Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 10 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 18:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan sgu godt lide DF's politik på nogle punkter. De har sgu ret i meget af det de siger. Der skal være plads til alle her i Danmark, men man skal sgu også opføre sig ordentligt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:37 | Låst
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Jeg har givet nogle stjerner i den her tråd - blandt andet til Martin Thorborg og Fashion-Seller, det er hverken 4 eller 5 stjerner, men 1 stjerne, og jeg vil gerne forklarer hvorfor.

Fashion-Seller skrev blandt andet: "De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler", hvis man forstår den rigtigt, så er det ikke så skide positivt igen, og jeg er ikke enig, derfor 1 stjerne.

Martin Thorborg skriver: "DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie", hvilket jeg heller ikke er enig i, ikke engang tilnærmelsesvis.

Min mening betyder ikke at jeg stemmer DF - nej jeg stemmer sgu slet ikke, da jeg ikke finder nogle partier værd at stemme på, på nuværende tidspunkt, men at kalde deres mediestunts for Adolf Hitler-agtige og det værste der er sket for dansk politik, er stærkt overdrevet - det er i al fald min mening.

DF kan til tider være snotdumme, men de kan også i modsætning til andre partier være komplet geniale! Jeg sofa-støtter dem i mange ting, men jeg sofa-støtter også de andre partier i mange ting, men ingen har fået mig til at stemme endnu, og det er til trods for at jeg læser en del politik. Jeg begiver mig dog ikke ud i en politisk diskussion nu, da jeg finder det komplet irrelevant, da DF er jo åbenbart er djævlen - hvilket ikke er tilfældet.

Dog vil jeg indskyde, at jeg fatter fanme godt de vil tage mindre udlændinge ind! Hvad er det vi får ind hvert år for tiden, 30-40 tusinde eller sådan noget? Kan sgu ikke helt huske det.
Jeg har i og for sig intet imod at der kommer indvandrere til Danmark og bliver integreret, men hvad jeg har noget imod er at vi for helvede da er et land der skal have styr på os selv, før vi kan bære andres problemer!

JA! Gu' fanden er det da sikkert hårdt at sige nej til at de må komme til landet, men knap 10% af Danmark består i forvejen af indvandrere, og det er rigeligt - FOR NU! Det er snart tid til at vi bruger en masse penge på at komme på toppen igen, i stedet for at smide milliarder af kroner efter andre, hvis problem vi ikke havde før.

Når vi atter er på toppen, og vi har styr på landet, så kan vi stille og roligt begynde at lukke sluserne op igen, men hvorfor overdrive? 30-40 tusinde per år er sgu lige overdrevet nok. De ressourcer kunne bruges på andet der kan gavne landet på sigt, og derved i fremtiden skabe en bedre velfærd.

Ingen skal smides ud, det er ikke der jeg vil hen - med mindre de selvfølgelig laver nogle supersyge kriminelle ting, som overhovedet ikke høre til her.

Skal noget gøres, så skal det gøres ordentligt, og jeg synes IKKE vi kan håndtere jobbet med at få så mange indvandrere ind - vær enig eller uenig, det er irrelevant.

Det er vel heller ikke for sjovt at DF vel er Danmarks suverænt største parti?  Jeg mener, det er fair nok at man ikke kan lide dem, men det må også være grænser for hvor meget lort de fortjener.

Selvom dette nok skaber en diskussion - eller måske ikke, så er det mit formentlig eneste indlæg i tråden - jeg ville blot begrunde mine stjerner og komme med et input til, hvorfor folk måske og måske ikke kan lide DF.

Fortsæt go' dag Smile Beer

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 18:39 | Låst

Hej Mikael.

Jeg kan rigtig godt forstå at du er sur over den episode,  du bestemt i din gode ret til at være vred og skuffet.

Det flotte ved din holdning er at du stadig kan sige:

"De skal ikke ud , der kunne udmærket komme flere, bare de ikke overfalder eller råber efter mig med perverse ord , kun grundet man er stripper."

Du er i stand til at have overskud på trods din personlige negative oplevelse og vender dig ikke mod invandrere eller indvandring. Det er flot og ....

lige det modsatte af hvad DF ønsker du skulle gøre.

De vil gerne have at vi alle blev bange og så vil de bruge vores frygt til at bakke op om deres politik. Det er denne frygt de gang på gang spiller på.

Ofte bruger DF ordene "DE og DEM" og mener så "de fremmede"

DE - stjæler vores; arbejde, piger,  penge og identitet osv osv

DE banker strippere og andre uskyldige

en remse af sludder og vrøvl.

Selvfølgelig er der idioter mellem indvandrere ganske som mellem alle andre.

Jeg fik som dreng (længe før der fandtes et begreb som hed indvandrere) øretæver som feriedreng i København fordi jeg talte jysk! Skype-Crying

god weekend

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:53 | Låst

Nichlas Baun:

Kan sgu godt lide DF's politik på nogle punkter. De har sgu ret i meget af det de siger. Der skal være plads til alle her i Danmark, men man skal sgu også opføre sig ordentligt.

Kan du ikke vise mit bare er parti der ikke siger det samme?
De gør det bare på en anstændig måde og dertil har de fleste partier også visioner der rækker ud over at de fremmede skal ud og pensionisterne forgyldes...

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wi:
Dog vil jeg indskyde, at jeg fatter fanme godt de vil tage mindre udlændinge ind! Hvad er det vi får ind hvert år for tiden, 30-40 tusinde eller sådan noget? Kan sgu ikke helt huske det.
Jeg har i og for sig intet imod at der kommer indvandrere til Danmark og bliver integreret, men hvad jeg har noget imod er at vi for helvede da er et land der skal have styr på os selv, før vi kan bære andres problemer!

Først og fremmest må du give mig så mange 1 taller som det passer dig ;-)
Men lad os lige få facts på plads.

Det her er et link til nyeste rapport om indvandring fra Dansk Statistik
http://www.dst.dk/nytudg/13863

Den viser at Danmark tog imod godt 65.000 indvandrere (Og godt 40.000 udvandrede samme år).
Ud af dem var de 50.000 fra vestlige lande som Tyskland, England, Norge, Sverige, Island, osv. og 15.000 fra resten af verden.
Ud af de 15.000 er der mange fra Kina.

Så er facts sat på plads.

DF er ganske rigtigt et dygtigt parti, ingen tvivl om det.
Men deres totale mangel på visioner for Danmarks fremtid, kombineret med deres evige tilsvining af folk fra andre lande, gør at Danmark mister terræn i den globale verden og så ender vi med at der kun er stokroser tilbage vi kan æde og gamle hullede bondehuse vi kan bo i.

Dbh Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29 | Låst

Wi:

Jeg har givet nogle stjerner i den her tråd - blandt andet til Martin Thorborg og Fashion-Seller, det er hverken 4 eller 5 stjerner, men 1 stjerne, og jeg vil gerne forklarer hvorfor.

Fashion-Seller skrev blandt andet: "De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler", hvis man forstår den rigtigt, så er det ikke så skide positivt igen, og jeg er ikke enig, derfor 1 stjerne.

Martin Thorborg skriver: "DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie", hvilket jeg heller ikke er enig i, ikke engang tilnærmelsesvis.

Min mening betyder ikke at jeg stemmer DF - nej jeg stemmer sgu slet ikke, da jeg ikke finder nogle partier værd at stemme på, på nuværende tidspunkt, men at kalde deres mediestunts for Adolf Hitler-agtige og det værste der er sket for dansk politik, er stærkt overdrevet - det er i al fald min mening.

DF kan til tider være snotdumme, men de kan også i modsætning til andre partier være komplet geniale! Jeg sofa-støtter dem i mange ting, men jeg sofa-støtter også de andre partier i mange ting, men ingen har fået mig til at stemme endnu, og det er til trods for at jeg læser en del politik. Jeg begiver mig dog ikke ud i en politisk diskussion nu, da jeg finder det komplet irrelevant, da DF er jo åbenbart er djævlen - hvilket ikke er tilfældet.

JA! Gu' fanden er det da sikkert hårdt at sige nej til at de må komme til landet, men knap 10% af Danmark består i forvejen af indvandrere, og det er rigeligt - FOR NU! Det er snart tid til at vi bruger en masse penge på at komme på toppen igen, i stedet for at smide milliarder af kroner efter andre, hvis problem vi ikke havde før.

Når vi atter er på toppen, og vi har styr på landet, så kan vi stille og roligt begynde at lukke sluserne op igen, men hvorfor overdrive? 30-40 tusinde per år er sgu lige overdrevet nok. De ressourcer kunne bruges på andet der kan gavne landet på sigt, og derved i fremtiden skabe en bedre velfærd.

Ingen skal smides ud, det er ikke der jeg vil hen - med mindre de selvfølgelig laver nogle supersyge kriminelle ting, som overhovedet ikke høre til her.

Skal noget gøres, så skal det gøres ordentligt, og jeg synes IKKE vi kan håndtere jobbet med at få så mange indvandrere ind - vær enig eller uenig, det er irrelevant.

Det er vel heller ikke for sjovt at DF vel er Danmarks suverænt største parti?  Jeg mener, det er fair nok at man ikke kan lide dem, men det må også være grænser for hvor meget lort de fortjener.

Selvom dette nok skaber en diskussion - eller måske ikke, så er det mit formentlig eneste indlæg i tråden - jeg ville blot begrunde mine stjerner og komme med et input til, hvorfor folk måske og måske ikke kan lide DF.

Fortsæt go' dag Smile Beer

Enig især med den sammenligning med Adolf

jeg er ikke en der stemmer DF , med det overskred min grænse denne sammenligning med især adolf .

jeg er især sur over sammenligning med adolf og de 2 verdens krige at der ikke var nogle forskel i virkemidler DF  bruger og Adolf bruger , når man bare siger på 3 linjer 3 teksten uden at bruge en god tid hvorfor

Det er en af de enkle gange jeg vil kræve man tager sig den tid det nu engang går at skrive hvorfor du mener det , det kan blive et omfattende indlæg , med det ville jeg ikke normalt kræve ,med nu er det en  sammenligning med jøde udryddelse og det der skete og de langt over 100 millioner mennesket der dødet i de 2 krige , at det derfor overskred min grænse og især ikke gider lave et indlæg på over 3 linjer om det , jeg havde nok regnet med 20-30 sider kombineret med links der forklaret denne ekstrem tragedie kan sammenlignes med DF og ADOLF

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Wi:

DF's retorik, og det faktum, at der er så mange, der støtter dem gør, at højtuddannede udlændinge forsvinder ud af landet (personligt kender jeg mange læger og lægestuderende, som er eller vil flytte til udlandet pga. miljøet her i landet).

De fattige indvandrere har normalt ikke råd til at flytte til udlandet - de rige indvandrere har råd til det. Tilbage står man med statistikker, der viser, at indvandrere er en byrde for samfundet.

http://www.information.dk/253124

http://www.nordvestnyt.dk/artikel/93787:Kalundborg--18-aarig-pige-skal-udvises-af-Danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Krabbe:

Det er lidt for nemt bare at smide en "lov" i debatten - og derved lukke den.

Mon ikke mange vil give mig ret i at DF har både racistiske og småfascistiske undertoner i deres politik og udtalelser af og til..? Jeg vil ikke kæde dem sammen med Hitler som nogle gør. Men de har været med til at gøre livet for surt for mange almindelige udlændinge/indvandrere i dk.. På den måde måde er de uanstændige.

På den anden side fik de også åbnet den tabubelagte indvandrerdebat, og fik nogle facts på bordet om bl.a.  tvangsægteskab,æresdrab, socialt bedrageri ( i sommer fangede de en del i lufthavnen på vej til hejmlandet på kontanthjælp..) . Så vi har gjort op med den pladderhumanisme der har skæmmet dansk indvandringspolitik-- og det ser jeg meget godt i. Nu mangler vi bare at DF begynder at opføre sig mere rationelt og anstændigt i deres syn på folk med andre hudfarver end den Pia K har.

Så: mit syn på DF er lidt dobbelt. De er ikke kun en belastning er min konklusion. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:13 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvis du ser på metoderne til at opnå opbakning i befolkningen i 30ernes tyskland i forhold til DK igennem de seneste 15 år vil du ret hurtigt opdage at der er tydelige paraleller i den måde man fremmedgør udvalgte befolkningsgrupper på for at udnytte folks utryghed eller angst til at opnå en magtbase selv.

Bush regeringen i USA dyrkede i særlig grad også denne metodik og det er set mange andre steder i verden også igennem tiden.

Det ændre dog ikke på at nazisterne i Tysklands 30'ere var nogle af de første som for alvor brugte det strategisk i en så omfattende grad og det er _præcist_ det samme som DF har gjort for at opbygge store delen af sin magtbase igennem de seneste 15 år.

Det er historisk faktuelt og en hver historiker eller politolog vil kunne bakke op om ovenstående.

Side 10 ud af 33 (326 indlæg)