Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ser en hjemløs

Side 1 ud af 17 (166 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Hvis du ser en hjemløs, så giv ham lige lidt småpenge, så han/hun kan få noget og styrke sig på.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 14 person

Hvis jeg ser en hjemløs beder jeg ham tage sig sammen og finde et job så jeg er fri for at betale for hans "frie" livsstil.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg kan godt se at du trænger måske til mere hjælp end de hjemløse

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:06

Fireball:

Hvis du ser en hjemløs, så giv ham lige lidt småpenge, så han/hun kan få noget og styrke sig på.

Min erfaring siger mig, at de hellere vil have sedler, da de ikke er så tunge at slæbe på :o)

En varm kop kaffe, plejer nu også at blive godt modtaget i denne tid.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vil hellere være ærlig og sige at jeg ikke gir til hjemløse, da jeg ikke føler det gir nogen effekt.
Tilgengæld bruger jeg min tid på at sikre mig at mit netværk, venner og familie ikke ender ude i sådan ekstrem tilstand.

Jeg har haft supermarked i et socialt belastet område og de hjemløse som stod og tiggede kunne jeg dokumentere at de brugte alle deres penge på øl, fik de ikke penge.
Ja så prøvede de at stjæle fra mig, som resulteret i livstid bortvisning.
Så selvom man kan føle man hjælper en der er nede, så bruges pengene ikke engang på mad eller tøj. (Ihverfald ingen af dem jeg mødte og jeg mødte alt for mange)

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:12

hvis jeg havde nogen penge, vil jeg gøre det :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:17

Jeg er i høj grad enig med Lasse. Jeg undre mig virkelig over hvordan hjemløse ikke kan klare sig. Eller jeg ved godt de bruger dem på øl og lignende men det gider jeg ikke bruge mine egne penge på. De får jo mange penge af staten i forvejen...

Bare min holdning :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mange af dem har misbrugsproblemer, og jeg tror sq også jeg ville have noget at styrke mig på hvis jeg skulle sove under åben himmel, især nu, men ja kaffe hvad som helst. Vores velfærds systems værdi, kan kun måles på hvordan de svageste har det. Og i Slagelse kommune, er der ingen steder hvor hjemløse med et misbrug kan komme ind og sove varmt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvad koster det mon at bo på gaden, jeg ved det ikke, men kan mon have en bankkonto, når man ingen adresse har, skal man så hente sine penge hverdag på kommunen, for ellers stjæler de andre hjemløse dem, når man endelig har fundet et sted og sove, eller hvordan er deres liv, jeg ved det ikke, men en ting er sikkert det er fandme koldt at sove ude i denne tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:27

Hehe vi behøves ikke blive uvenner. Det er helt i orden du har en anden holdning. Jeg er bla. også flyttet til Tyskland hvor jeg mener samfundet er skruet bedre sammen. Det jo bare min holdning :)

God jul :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 17 (166 indlæg)