Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)

Side 13 ud af 25 (249 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du selv tjekket din webside for nyligt? Den giver ikke udtryk for en seriøs forretning med de fejl den har. Bare lige en venlig besked.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:26
Dato: 4/14/2006 5:25:39 PM Forfatter: korntrold

Hej Igen

Sandt nok så har jeg flair for opsøgende salg, men også talent til at kunne gøre dette ved kunderne opsøger mig (hæ håber jeg sq), jeg vil bestemt søge ind til kernen og vide en del om teknikken bag de produkter, jeg bestemmer mig for at tage med på min vej.
Jeg ser en mulighed for at kombiner dette salg, med mine planer om en fysik forretning, i forbindels med annoncesalg. En klar målgruppe der hurtigt og let vil kunne udvikle sig til en ekstrem stor kontakt flade.
Dette er en af mine begrundelser for at gå ind i salg af telefoni.

Hvis du overvejer, at opstarte med Network Marketing og telefoni - så husk at du bør være NETWORKER og ikke TELESÆLGER, fordi folk er generelt trætte af telesælgere og telemarketing.

- Telesælgere er fx Tele2-sælgere nede foran Brugsen.

- Telemarketing er traditionel salg over telefonen - se Urban og MetroExpress m.m.

Begge dele er fokuseret på det "kolde marked" - altså personer, man IKKE kender i forvejen.

Som networker arbejder man udelukkende med det "varme marked" - altså folk, som man kender i forvejen - og skaber et "varmt" netværk på denne måde.

Man reklamerer via mund-til-øre-metoden i sit "varme" sociale netværk - og hvis produktet er af høj kvalitet, vil nogle af kunderne fortælle det videre til nye potentielle kunder dvs. reference-kunder, osv.

På denne måde kan man opbygge en indtægt og tjene en tilbagevendende indkomst på kundernes serviceydelser - en slags royalty for et stykke arbejde, der kun er udført én gang - SAMTIDIG med at kunderne generelt sparer penge på deres serviceydelser.

Det er og bliver da genialt...!?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 20:47

Det kommer jo helt an på hvordan jeg griber dette an i min hverdag.

Ja jeg kender skam godt til networking og alle aspekter i dette.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:06
Dato: 4/18/2006 8:08:22 PM Forfatter: AcnMobile.dk

Dato: 4/13/2006 5:32:53 PM Forfatter: James Hej Korntrold Hvis du har interesse i telefoni og du har noget downline i Amway, er det så ikke en ide at kigge ind på Amways nylancerede telefonidel? Just a thought... Mvh. James

Med al mulig ære og respekt for Amway - så er der altså ganske enkel INGEN penge i at markedsføringen af telefonidelen gennem Amway. Det kan være en evt. god besparelse som IBO''er, men det er ikke værd at bygge sin forretning på igennem Amway.
1) PV''erne er forsvindende små - og de procenter, man kan opnå på sin gruppevolumen (3, 6, 9, 12, 18 & 21 %), går til en RABAT på eget indkøb af Amway-produkter...!?
2) Ingen lukrative bonusordninger samt gulerødder indlagt i Amway''s kompensationsplan.
(Kan i hvert tilfælde på ingen måde sammenlignes med ACN''s).
Ideen med Amway er for så vidt god nok - men der er bare ikke rigtigt nogen fortjeneste ved forretningen - hvor fedt er det at få udbetalt en 3%-besparelse på fx 60 DKK, når man lige har købt for ca. 2000 DKK...!?
Det bliver til en underskudsforretning set med mine øjne...!?
Amway''s produkter er gode nok (bruger dem selv) - men kompensationsplanen hænger bare overhovedet ikke sammen efter min mening.

Hej Acnmobil.dk

Nu kender jeg ikke helt din baggrund for at kommentere Amway´s bonusplan, det er IKKE korrekt at den bonus skala man opnår kun går til rabat på sine egne indkøb.

Er det kun telefoni-delen du kommentere, eller er det generelt forretningen Amway? Men det er korrekt at pvérne i telefoni-delen ikke er lige så godt afregnet som ved de fleste øvrige produkter hos Amway, men det skyldes som du sikkert ved, at telefonien er et tilbud som bliver givet igennem Amway´s partner program.

Amway´s kompensationsplan er efter min opfattelse ganske fornuftigt sammensat, og giver mulighed for at opbygge en ganske stor gruppevolum.

Nu vil jeg ikke kommentere Acn´s bonusplan tildels fordi jeg ikke længere kan huske den helt, men dernæst så bliver min forretning ikke bedre af at kritisere din/ACN´s

mvh.
Thomas
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:09

Hej ACNMobile

Jeg vil egentlig gerne indskyde noget omkring følgende påstand:

Dat 4/18/2006 8:25:42 PM Forfatter: AcnMobile.dk

Hvis du overvejer, at opstarte med Network Marketing og telefoni - så husk at du bør være NETWORKER og ikke TELESÆLGER, fordi folk er generelt trætte af telesælgere og telemarketing.
- Telemarketing er traditionel salg over telefonen - se Urban og MetroExpress m.m.
Begge dele er fokuseret på det 'kolde marked' - altså personer, man IKKE kender i forvejen.
Som networker arbejder man udelukkende med det 'varme marked' - altså folk, som man kender i forvejen - og skaber et 'varmt' netværk på denne måde.
Man reklamerer via mund-til-øre-metoden i sit 'varme' sociale netværk - og hvis produktet er af høj kvalitet, vil nogle af kunderne fortælle det videre til nye potentielle kunder dvs. reference-kunder, osv. 

Jeg vil vove den påstand, at man som networker ikke arbejder udelukkende med sit varme marked.
Som netværker står man med en konceptide, som man i grunden kan videreformidle til alle. - At man som netværker kan trække på sit varme marked er blot én ud af flere muligheder og jeg synes det er forkert at stille det op, som om det er den eneste måde at netværke på - for det er en lodret løgn.
I mine øjne, så er det præcis den slags udtalelser der fremmer folks fordomme om, at man i MLM udelukkende søger at sælge en ide til sin familie og venner. - Jeg vil mene det er mere korrekt, at lade dette aspekt stå åben som én mulighed ud af flere. - Om ikke andet, så burde den korrekte defination af det som du beskriver være "relationship marketing" - bortset fra at relationship marketing mere er et udtryk for relationer du opbygger, fremfor relationer du har i forvejen.

Derudover så har jeg ikke fået indtrykket af at Korntrold snakker om at blive telemarketing sælger overhovedet. Men udover ACN, så findes der jo andre udbydere af telekommunikation, som også bruger et MLM system til at formidle deres service - og mit indtryk var og er, at Korntrolden overvejer hvilke muligheder der findes på dette område - hvilket inkl. både ACN's og Amway's telefoniprodukter, som dog tilsyneladende ser ud til at være blevet vraget af årsager der er mig ukendt.

For mit eget vedkommende, så kan jeg naturligvis godt se ideen i at opbygge en langsigtet forretning via et MLM system og en unik produktdel. Indtil videre er jeg dog ikke imponeret over ACN's evne til at følge udviklingen, da deres fokus hidtil synes at have været baseret på deres ekspansion i stedet.
Mit spørgsmål er- og har hele tiden været, om ACN med deres mainstream i telefonien er i stand til at overleve på sigt?
Dertil ligger der et aspekt i avancen, som efter min mening næppe bliver bedre bla. pga. den stigende konkurrence.
Så det faktum at der i selve MLM systemet er gode muligheder på længere sigt, kan sagtens blive undermineret af en produktdel som ganske enkelt ikke er bæredygtig i det lange løb pga. manglende udvikling og/eller originalitet.
Min konklution er, at ACN med deres mainstream i telefonien står langt lavere i kurs i forhold til et firma som Amway; som primært handler med produkter som ikke risikerer at blive løbet over ende af udviklingen og som en tilknytning til dette kan ydermere kan tilbyde telefoni.
Det er et simpelt spørgsmål om, hvilket fundament du bygger din MLM organisation på.

Derudover er det til grænseløs irritation for mig at sande, at de mest MLM kritiske netværkere
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 00:43

Hej James

Derudover så har jeg ikke fået indtrykket af at Korntrold snakker om at blive telemarketing sælger overhovedet. Men udover ACN, så findes der jo andre udbydere af telekommunikation, som også bruger et MLM system til at formidle deres service - og mit indtryk var og er, at Korntrolden overvejer hvilke muligheder der findes på dette område - hvilket inkl. både ACN''s og Amway''s telefoniprodukter, som dog tilsyneladende ser ud til at være blevet vraget af årsager der er mig ukendt.

JA du har lidt ret i dit syn på mig, jeg kigger på mulighederne for at sælge teleprodukter, men bestem ikke indstillet på at bruge, så meget tid på det som man normalt gør i MLM. Det ender nok med at jeg bare går ind som sælger, af div. mobil startpakker fra alle normal kendte teleselskaber i DK, langt det letteste for mig, set med kundeservice øjne, så det kun er en lille bi-indtægt til mit projekt.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 18:58

Hej Korntrold

Med dit sidste indlæg tror jeg godt jeg ved, hvad det er du mener og hvad du kigger efter.
Du skriver at du har god forståelse for MLM og dette vil også sige, at du er bekendt med at man i MLM opbygger en langsigtet forretning. - Så hvis dette ikke vægter så tungt i dine overvejelser, så er det vel fordi du leder efter noget der kan forbedre din økonomi her og nu.
Ved at tage del i en MLM mulighed er du formegentlig indstillet på, at skulle deltage til møder og træninger, formidle produkter via homeparties etc. - og naturligvis først efter en given periode med resultater se et egentligt overskud fra dine anstrengelser. Jeg tror at du måske gerne vil bypasse denne del, for i stedet at kunne gå mere praktisk til værks og blot opnå en provision af dine her og nu resultater. Dette vil dog nok ikke vil belønne dig på sigt, men det betyder muligvis ikke så meget for dig.

Jeg vil dog mene at du godt kan finde et MLM firma, hvorigennem du kan opnå en god provision både på kort og lang sigt - og desuden ikke have behov for at deltage til div. møder og homeparties etc. - Men simpelthen at kunne gå mere direkte til værks. Jeg er dog ikke bekendt med nogle MLM firmaer, som kan tilbyde dette sammen med et telefoniprodukt.

Så spørgsmålet er måske i virkeligheden; Om du specifikt ønsker at arbejde med telefoni? Eller om du fokuserer på telefoni i forbindelse med et ønske om at kunne supplere din indkomst her og nu - via ex. sælgerarbejde?

Så hvori definerer du dit største behov?
I produktdelen med telefonien eller i simple kroner og ører?

Mvh.

James
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 19:17

Hej James

Jeg kender heller ikke lige pt. til et MLM firma der kan tilbyde mig dette, men jeg er hverken ude på den vildt hurtige vej efter kr (for den findes ikke), eller villig til at bruge alt for meget tid på møder med alle mulige og umulige begrundelser.

Jeg er snart på vej med en fysisk forretning i kbh. i forbindelse med mit projekt, med annoncesalg, og her vil der med sikkerhed komme mange kunder ind hverdag, og det er salg af telefoni til disse kunder jeg påtænker, det er en meget målrettet kundegruppe jeg starter dette annoncesalg for.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:01
Dato: 4/19/2006 5:09:07 PM Forfatter: James

Hej ACNMobile

Jeg vil egentlig gerne indskyde noget omkring følgende påstand:
[QUOTE]Dat 4/18/2006 8:25:42 PM Forfatter: AcnMobile.dk
Begge dele er fokuseret på det ''kolde marked'' - altså personer, man IKKE kender i forvejen.
Som networker arbejder man udelukkende med det ''varme marked'' - altså folk, som man kender i forvejen - og skaber et ''varmt'' netværk på denne måde.
Man reklamerer via mund-til-øre-metoden i sit ''varme'' sociale netværk - og hvis produktet er af høj kvalitet, vil nogle af kunderne fortælle det videre til nye potentielle kunder dvs. reference-kunder, osv. 
Jeg vil vove den påstand, at man som networker ikke arbejder udelukkende med sit varme marked.
Som netværker står man med en konceptide, som man i grunden kan videreformidle til alle. - At man som netværker kan trække på sit varme marked er blot én ud af flere muligheder og jeg synes det er forkert at stille det op, som om det er den eneste måde at netværke på - for det er en lodret løgn.
I mine øjne, så er det præcis den slags udtalelser der fremmer folks fordomme om, at man i MLM udelukkende søger at sælge en ide til sin familie og venner. - Jeg vil mene det er mere korrekt, at lade dette aspekt stå åben som én mulighed ud af flere. - Om ikke andet, så burde den korrekte defination af det som du beskriver være ''relationship marketing'' - bortset fra at relationship marketing mere er et udtryk for relationer du opbygger, fremfor relationer du har i forvejen.
Derudover så har jeg ikke fået indtrykket af at Korntrold snakker om at blive telemarketing sælger overhovedet. Men udover ACN, så findes der jo andre udbydere af telekommunikation, som også bruger et MLM system til at formidle deres service - og mit indtryk var og er, at Korntrolden overvejer hvilke muligheder der findes på dette område - hvilket inkl. både ACN''s og Amway''s telefoniprodukter, som dog tilsyneladende ser ud til at være blevet vraget af årsager der er mig ukendt.
For mit eget vedkommende, så kan jeg naturligvis godt se ideen i at opbygge en langsigtet forretning via et MLM system og en unik produktdel. Indtil videre er jeg dog ikke imponeret over ACN''s evne til at følge udviklingen, da deres fokus hidtil synes at have været baseret på deres ekspansion i stedet.
Mit spørgsmål er- og har hele tiden været, om ACN med deres mainstream i telefonien er i stand til at overleve på sigt?
Dertil ligger der et aspekt i avancen, som efter min mening næppe bliver bedre bla. pga. den stigende konkurrence.
Så det faktum at der i selve MLM systemet er gode muligheder på længere sigt, kan sagtens blive undermineret af en produktdel som ganske enkelt ikke er bæredygtig i det lange løb pga. manglende udvikling og/eller originalitet.
Min konklution er, at ACN med deres mainstream i telefonien står langt lavere i kurs i forhold til et firma som Amway; som primært handler med produkter som ikke risikerer at blive løbet over ende af udviklingen og som en tilknytning til dette kan ydermere kan tilbyde telefoni. Det er et simpelt spørgsmål om, hvilket fundament du bygger din MLM organisation på.
Derudover er det til grænseløs irritation for mig at sande, at de mest MLM kritiske netværkere i DK synes at væ
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 16:49

Hej AcnMobile

Først og fremmest er jeg glad for, at du ikke misforstår min skrivelse - som måske klinger lidt mere negativt, end det var meningen.

I det store hele er ACN''s koncept jo smart nok og som du også nævner, så ligger der nogle fordele i ACN som f.eks. ikke findes i et firma som Amway.
Jeg vil dog mene, at jeg godt kan skeldne imellem hvornår man velargumenterende fremhæver sin egen forretning og hvornår man ved at kritisere andre, forsøger at stille sig selv i bedre lys.
Men denne kritik vægter trods alt på et antal repræsentanter og jeg har naturligvis forståelse for, at ACN ikke kan holdes som ansvarlig for repræsentanternes fejlagtige brug af deres forretningskoncept.

Da jeg var til ACN møde, så kan jeg ligeså godt sige; at hvis jeg ikke vidste bedre, så havde jeg taget derfra med en ide om, at alle andre MLM forretninger end ACN er noget juks og alt for besværlige at arbejde med. Der var oven i købet flere af repræsentanterne, som fejlagtigt troede at homeparties var måden man lavede MLM på i andre produktbaserede firmaer og lad det være sagt med det samme, at homeparties ikke har en døjt med selve MLM aspektet at gøre overhovedet.
Homeparties er en direkte salgsmetode, som flere produktbaserede firmaer har stående åben som mulighed. Så hvis der er folk der i ACN ikke har kunne få succes med ét af disse firmaer, så kunne det måske være fordi de brugte alt for meget tid på homeparties og for lidt tid på rent faktisk at opbygge deres organisation. - Fjerner man homeparties fra ACN''s kritiske holdning imod produktbaserede firmaer, så river den majoriteten af de øvrige argumenter med sig, da disse vægter på besværlighederne forbundet med direkte salg- og ikke MLM-aspektet af forretningen.
For at summe det op, så bliver der bare givet et forskruet billede af hvordan tingene fungerer og da de mennesker der overværer disse møder typisk ikke ved noget om MLM, så får de jo et fejlagtigt billede af hvad MLM i virkeligheden er og det er hæmmende for udviklingen og forståelsen af og for MLM i Danmark.... ACN bør ikke fremhæve sig selv på bekostning af selv samme branche de selv arbejder med.

Men derudover så er der jo ikke nogen der kan sige så meget om, hvor ACN er om 5-10 år. Jeg stiller mig selv kritisk overfor dette, men da jeg ikke har nogen magisk glaskugle eller anden kilde til indsigt i fremtiden udover tvivlsomme claivorianter, så kan jeg selvfølgelig heller ikke sige noget om det som sådan.
Jeg tror selvfølgelig ikke, at ACN vil gå sovende igennem tilværelsen. For der er trods alt flere signaler der tyder på, at det snart ikke længere vil være muligt at hvile firmaets fundament på fastnettelefonien. - Ydermere så har mobiltelefonien altså være utrolig længe undervejs og jeg må erkende, at denne sene ankomst ikke er et særlig positivt signal i mine øjne.
ACN har jo måtte prioritere imellem to ting: Produktudviklingen i deres eksisterende markeder og deres ekspansion. De sidste år har deres fokus primært ligget på ekspansionen og dertil er jeg i tvivl omkring ACN''s resourser til at følge dette op med en fornuftig videreudvikling af deres mainstreamprodukter.

Men i hvert fald, så ser det ud til at ACN pt. har en udemærket forretning kørende og da jeg som sagt ikke har nogen glaskugle, så vil fremtiden jo vise om ACN vil briste eller bære. - I første omgang har ACN jo trods alt kommet forbi den kritiske fase i deres udvikling og dette er trods alt positivt. - Hvis ACN får tilknyttet nogle flere produktdele til deres koncept, så har de jo ydermere en god kundebase liggende... en kundebase som i sig selv gør ACN attraktiv for evt. fremtidige partnere.

I det store hele, så er der ting ved ACN som jeg synes er rigtig
Side 13 ud af 25 (249 indlæg)