Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 7 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det var dog utroligt ... Det eneste der nogesinde er kommet ud af religion er krig og had.

Om man er muslim, kristen, hindu, budhist, rød, gul, grøn eller blå, er det jo de samme tekster som vores allesammens forskellige religioner er baseret på, og så er de blevet fortolket, til noget forskelligt.

Tag nu og drop trosretninger, farver, lande, sprog osv. Vi er alle ens. Mennesker. Det er i mine øjne ufatteligt, at vi ikke kan leve sammen allesammen, da forskellen på os er mindre end 1%.

Jeg har et problem med ALLE partierne på borgen, da der i mine øjne ikke er et eneste parti, der tænker på folket, mere end 4 år frem og det synes jeg er tarveligt. De skulle tage at få fingeren ud af et vidst sted og komme igang med at tænke mere fremad rettet.

Det eneste jeg har oplevet ske i de sidste 4-8 år er stramninger, på næsten alt hvad angår hjælp, hvis man enten er handikappet eller har et handikappet familiemedlem, smt hvis man er syg, svag, gammel eller skoleelev.

Vi har råd til vores velfærdssamfund, hvis nu bare gad at bruge lovene, som de oprindeligt er blevet lavet, samt hvis vi nu droppede, Fru Hyacint, attituden, om at alt ske se så skide flot ud, ud ad til.

Så DF kan lave nok så mange videor, hvor de har Pia smil osv, men det ændrer ikke ved at hun har glemt, at hun selv var hjemmehjælper og ved hvordan det er.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

har nu læst deres parti program , jeg kan ikke forstå din tolking med kan du ikke videre formidle din viden der står ud over på deres hjemmeside lige måske har jeg over set noget http://www.danskfolkeparti.dk/Udl%C3%A6ndingepolitik614.asp

Vi kan ikke debattere på dette niveau, da du ikke har viden om de historiske begivenheder. Hvis man alene skal tror på hvad der står i et partiprogram, så kan man jo undre sig over at DF gang på gang udtaler sig som de gør, men det følger du jo ikke med i, hvorfor det er umuligt at diskuttere med dig.

Fortsat god dag.

links videre til mig video indslag mv. at du ikke gider videre formidle din gør bare mere mig meget mere motiveret at få et svar selvfølgelig følger jeg lidt med i debatten , jeg er ikke total idiot selvom du siger jeg er det , dette kan jo ikke undgås at man ser lidt.

giv din viden videre og vær i flink amino.dk bruger

står ikke i det kommentere sammenligne adolf og de 2 verdens krige , det er den sammenligning der provokere mig meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:25 | Låst

Flemming Jensen:

Så DF kan lave nok så mange videor, hvor de har Pia smil osv, men det ændrer ikke ved at hun har glemt, at hun selv var hjemmehjælper og ved hvordan det er.

DF beskriver hende flere steder hendes baggrund som "hjemmegående husmor". Jeg er klar over at hun også har været hjemmehjælper, men de har sikkert deres grunde til at skrive anderledes.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:31 | Låst

Krkli:

Flemming Jensen:

DF beskriver hende flere steder hendes baggrund som "hjemmegående husmor". Jeg er klar over at hun også har været hjemmehjælper, men de har sikkert deres grunde til at skrive anderledes.

Højst sandsynlig, men hun har været ude og arbejde :)

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:34 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

links videre til mig video indslag mv. at du ikke gider videre formidle din gør bare mere mig meget mere motiveret at få et svar selvfølgelig følger jeg lidt med i debatten , jeg er ikke total idiot selvom du siger jeg er det , dette kan jo ikke undgås at man ser lidt.

Jeg antyder overhovedet ikke du er idiot. Hvis jeg mente du var det, så burde du kende mine indlæg nok til, at jeg ville skrive det, og så få en repremande fra support.

Jeg har ikke tid eller lyst til at tage dig igennem hele forløbet fra 1933 til 2011 for at argumentere for mine holdninger, og det har ikke noget at gøre med om jeg er en god Amino eller ej, det er et spørgsmål om prioritering, og du betaler mig ikke for at undervise dig i historiens begivenheder, så du må selv søge din viden.

Men hvis du ikke, som du selv siger, generelt følger med og ikke har en grundliggende viden omkring de forhistoriske begivenheder, så kan vi ikke debattere tingene, der er ikke noget personligt i det, det er bare sådan det er.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Jeg antyder overhovedet ikke du er idiot. Hvis jeg mente du var det, så burde du kende mine indlæg nok til, at jeg ville skrive det, og så få en repremande fra support

Ha ha... så sandt, så sandtBig Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:39 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Jeg antyder overhovedet ikke du er idiot. Hvis jeg mente du var det, så burde du kende mine indlæg nok til, at jeg ville skrive det, og så få en repremande fra support.

Jeg har ikke tid eller lyst til at tage dig igennem hele forløbet fra 1933 til 2011 for at argumentere for mine holdninger, og det har ikke noget at gøre med om jeg er en god Amino eller ej, det er et spørgsmål om prioritering, og du betaler mig ikke for at undervise dig i historiens begivenheder, så du må selv søge din viden.

Men hvis du ikke, som du selv siger, generelt følger med og ikke har en grundliggende viden omkring de forhistoriske begivenheder, så kan vi ikke debattere tingene, der er ikke noget personligt i det, det er bare sådan det er.

så lidt følger jeg ikke med at jeg ikke kender historien fra 1933 til 2011 og det er kun 2 år uden fjernsyn jo læser gratis aviser og ser fjernsyn når hjemme hos mor og far

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:51 | Låst

Mikael christiansen:

så lidt følger jeg ikke med at jeg ikke kender historien fra 1933 til 2011 og det er kun 2 år uden fjernsyn jo læser gratis aviser og ser fjernsyn når hjemme hos mor og far

Jeg tror hvis du gik i gang med at læse mere i dybden og se originale dokumentarer, fra 1933 og frem, så ville du nok blive overrasket, dels hvor spændende det er, men også hvor grumt det er, og så have en forståelse for, hvorfor jeg tillader mig at drage min konklusioner som jeg gør.

Om dig som person tænker jeg kun godt om, uanset vi ikke altid er enige, jeg har stor stor respekt for dit engagement i forskellige områder og samtidig også stor respekt for den kamp du kæmper med din ordblindhed. Så tro aldrig jeg anser dig for at være idiot :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08 | Låst

Pudsigt med denne debat lige nu, hvor jeg netop hører i Radioavisen at danskerne er blevet mere tolerante overfor indvandrere...

LINK

Det er da en god nyhed, men fjerner naturligvis ikke alle relaterede problemer, men er måske et skridt på vejen...

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:17 | Låst

Så gør da noget !

Det kan vel ikke overraske nogen at DF laver en "slagsang". DF har gennem tiden taget de mest utrolige PR metoder i brug. Det er netop det farlige i deres markedsføring.

Som Martin T skriver, der findes ikke ord for det. Tåbeligt, latterligt, pinligt you name it, men tag ikke fejl, for de indviede er markedsføringsstrategien  dødelig alvor.

Når det så er sagt så tror jeg ikke denne "sang" (undskyld at jeg anvender dette ord) er beregnet så meget til at hverve nye sjæle (læs stemmer) men jeg tror det er et forsøg på at få lavet en slagsang for de indviede.

Så har man noget man kan skråle i kor på valgmøder og føle samhørigheden, uden at komme så meget ind på det kedelige daglige politiske arbejde, som jo i virkeligheden er noget sekundært for DF. Finansloven feks. er kun interessant som handelsvare - de stemmer for den i bytte for feks "indvanrerpoint" etc.

(- og så er det da også meget rart at de ikke behøver voldtage Højskolesangbogen eller Natashas sange i nationalismens navn).

Måske er det slet ikke den "endelige udgave" - måske kommer der endnu een mere militant som kan skråles når DF´erne marcherer.

Det er rart at se så megen modstand her på Amino, men det er ikke nok, der skal også kæmpes imod i det daglige politiske arbejde.

Det er ikke nok at tænke modstand - der skal handles!

At et demokrati har en fem seks procent ekstremister er ikke ualmindeligt - men at give dem magt er tåbeligt.

Danmarks Løver - modstandsbevægelsen mod DF's besættelsesmagt

mvh i håbet om kvalificeret modstand

Side 7 ud af 33 (326 indlæg)