foregik deres indspilning ikke på samme måde.?
Det skrev jeg i en kommentar tilbage paa side 3. Jo jeg synes den mnder meget om den type musikvideoer, ligesom "we are the world", "afrika", og sikkert flere.
Det der goer det lidt klamt i mine oejne er, at dem i DF jo ikke er superstjerner indenfor fodbold eller musik, og deres "vi er alle glade for hinanden" attitude virker paataget, og modsat nogen der laver saadan en sang for at hjaelpe fattige i afrika, saa goer de det for at fiske stemmer.
Men den saelger sikkert i nogle segmenter. Jeg har dog selv holdt mig langt fra den slags videoer siden firserne.
Bliv gratis medlem