Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ser en hjemløs

Side 8 ud af 17 (166 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:
Men vi kan da godt blive enige om at de selv skal tage det første skridt

Det første skridt for dem, angående at bede om hjælp, er netop at bede om en lille skilling. Det enten det eller døden for dem. Det skridt bliver så belønnet med et nedværdigende blik og kommentar.

Det første skridt har aldrig været nemt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

The-shop.dk:

Nej 50 % af min løn er overhovedet ikke nok, det kan vi da hurtigt blive enige om... Jeg siger heller ikke vi skal lukke dem inde, jeg siger bare at der er rigeligt med muligheder for de der ønsker at modtage hjælp... Men vi kan da godt blive enige om at de selv skal tage det første skridt og det er der nok ikke mange af dem der ikke magter... Men så må de jo sælge hus forbi, og bruge de tjente penge på noget varmt vintertøj i stedet for den næste rus...

Det lyder simpelt men?

Hvis samfundet har svigtet en, og kommunen har opgivet en, hvor går man så hen, når man vil søge hjælp?

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Det lyder simpelt men?

Hvis samfundet har svigtet en, og kommunen har opgivet en, hvor går man så hen, når man vil søge hjælp?

Så er der frivillige organisationer der ofre masser af tid og energi på at hjælpe, det kan være et herberg hvor man kan søge hjælp, hvad ved jeg? jeg er ikke hjemløs og har ikke haft brug for at undersøge det nærmere... Men at tigge på gaden, det har jeg ingen empati for, så gør da i det mindste ligesom de mange andre, sælg en avis et eller andet....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

The-shop.dk:

Så er der frivillige organisationer der ofre masser af tid og energi på at hjælpe, det kan være et herberg hvor man kan søge hjælp, hvad ved jeg? jeg er ikke hjemløs og har ikke haft brug for at undersøge det nærmere... Men at tigge på gaden, det har jeg ingen empati for, så gør da i det mindste ligesom de mange andre, sælg en avis et eller andet....

Du har ik overvejet, at tigge er sidste udvej, og den mest udmygende måde at klare dagen og vejen på?
Hvis alle kunne sælge aviser, så gjorde de det sikkert os...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

snakker han eller hun polske , russiske eller rumænsk normalt og forstår ham eller hende ikke, vis du står ved hovedbanegården københavn er der første 100 hjemløse der sælger hus forbi ikke Dansker desværre grundet nogle bagmænd går de fleste penge ikke til den hjemløse , med vis jeg finder en Dansk hjemløse kan jeg godt finde på købe bladet med det er ikke tit det er en dansker der er hjemløse for vis du snakker lidt med dem før du køber ved du om det er en Dansker normalt

Synes det er ærligt at der findes nogle folk der udnytter dem der er hjemløse og sælger f.eks. bladet hus forbi, det eneste vi kan gøre ikke støtte dem der ser ud være kørt herop af bagmænd .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41

Jimi Hove:

Nu er der forskel på hjemløse og folk der udnytter systemet. Folk der udnytter systemet har allesammen lejlighed, tager i biografen og på rejser. Oftest folk på dagpenge, som nægter at tage et job de føler sig overkvalificeret til.

Hjemløse er jo åbenlyst så fucked up, at de slet ikke tænker i de baner, de har bare givet op. Oftest fordi de har følt store svigt.

Så når du giver en skilling , så giver du ikke penge , men en følelse af at : " Hey, vi tror stadig på dig. Det muligt du lige skal ned og skrabe bunden, men vi er nogen der tror på dig "

Og det er den er følelse de har brug for, så de kan komme i gang igen. Og når de er i gang igen, er det en god investering for samfundet at stikke ham / hende en 20 `er.

God jul

Jeg kan kun give din ret Yes

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 23:56
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02

Fashion-Seller:

The-shop.dk:

Nej 50 % af min løn er overhovedet ikke nok, det kan vi da hurtigt blive enige om... Jeg siger heller ikke vi skal lukke dem inde, jeg siger bare at der er rigeligt med muligheder for de der ønsker at modtage hjælp... Men vi kan da godt blive enige om at de selv skal tage det første skridt og det er der nok ikke mange af dem der ikke magter... Men så må de jo sælge hus forbi, og bruge de tjente penge på noget varmt vintertøj i stedet for den næste rus...

Det lyder simpelt men?

Det er ikke kommune der svigter med problemet ligger at efterhånden de fleste hjemløse ikke er  dansker synes også de skal have hjælpe med siger mere føj nogle bagmænd der køre dem herop til sådan noget liv http://www.kk.dk/Nyheder/2010/Juni/SOF_Markant_flere_udenlandske_hjemloese.aspx

http://www.bt.dk/danmark/udenlandske-hjemloese-kommer-til-provinsen

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1461452.ece

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/11/28/115223.htm

Flere artikler om udenlænding bliver kørt op for at sælge hus forbi

http://www.tv2lorry.dk/artikel/24230

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jep, det har jeg også set Michael.

Og netop fordi jeg ved at danske hjemløse kan få al den økonomiske hjælp de vil have, og alligevel ender som hjemløse, så ved jeg at de må være mest " fucked up ", så derfor støtter jeg også helst en dansk hjemløs. Og som sagt tidligere, ikke for pengenes skyld, men fordi de skal vide at nogen tænker på dem

Efter at have hørt at folk fra østeuropa stjæler fra de danske hjemløse, laver tyvetogter og andet lort, så bliver lysten til at hjælpe dem ikke større

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dem, der dømmer de hjemløse: I er nogle sørgelige individer. I mangler indsigt og menneskelig medfølelse. Jeg giver som regel en 10-15-20 kroner til hjemløse, der henvender sig til mig på gaden her i København, fordi jeg forstår, hvor forskelligartede og komplicerede menneskelige skæbner er. Livet kan været hårdt, for ikke at sige barskt, og vi er ikke alle lige heldige mht. vores opvækst, vores forældre, og de muligheder vi får/har her i livet.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 8 ud af 17 (166 indlæg)