Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Nu er jeg ekstrem glad for lige akkurat den samligning, du kommer med her.

Først, så er de produkter beregnet til samme marked, ergo kan man samligne det.

Okay så kan Monet og Picaso ik sammenlignes overhovedet!

Kenneth:

Jeg siger ikke her at noget kan være rasistisk stødende, eller at nogen ikke er dømt for udtalser. Men på den anden side, så søger journalisterne netop også de udtalser ved disse personer. Og det gør det nemt at lave en samligning med antiseismen før og under anden verdenskrig. Hvor jøderne havde en stor del af rigdommen. Og det generalle tyskland var fattig efter den straf de fik efter 1. verdenskrig. Og man lod inflationen løbe løbsk.

IndifferentIndifferentIndifferent What?

Hvorfor læser folk ik det man skriver? Der er tale om sammenligning af reklame/markedsføring/propaganda/kald det hva du vil... Hvis to reklamer ik kan sammenlignes i opbygning, virkemidler mm, så kan film ergo heller ik sammenlignes...

Kan du ik se, hvilken wierd sti, vi er på vej ud af? 2. verdenskrig, inflation, journalister mm... Intet af dette er nævnt tidligere af mig, men blot jer andre...

Kenneth:

De forhold der er i DK, er ikke at der sidder en stor del af invandrer på en stor rigdom, eller styrer de politiske forhold. Men tilgengæld har vi en stor del invandrer der har opgivet det danske samfund, og lever under fattigdoms grænsen. Og som så gør at de bliver mere og mere fremmed, og begynder at finde trykhed i det som de kender, netop deres tro, for der kan de være noget sammen med andre.

De Danske Spiritus fabrikker er ejet af svenskerne
Daniscos sukkerdel er ejet af tyskerne
Siemens har købt danske Bonus Energy
TDC er ejet af amerikanere
ISS er ejet af udlændige
Og sådan kunne vi fortsætte i rigtig længe...
Dertil kommer udlændinges ejerskab af danske obligationer.

Så at påstå UDLÆNDINGE ik ejer værdier er direkte latterligt! Og hvis du med udlændige mener folk med "forkert hudfarve, forkert øjenfarve og forkert religion", så burde du som dansker benytte en ordbog, og faktisk lære diffinationen af ordet UDLÆNDING...
For der tages sjovt nok ik højde for religion, hudfarve, øjenfarve eller andet racistisk. Nej det er en person, som kommer fra et andet land... Wupti ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:58 | Låst

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05 | Låst

Techmaster:

Big Smile OK, næste opgave: Prøv at slå ordet ironi op i ordbogen

Man kan kun søge 2 gange i døgnet ;D Ik alle de krav hehe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41 | Låst

Kenneth:

Først af alt du tager noget ud af contekst, og sætter det sammen som om du ikke aner hvad jeg skriver.

Jeg holdt den sådan set op mod den indvandring af udlændige, som der sker i DK... Ellers læs Thorborgs indlæg med de officielle tal...

Og resten griner jeg blot af... Orker ik svare, da du ik vil forstå det...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 01:43 | Låst

Martin Thorborg:

Ha ha ha ha god damn jeg fattes ord.
Hvis der er et ord stærkere end latterligt, så er det det ord jeg vil bruge her.
DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie...

Dbh Martin

Vel efter Enhedslisten Big Smile

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:29 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth:

Var da en grim kommentar.

Du ignorere totalt alle fakta, og skriver alt muligt om befolknings tilstanden osv. Men fakta er, at gamle simple metoder åbenbart stadig tiltrække større dele af en befolkning... At det så er dem, som typisk ligger i den nedre del rent samfundsmæssigt er en anden side af historien.

Kenneth:

Tager man så det samlede tal fra ikke vestlige lande, så ligger det på 371.787 ud af en befolkning på 5.557.709

Igen det passer ik... Læs nu ifølge ordbogen, hvornår man er indvandre/udlænding!!!
Hvis man ik engang kan sit eget sprog, hvordan kan man så klage over andre ik vil integrere sig?

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 09:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

DF udgør utvivlsomt en sikkerhedsrisiko for samfundet og burde tvangsopløses.

Ja staten skal tvangsopløse et parti, alt det her med demokrati og at lade majoriteten råde, det gider vi ikke bruge tid på vel? Det er den slags tankegang der fører til totalitære regimer, som vi ser det i kommunistiske lande som Nordkorea, Cuba, Bolivia etc.

Alei:

Hvorfor er anti-DF'ere intolerente?

Og hvorfor tilsigter du ikke DF sådanne statements, hvis et af deres hovedkoncepter er nul-tolerance overfor muslimer?

Jeg ved såmænd ikke hvorfor enkelte personer herinde er intolerante? Spørg dem. Men jeg gider ikke forklare hvorfor, det må du selv læse i kommentarerne. 

Og jeg kunne godt tænke mig et link der dokumenterer at DF's hovedkoncept er nultolerance overfor muslimer, det har jeg godt nok aldrig hørt. Kriminelle, samfundsnedbrydende indvandrere er der nul-tolerance overfor, resten er jo kun en styrke for samfundet hvis de ellers er netto-ydere.

Skal lige siges som en disclaimer at jeg ikke stemmer DF; men jeg føler jeg må bidrage når jeg ser kultureliten er ved at gå i selvsving uden modspil.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:36 | Låst

Kenneth:

Nu ved jeg ikke lige hvornår du fik din hjereblødning. Men det er nu dig der prøver at blande en masse andre ting ind i debatten, uden egentlig at kunne forholde dig til det.

Skulle vi nu ik lige holde os til det, som jeg har skrevet. Helt fra starten, og det kan du sjovt nok læse, der skrev jeg de benyttede samme virkemidler og metoder som Adolf.
Så kom du ind i debatten, og så tilførte du den lige en masse samfundsmæssige aspekter mm. Så hvem er det, som blander en masse irrelevant ind?

Kenneth:

Du forudsætter, at det du skriver er fakta, uden at forholde dig til hvad andre skriver. Og når du så ikke lige får ret, eller der bliver stillet spørgsmålstegn ved det, så hiver du andre emner ind i debatten. Og råber op om at man ikke har forholdt sig til det.

Læs ovenstående svar... Det passer jo ik...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:18 | Låst

DF slår på danskheden i deres video, og i alt det de foretager sig. Men prøv lige at tænke over følgende:

• Religionen stammer fra Mellemøsten (og dem kan DF jo ik rigtig lide hehe)
  • Juleaften er et udspring af religionen. Traditioner som juletræ, julemand, juleand/julegås, gaver mm er stjålet fra Sverige, Tyskland, England, USA og Grækenland
  • Flaget er stjålet i Estland
  • Alle helligdage er forbundet med vores religion, som stammer fra Mellemøsten (fnizzer lige lidt igen ;D)
  • Påsken er igen udsprunget af religionen, og ellers er inspirationen igen fundet i nabolandene
  • Vores stolte vikinger stjal og plyndrede i den store verden
  • Vores tal er arabiske (dem kan DF ik lide hehe)
  • Vores bogstaver er stjålet i Grækenland med undtagelse af Æ,Ø og Å
  • Fastelavn er en romersk og egyptisk tradition, som vi igen har tyvstjålet
  • Halloween og Valentines day er amerikanske
  • Vores nationalsport, fodbold, er også stjålet i det store udland
  • Alt fastfood er udenlandsk. Enten pizza, kebab, sushi und so weiter...
  • Og sådan fortsætter listen!

Men hva er så danskheden? Jo der er følgende:

Så skal danskheden bevares, ja så må DF sku gerne få landet for dem selv... For realiteten er jo bare, at DK har stjålet traditioner mm med arme og ben, og idag kalder dem danske?
Så hva er det for et billed, som DF gerne vil tegne? Hvorfor fortæller de ik deres vælgere om ovenstående realiteter, når de har så skide travlt med at brande, den såkaldte danskhed?

Sorry to say it, men synes sku det er en fallit erklæring, at DF kun vælger at fortælle en brøkdel af sandheden, om den danskhed, som de selv gudedyrker så højt!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:30 | Låst

Mikael christiansen:

okay bruger de samme virke midler jøde forførelse i slutning 30erne sender dem koncentration lejre mv. , kan du ikke finde , noget der sammenlignes bedre , for alt kan sammenlignes , vis kun tage nogle punkter

Michael gider du ik snart læse det, som jeg har skrevet adskillige gange?

Det handler om Tyskland fra slutningen af 1920´erne til midten af 1930´erne. Der fandtes ingen KZ lejre der, og det handler stadigvæk ik om nogen krig, eller folkeudryddelse, men om de virkemidler, som gav Adolf magten!

http://da.wikipedia.org/wiki/Det_tredje_Rige

Læs lidt her, så kan du jo se, at du blander 2 helt forskellige ting sammen, og putter nogle ord i munden på os andre...

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)