Ja jeg er i tvivl om hvor mange der tjener MASSERE af penge på det, idet mine egne beregninger for egne produkter viser at der skal godt og hårdt arbejde til at tjene 14-17K ekstra per md. Men det er også med udsalgspriser god del under 100. Jeg drejer ikke tingene væk, jeg anmoder om at se den indtjening som I skriver kan lade sig gøre. Det kan jeg IKKE få oplyst. Jeg kan ved E&S få det oplyst via regnskaber på ApS/A/S. Du kan se på det sådan her. Jeg har en vare og jeg fortæller dig du kan tjene kassen på at sælge den.. du spørger hvad koster den..hvis jeg så ikke kan give dig en pris så du selv kan vurdere om det kan lade sig gøre - jamen så kommer man jo ikke længere. Så hvis du som mlm mand ville overbevise mig om at jeg skulle begynde i dit netværk, så gjorde jeg det kun hvis du dokumenterede at du har tjent penge, ellers tror jeg ikke på det. Bemærk at jeg skriver tjent penge, ikke nødvendigvis mange penge..men penge. Og som jeg også har skrevet tidligere, så tror jeg det giver meget mere troværdighed hvis der er mere åbenhed. Når jeg spørger ind til ingredienserne på produkterne ( og ikke parfumen for at gentage mig selv) så er det for at vurdere produktets egenskaber. Tager vi Colostrum, så går min påstand på at det kan fås billigere (og det kan det) samt evt. som en kombination af andre tinge billigere. Colostrum som drikkelse er for mig at se en proteindrik. Men der er endnu ingen der har listet ingredienslisten her på siden, så jeg kan ikke tage endelig stilling. |
Martin Slot:1. Det er så din vurdering, men du kender formentlig ikke alle MLM produkter samt deres indhold.
Selvfølgelig gør jeg ikke det, derfor beder jeg jer om at skrive indholdet her, så skal jeg påvise tilsvarende kan fås billigere.