Nu er jeg ekstrem glad for lige akkurat den samligning, du kommer med her.
Først, så er de produkter beregnet til samme marked, ergo kan man samligne det.
Okay så kan Monet og Picaso ik sammenlignes overhovedet!
Jeg siger ikke her at noget kan være rasistisk stødende, eller at nogen ikke er dømt for udtalser. Men på den anden side, så søger journalisterne netop også de udtalser ved disse personer. Og det gør det nemt at lave en samligning med antiseismen før og under anden verdenskrig. Hvor jøderne havde en stor del af rigdommen. Og det generalle tyskland var fattig efter den straf de fik efter 1. verdenskrig. Og man lod inflationen løbe løbsk.

What?
Hvorfor læser folk ik det man skriver? Der er tale om sammenligning af reklame/markedsføring/propaganda/kald det hva du vil... Hvis to reklamer ik kan sammenlignes i opbygning, virkemidler mm, så kan film ergo heller ik sammenlignes...
Kan du ik se, hvilken wierd sti, vi er på vej ud af? 2. verdenskrig, inflation, journalister mm... Intet af dette er nævnt tidligere af mig, men blot jer andre...
De forhold der er i DK, er ikke at der sidder en stor del af invandrer på en stor rigdom, eller styrer de politiske forhold. Men tilgengæld har vi en stor del invandrer der har opgivet det danske samfund, og lever under fattigdoms grænsen. Og som så gør at de bliver mere og mere fremmed, og begynder at finde trykhed i det som de kender, netop deres tro, for der kan de være noget sammen med andre.
De Danske Spiritus fabrikker er ejet af svenskerne
Daniscos sukkerdel er ejet af tyskerne
Siemens har købt danske Bonus Energy
TDC er ejet af amerikanere
ISS er ejet af udlændige
Og sådan kunne vi fortsætte i rigtig længe...
Dertil kommer udlændinges ejerskab af danske obligationer.
Så at påstå UDLÆNDINGE ik ejer værdier er direkte latterligt! Og hvis du med udlændige mener folk med "forkert hudfarve, forkert øjenfarve og forkert religion", så burde du som dansker benytte en ordbog, og faktisk lære diffinationen af ordet UDLÆNDING...
For der tages sjovt nok ik højde for religion, hudfarve, øjenfarve eller andet racistisk. Nej det er en person, som kommer fra et andet land... Wupti ;D