Kan sgu godt lide DF's politik på nogle punkter. De har sgu ret i meget af det de siger. Der skal være plads til alle her i Danmark, men man skal sgu også opføre sig ordentligt. |
Jeg har givet nogle stjerner i den her tråd - blandt andet til Martin Thorborg og Fashion-Seller, det er hverken 4 eller 5 stjerner, men 1 stjerne, og jeg vil gerne forklarer hvorfor.
Fashion-Seller skrev blandt andet: "De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler", hvis man forstår den rigtigt, så er det ikke så skide positivt igen, og jeg er ikke enig, derfor 1 stjerne.
Martin Thorborg skriver: "DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie", hvilket jeg heller ikke er enig i, ikke engang tilnærmelsesvis.
Min mening betyder ikke at jeg stemmer DF - nej jeg stemmer sgu slet ikke, da jeg ikke finder nogle partier værd at stemme på, på nuværende tidspunkt, men at kalde deres mediestunts for Adolf Hitler-agtige og det værste der er sket for dansk politik, er stærkt overdrevet - det er i al fald min mening.
DF kan til tider være snotdumme, men de kan også i modsætning til andre partier være komplet geniale! Jeg sofa-støtter dem i mange ting, men jeg sofa-støtter også de andre partier i mange ting, men ingen har fået mig til at stemme endnu, og det er til trods for at jeg læser en del politik. Jeg begiver mig dog ikke ud i en politisk diskussion nu, da jeg finder det komplet irrelevant, da DF er jo åbenbart er djævlen - hvilket ikke er tilfældet.
Dog vil jeg indskyde, at jeg fatter fanme godt de vil tage mindre udlændinge ind! Hvad er det vi får ind hvert år for tiden, 30-40 tusinde eller sådan noget? Kan sgu ikke helt huske det.
Jeg har i og for sig intet imod at der kommer indvandrere til Danmark og bliver integreret, men hvad jeg har noget imod er at vi for helvede da er et land der skal have styr på os selv, før vi kan bære andres problemer!
JA! Gu' fanden er det da sikkert hårdt at sige nej til at de må komme til landet, men knap 10% af Danmark består i forvejen af indvandrere, og det er rigeligt - FOR NU! Det er snart tid til at vi bruger en masse penge på at komme på toppen igen, i stedet for at smide milliarder af kroner efter andre, hvis problem vi ikke havde før.
Når vi atter er på toppen, og vi har styr på landet, så kan vi stille og roligt begynde at lukke sluserne op igen, men hvorfor overdrive? 30-40 tusinde per år er sgu lige overdrevet nok. De ressourcer kunne bruges på andet der kan gavne landet på sigt, og derved i fremtiden skabe en bedre velfærd.
Ingen skal smides ud, det er ikke der jeg vil hen - med mindre de selvfølgelig laver nogle supersyge kriminelle ting, som overhovedet ikke høre til her.
Skal noget gøres, så skal det gøres ordentligt, og jeg synes IKKE vi kan håndtere jobbet med at få så mange indvandrere ind - vær enig eller uenig, det er irrelevant.
Det er vel heller ikke for sjovt at DF vel er Danmarks suverænt største parti? Jeg mener, det er fair nok at man ikke kan lide dem, men det må også være grænser for hvor meget lort de fortjener.
Selvom dette nok skaber en diskussion - eller måske ikke, så er det mit formentlig eneste indlæg i tråden - jeg ville blot begrunde mine stjerner og komme med et input til, hvorfor folk måske og måske ikke kan lide DF.
Fortsæt go' dag